Dorian Gray Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dårlige/kjedeligere/mer kommersielt? Det blir som å si at den er dårlige/dårlige/bedre. Nå får du bestemme deg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det finnes en dårlig type "kommers". Hva med KillBill-sekvensen i Transformers..? Trist. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Allright.. Får se om den blir med på neste load fra play da Hva syntes dere om Austin Powers filmene? Jeg digger de så jævlig! Ler meg skakk hver gang 360'en begynner å rulle med de på ass.. Austin: "Hey! There you are" Random guy: "Do I know you?" Austin: "Nooo, but THERE YOU ARE" Hahaha.. I tillegg er det jo mange kjente personer med, Steven S, Britney, masse skuespillere. En scene i Goldmember hvor Johnson har oppdaget "puppene" på radarn, får vi ett innblikk av en mann som var med i Friends episoden hvor Monica skulle få seg jobb på en resturant. Monica skulle da lage en rett til han hvor han stadig spurte "Are they nice and firm?". Dette kommer også frem som en av mange tøffe øyeblikk i Austin P, hvor utenom personer plutselig kommer med geniale kommentarer. Geniale filmer! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Austin Powers filmene er genial, tror jeg nesten har sett de FOR mange ganger. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje ikke riktig sted å spørre, men hvis jeg kjøper to dvder på amazon.co.uk til pris av 28gbp totalt, sender de da de to dvdene separat så jeg slipper moms og toll? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det finnes en dårlig type "kommers". Hva med KillBill-sekvensen i Transformers..? Trist. Hva mener du her? Tenker du på når Bumblebee får ny gul Camaro og "Kill Bill-musikken" spilles? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det var en awesome scene. Skulle ønske jeg var yngre da den kom ut. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det var en awesome scene. Skulle ønske jeg var yngre da den kom ut. Det var en avskyelig/patetisk/latterlig scene. Jeg var helt i sjokk første gang jeg så den. Det var allerede teit når lokal-TV begynnte å gjøre slikt for 4 år siden. Ikke at jeg er så utrolig stor fan av Michael Bay, men her lurer jeg nesten på om ikke det er en produsent som har presset scenen inn eller noe. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan ikke huske den scenen en gang.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva syntes folket om Sin City? Den kom med siste load fra play, og venter anyday på å bli sett. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) "Folket" synes selvfølgelig det er en bra film. Endret 11. januar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "Folket" synes selvfølgelig det er en bra film. Avataren sier vel kanskje nok? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det var en awesome scene. Skulle ønske jeg var yngre da den kom ut. Slike sekvenser drar seeren ut av det gitte univers. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det var en awesome scene. Skulle ønske jeg var yngre da den kom ut. Slike sekvenser drar seeren ut av det gitte univers. Glemske meg husker fortsatt ikke denne såkalte forferdelige scenen. Kan noen utdype? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Glemske meg husker fortsatt ikke denne såkalte forferdelige scenen. Kan noen utdype? Det er rett etter Bumblebee fighter mot en av Decepticons-robotene. De kjører i en tunnel, hu heita chicka sier noe om hvorfor han tranformerte seg til denne drittbilen når han kunne tatt hvilken som helst annen bil. Bumblebee blir sur og slenger dem ut. Så tøffer han seg å kjører på to hjul forbi en nyere Camaro - som han transformerer seg til. Noe sånt... At folk synes denne scenen er teit fordi det oser Kill Bill ut av den forstår jeg ikke. Musikken er vel heller ikke Kill Bill OST? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Aha, husker det kun sånn vagt. Må vel være et bevis på at scenen ikke gjorde et spesielt inntrykk hverken positivt eller negativt. Flott film forøvrig, visste ikke at leketøysroboter kunne være så underholdende. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den scenen gjorde jobben sin. Folk flest lo av den fikk jeg inntrykk av. Syntes den var hærlig arrogant, går godt i lag med regissøren Bay. Lurer på hvordan neste "leketøysfilm" G.I Joe blir. Stephen Sommers har vært litt opp og ned i registolen føler jeg, spesielt Van Helsing var en trist affære. Så spent på hva han får ut av denne filmen her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tom Hanks går nå ut og ber filmindustrien komme seg tilbake til forhandlingsbordet med skribentene. Lurer på om det snart blir slutt på den streiken, begynner å bli ganske alvorlig nå. http://www.thebadandugly.com/?p=840 Take that big studio executives! This guy was transformed from a child to a man in Big, almost got to the moon in Apollo 13 and was partners with a dog in Turner and Hooch. In this town, that means you have to take him seriously. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Å si at AICN liker Cloverfield er kanskje å underdrive. Gleder meg Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 At folk synes denne scenen er teit fordi det oser Kill Bill ut av den forstår jeg ikke. Musikken er vel heller ikke Kill Bill OST? Jo Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity blir brukt i den scenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå