MrUrge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Okey, så nettopp The 40 year old virgin, sykt bra Men, han Seth Rogen.. Har han lagd flere filmer enn Superbad, The 40 year old virgin og Knocked Up? Har sett alle og elsker alle filmene hans.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Her ser du de fleste av filmene hans. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er Beowulf god? Skal se den på kino i dag. Edit: har foressten noen sett denne? http://www.imdb.com/title/tt0385639/ Bumper denne Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen som kan anbefale noen av Seth Rogen sine filmer ? Jeg likte The 40 Year Old Virgin, Superbad og Knocked Up veldig godt! Kunne likt å se flere sånne filmer Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tenker å kjøpe meg en samling med Pixar-filmene. Har sett på denne. Men tror dere det kommer en ny samling som inneholder Ratatouille når den kommer ? Bump.. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 I og med at den samlingen er ganske ny (2007), tviler jeg på at de lager enda en for hver nye film de lager. Hva med å bare kjøpe Ratatouille når den kommer, og Pixar-samlignen nå? Ratatouille er foresten en nydelig film. Ble veldig positivt overasket over den, nå som animasjonfilmene bare blir dårligere og dårligere (Bee Movie >_>) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Noen som kan anbefale noen av Seth Rogen sine filmer ? Jeg likte The 40 Year Old Virgin, Superbad og Knocked Up veldig godt! Kunne likt å se flere sånne filmer Seth Rogen er en skuespiller, ikke en filmskaper. (dog har han skrevet manuset til Superbad)' Det er nok Judd Apatow du tenker på. Han har regissert 40 Year old Virgin og Knocked Up og han er producer på en del filmer og har skrevet en del forskjellige manus. De fleste anbefaler TV-serien Freaks and Geeks og Undeclared når det er snakk om Apatow. Jeg har selv ikke sett noen av disse, men flere medlemmer her på forumet anbefaler disse to. Endret 13. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er ikke Seth producer? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fælt så vanskelig det var å bruke IMDB her da. Seth har vært producer ja. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så Beowulf og har et spørsmål: Hvorfor i helvete er denne bare 11? Den inneholdt Vold, Seksualitet, Språk og diverse ting som virkelig ikke passer en 11åring. Makan til dritt aldersgrense system. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 For å sitere det som står på filmweb.no, om begrunnelsen for aldersgrensen. Filmen skildrer flere voldsomme slagscener mot demoner og drager. Disse skildringene er tydelig fantasipreget og animerte, noe som bidrar til å dempe voldsinntrykket. Filmen får 11- års grense. På grunn av enkelte blodige og skremmende sekvenser frarådes filmen for de under 11 år. Som du ser så er aldersgrensen satt ned på grunn av at det hele er animert. Dermed ser det ikke så skremmende ut om det skulle ha vært ekte. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når et troll biter av hodet på en og tygger det. River en mann i to, river av bein. Når en mann river ut e hjerte på en drage. Når Angelina Joline blotter hele seg så er det noe gale. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Så the butterfly effect i dag, var ikke så wow opplevelse på slutten som alle skulle ha det til syns jeg, men en god film var det. Da er neste som skal sees The Shawshank Redemption. Gler mæ! Edit: Angelina Jolie gikk faktisk ut og kommenterte at hun ble sjokkert over de lave aldersgrensene på filmen. Endret 13. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så the butterfly effect i dag, var ikke så wow opplevelse på slutten som alle skulle ha det til syns jeg, men en god film var det. Da er neste som skal sees The Shawshank Redemption. Gler mæ! Du kommer til å få din livs filmopplevelse! Ingen film har gjort større inntrykk på meg enn Shawshank. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når et troll biter av hodet på en og tygger det. River en mann i to, river av bein. Når en mann river ut e hjerte på en drage. Når Angelina Joline blotter hele seg så er det noe gale. Jeg tror ikke det vil ødelegge livet til en 11-åring. Det er værre ting å se på en nyhetssending. For der er det virkelighet og ikke fiksjon, en 11-åring pleier som regel være i stand til å skille de to. I mine øyne er det ingen film som fortjener høyere aldersgrense enn maks 15 år. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så the butterfly effect i dag, var ikke så wow opplevelse på slutten som alle skulle ha det til syns jeg, men en god film var det. Da er neste som skal sees The Shawshank Redemption. Gler mæ! Du kommer til å få din livs filmopplevelse! Ingen film har gjort større inntrykk på meg enn Shawshank. Enig i det ja. Sørg for at ingenting kan ødelegge for filmopplevelsen din første gangen. Steng deg inn på et rom og slå av mobilen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det skal jeg gjøre. Satt på msn mens jeg så butterfly effect, tror det ødela litt, men ba ho ene jeg prata med om og holde kjeft og da ble det stille Lurer på om vi er venner enda Endret 13. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 I mine øyne er det ingen film som fortjener høyere aldersgrense enn maks 15 år. Enig, når man kan stilles rettslig ansvarlig for sine handlinger så bør man også få lov til å dra på kino. Det er paradoksalt at man kan ha sex med så og si alle og enhver (dvs de som er over 16 år), men ikke se Basic Instinct. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) I mine øyne er det ingen film som fortjener høyere aldersgrense enn maks 15 år. Enig, når man kan stilles rettslig ansvarlig for sine handlinger så bør man også få lov til å dra på kino. Det er paradoksalt at man kan ha sex med så og si alle og enhver (dvs de som er over 16 år), men ikke se Basic Instinct. Du vet, det kan jo være fare for at en 15 år gammel jente som ser denne begynner å bli en kaldblodig morder hvor hun da sover med kniv under sengen og forfører politifolk. Psykologen min sa dette, så da må det jo være sant. :/ Edit: Ellers må jeg si at Fracture var en skuffende affære. Elskverdig å se Anthony Hopkins i rollen som psykologisk smart-ass morder (vi vet jo at han mestrer dette) og Gosling er jo en det kan være spennende å følge, men er det noen som i det hele tatt ikke skjønte med en gang hvor mordvåpenet tok veien? Det var så opplagt og når de i tillegg gir ekstra hint på veien så ble det frustrerende irriterende å se på. En dum film som prøver å være smart fordi regissør (eller manusforfatter?) undervurderer filmpublikummet. Bah. Endret 13. januar 2008 av Dotten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Sant nok, vi ser jo allerede hva som har skjedd med de som har spilt GTA-serien (jmfr. Columbine, Tuusula etc). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå