Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allright.. Får se om den blir med på neste load fra play da :)

Hva syntes dere om Austin Powers filmene? Jeg digger de så jævlig! Ler meg skakk hver gang 360'en begynner å rulle med de på ass..

Austin: "Hey! There you are"

Random guy: "Do I know you?"

Austin: "Nooo, but THERE YOU ARE"

Hahaha.. I tillegg er det jo mange kjente personer med, Steven S, Britney, masse skuespillere. En scene i Goldmember hvor Johnson har oppdaget "puppene" på radarn, får vi ett innblikk av en mann som var med i Friends episoden hvor Monica skulle få seg jobb på en resturant. Monica skulle da lage en rett til han hvor han stadig spurte "Are they nice and firm?". Dette kommer også frem som en av mange tøffe øyeblikk i Austin P, hvor utenom personer plutselig kommer med geniale kommentarer.

Geniale filmer!

Lenke til kommentar
Det var en awesome scene. Skulle ønske jeg var yngre da den kom ut.

Det var en avskyelig/patetisk/latterlig scene. Jeg var helt i sjokk første gang jeg så den. Det var allerede teit når lokal-TV begynnte å gjøre slikt for 4 år siden.

Ikke at jeg er så utrolig stor fan av Michael Bay, men her lurer jeg nesten på om ikke det er en produsent som har presset scenen inn eller noe.

Lenke til kommentar
Glemske meg husker fortsatt ikke denne såkalte forferdelige scenen. Kan noen utdype?

Det er rett etter Bumblebee fighter mot en av Decepticons-robotene. De kjører i en tunnel, hu heita chicka sier noe om hvorfor han tranformerte seg til denne drittbilen når han kunne tatt hvilken som helst annen bil. Bumblebee blir sur og slenger dem ut. Så tøffer han seg å kjører på to hjul forbi en nyere Camaro - som han transformerer seg til.

Noe sånt...

At folk synes denne scenen er teit fordi det oser Kill Bill ut av den forstår jeg ikke. Musikken er vel heller ikke Kill Bill OST?

Lenke til kommentar

Den scenen gjorde jobben sin. Folk flest lo av den fikk jeg inntrykk av. Syntes den var hærlig arrogant, går godt i lag med regissøren Bay.

Lurer på hvordan neste "leketøysfilm" G.I Joe blir. Stephen Sommers har vært litt opp og ned i registolen føler jeg, spesielt Van Helsing var en trist affære. Så spent på hva han får ut av denne filmen her.

Lenke til kommentar

Tom Hanks går nå ut og ber filmindustrien komme seg tilbake til forhandlingsbordet med skribentene. Lurer på om det snart blir slutt på den streiken, begynner å bli ganske alvorlig nå.

http://www.thebadandugly.com/?p=840

Take that big studio executives! This guy was transformed from a child to a man in Big, almost got to the moon in Apollo 13 and was partners with a dog in Turner and Hooch.

In this town, that means you have to take him seriously.

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...