lubo.carson Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satser på at butikken er god og..? Jeg har i hvertfall gode erfaringer med Poster Paradise. Ikke jeg, de stjal hunden min Go on...? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hohoo, 10 filmer dumpet ned i postkassa i går. Begynner å ha en liten samling her, som jeg ikke har sett nå. Da starter jeg med Ghost Rider now. Ingen forhåpninger om en bra film, men jeg regner med popcornet går ned i turbofart. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tharos, du kommer til å sette popcorn i halsen, pga du ler deg skakk av hvor dårlig den er You, guilty! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen andre plakater jeg bør bestille mens jeg holder på? Har så langt Planet Terror og Death Proof(vet jeg sa jeg ikke likte den nok, men faen så tøff plakat!). Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva med Batman eller Transformers? Kanskje en stilig Indiana Jones plakat? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har faktisk en Indiana Jones-plakat, fulgte med Empire. Har lyst på de to Transformers-plakatene(Protetct/Destroy), men finner ikke Protect på Poster paradise, så det får bli en annen gang. Batman er jeg ikke helt stor på, så tviler på noe sånt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns dem kunne hatt en fet Fight Club plakat Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har nettopp bestilt flere film t skjorter fra allposters.com. Gleder meg til de kommer. :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Steike fin den Reservoir Dogs skjorta Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har den Planet Terror-t-skjorten på meg as we speak. Quite delicious. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Noen luringer her inne som har sett Invasion of The Body Snatchers, remaken med samme navn fra 1978 og nyinnspillingen The Invasion fra ifjor? Er dette sci-fi filmer som kan anbefales en gammel ringrev som meg eller? Endret 10. januar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Tharos, du kommer til å sette popcorn i halsen, pga du ler deg skakk av hvor dårlig den er You, guilty! Oh dear, du hadde rett. Heldigvis har jeg evnen til å skru ned antall fungerende hjerneceller til et minimum, alt etter hva slags film jeg ser. Nesten så jeg måtte bedøve den siste hjernecellen for å se Gåost Raider... Fine effekter da! Wohoo! Noen luringer her inne som har sett Invasion of The Body Snatchers, remaken med samme navn fra 1978 og nyinnspillingen The Invasion fra ifjor? Er dette sci-fi filmer som kan anbefales en gammel ringrev som meg eller? Mener du den med Donald Sutherland? Syns den er ganske bra jeg, men jeg har hørt fra know-it-alls at originalen er bedre. Men jeg er generelt glad i Donald Sutherland, så. Edit: Opsann, så nå at du spør om alle. Har kun sett den fra '78 og likte den godt! Endret 10. januar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Assault on Precinct 13 verdt 70kr? Verdt å få med seg? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Assault on Precinct 13 verdt 70kr? Verdt å få med seg? Se/kjøp orginalen heller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Støtter det forslaget om originalen Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Assault on Precinct 13 verdt 70kr? Verdt å få med seg? Nå har ikke jeg sett orginalen, men om du liker action er det bare å slå til. Jeg synes den gjør jobben bra. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har heller ikke sett orginalen (som jeg har hørt er bedre), men synes remaken er ålreit. Filmen har en grei nerve, noen gode (og noen irriterende) karakterer og nok god skyteaction til å holde øynene oppe. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen luringer her inne som har sett Invasion of The Body Snatchers, remaken med samme navn fra 1978 og nyinnspillingen The Invasion fra ifjor? Er dette sci-fi filmer som kan anbefales en gammel ringrev som meg eller? Jeg så nyinnspillingen med Kidman for ikke så lenge siden og syns den har fått litt mye pes i mediene. God nerve, spennende, og godt skuespill av Kidman. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Assault on Precinct 13 verdt 70kr? Verdt å få med seg? Jeg har sett den, men ikke orginalen av Carpenter (?), men jeg syntes den var en ganske så allright actionfilm Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hvis det er remaken, så nei absolutt ikke. Den er nesten helt lik orginalen, bare alt er gjort dårligere/kjedeligere/mer kommersielt. Den orignale Precinct 13 derimot, er et mesterverk. Musikken alene er god nok grunn til å like den orignale best - http://www.youtube.com/watch?v=Q4y1tnp8gUk Endret 10. januar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå