Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Er The Medallion noe særlig? Regner meg selv ikke som noen stor Jackie Chan fan men funker den? (enten som hjernedød underholdning eller som en fightefilm)

Går på tv i dag, og jeg tenkte noe lett underholdning.

7509306[/snapback]

Jeg selv, synes det er en møkka film. Det er det jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er The Medallion noe særlig? Regner meg selv ikke som noen stor Jackie Chan fan men funker den? (enten som hjernedød underholdning eller som en fightefilm)

7509306[/snapback]

Vel, om den går på TV, og du ikke har noe bedre å foreta deg... men den er ikke verd å kjøpe. Den ligger vel på samme nivå som "Bulletproof Monk" og de filmene der.

7509453[/snapback]

Hmm... får se hva jeg gjør... høres ikke helt bra ut :p

Lenke til kommentar

Ja jeg ble virkelig glad da han fikk rollen som Batman i Begins, og da denne filmen ble en suksess. Før denne hadde han spilt i mange gode filmer, hvor han hadde spilt kjempegode roller, men han hadde aldri vært noen storstjerne før Batman Begins. Nå, etter den, får han endelig oppmerksomheten han fortjener. En levende stjerne, uten tvil. :)

EDIT: Snakker om Bale.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Så Christian Bale første gang i filmen "The Machinist"! Utrolig god skuespiller!

Angående den filmen, var ikke han litt vel tynn? Jeg synes han så helt ødelagt ut.

7509920[/snapback]

Han slanket seg omtrent sjuk for den rollen, han var villig til å slanke seg yterligere, men teamet rundt han sa stopp, og ga han litt hjelp av cgi, men han var virkelig utrolig tynn. Bare ett år etterpå kom Batman Begins hvor han var rett buff. Ganske iherdig insats når en har en bra kropp som han hadde før han spilte i The Mashinist, for så å bli syltynn for den rollen, for deretter å bygge seg opp igjenn på relativt kort tid, imponerende.

Lenke til kommentar
Så Christian Bale første gang i filmen "The Machinist"! Utrolig god skuespiller!

Angående den filmen, var ikke han litt vel tynn? Jeg synes han så helt ødelagt ut.

Han slanket seg omtrent sjuk for den rollen, han var villig til å slanke seg yterligere, men teamet rundt han sa stopp, og ga han litt hjelp av cgi, men han var virkelig utrolig tynn. Bare ett år etterpå kom Batman Begins hvor han var rett buff.

Og så ble han veldig tynn igjen, etter at han mistet 55 lbs. (han mistet 63 for The Machinist) til Herzogs Rescue Dawn.

Lenke til kommentar
Hva er definisjonen på en god skuespiller? Christian Bale er definisjonen på en god skuespiller.

Det er helt utrolig hvordan han forsvinner i hver eneste rolle, det er nesten så jeg ikke kjente ham igjen. Uansett hvilken rolle han spiller, så blir han karakteren. Den neste Pacino, uten tvil.

7509659[/snapback]

Har sett han i American Psycho der han er genial, i Maskinisten der han også er genial, i Batman Begins der han er like genial. Fyren er blant mine desiderte favoritter for tiden. Muligens sammen med Nicolas Cage. Gleder meg utrolig til The Prestige, der han sikkert kommer til å levere nok en fantastisk prestasjon.

Lenke til kommentar
Hva er definisjonen på en god skuespiller? Christian Bale er definisjonen på en god skuespiller.

Det er helt utrolig hvordan han forsvinner i hver eneste rolle, det er nesten så jeg ikke kjente ham igjen. Uansett hvilken rolle han spiller, så blir han karakteren. Den neste Pacino, uten tvil.

7509659[/snapback]

Enig så enig. Han er av de stor skuespillerene som imo ikke får nok kredit for det arbeidet han gjær.
Lenke til kommentar

Vel, om den går på TV, og du ikke har noe bedre å foreta deg... men den er ikke verd å kjøpe. Den ligger vel på samme nivå som "Bulletproof Monk" og de filmene der.

Hmm... får se hva jeg gjør... høres ikke helt bra ut :p

Det er nesten vondt å se The Medallion, grusom film. Hold deg langt unna. Sats heller på Police Story trilogien, Project A filmene og Drunken Master filmene.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Det er nesten vondt å se The Medallion, grusom film. Hold deg langt unna. Sats heller på Police Story trilogien, Project A filmene og Drunken Master filmene.

7510811[/snapback]

Synes å huske at det var Manx som synes San ging chaat goo si / New Police Story med Jackie Chan som var veldig bra. Kan dette være riktig? Har holdt utkikk etter et billigutsalt av denne i butikken, men aldri funnet noe.

Lenke til kommentar

7510811[/snapback]

Synes å huske at det var Manx som synes San ging chaat goo si / New Police Story med Jackie Chan som var veldig bra. Kan dette være riktig? Har holdt utkikk etter et billigutsalt av denne i butikken, men aldri funnet noe.

New Police Story (Glemte at den er en del av Police Story serien, men den er veldig annerledes også... Så helt ulovlig var jeg heller ikke) er absolutt en brukenes Chan film. Helt klart den beste filmen hans siden Who Am I? (1998) eller Legend of the Drunken Master (1994). Men for meg ligger den ikke på toppen med de andre nevnte filmene fra min forrige post.

Kjøp den fra DDDHouse for ca. 80 kr + porto - http://www.dddhouse.com/v3/product_details...?ProductID=4131 I følge DVDCompare er det den beste DVD utgivelsen. Utenom Limited Edition med metalboks og fangreier som New Police Story kalender osv. Bare tull sier jeg. Ellers er Limited Edition helt lik den jeg linket til på DDDHouse til 80 spenn, som er en jævlig grei pris.

Lenke til kommentar

7510811[/snapback]

New Police Story (Glemte at den er en del av Police Story serien, men den er veldig annerledes også... Så helt ulovlig var jeg heller ikke) er absolutt en brukenes Chan film. Helt klart den beste filmen hans siden Who Am I? (1998) eller Legend of the Drunken Master (1994). Men for meg ligger den ikke på toppen med de andre nevnte filmene fra min forrige post.

7511951[/snapback]

For min del så er New Police Story den beste Jackie Chan filmen siden '88 hvor han kom med Fei lung maang jeung/Dragons Forever hvor også Sammo Hung og Yuen Biao er med...

Komme fra en mann som har 44 Jackie Chan filmer stående i hylla :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...