Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk en Indiana Jones-plakat, fulgte med Empire.

Har lyst på de to Transformers-plakatene(Protetct/Destroy), men finner ikke Protect på Poster paradise, så det får bli en annen gang.

Batman er jeg ikke helt stor på, så tviler på noe sånt.

Lenke til kommentar
Tharos, du kommer til å sette popcorn i halsen, pga du ler deg skakk av hvor dårlig den er :p

You, guilty!

Oh dear, du hadde rett. Heldigvis har jeg evnen til å skru ned antall fungerende hjerneceller til et minimum, alt etter hva slags film jeg ser. Nesten så jeg måtte bedøve den siste hjernecellen for å se Gåost Raider...

Fine effekter da! :new_woot: Wohoo!

Noen luringer her inne som har sett Invasion of The Body Snatchers, remaken med samme navn fra 1978 og nyinnspillingen The Invasion fra ifjor? Er dette sci-fi filmer som kan anbefales en gammel ringrev som meg eller?

Mener du den med Donald Sutherland? Syns den er ganske bra jeg, men jeg har hørt fra know-it-alls at originalen er bedre.

Men jeg er generelt glad i Donald Sutherland, så. :)

Edit: Opsann, så nå at du spør om alle. Har kun sett den fra '78 og likte den godt!

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Noen luringer her inne som har sett Invasion of The Body Snatchers, remaken med samme navn fra 1978 og nyinnspillingen The Invasion fra ifjor? Er dette sci-fi filmer som kan anbefales en gammel ringrev som meg eller?

Jeg så nyinnspillingen med Kidman for ikke så lenge siden og syns den har fått litt mye pes i mediene. God nerve, spennende, og godt skuespill av Kidman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...