Dotten Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har sett den, sykt bra! Alle som elsket Crank burde se denne og kommer til å elske denne like mye! Jeg likte Crank bedre enn jeg likte Shoot Em' Up. På tross av at jeg er stor Clive Owen tilhenger. Sistnevnte ble vel kanskje litt vel mye for min egen del. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg likte Crank bedre enn jeg likte Shoot Em' Up. På tross av at jeg er stor Clive Owen tilhenger. Sistnevnte ble vel kanskje litt vel mye for min egen del. Yikes. Shoot Em' Up er verre en Crank? Hvor har de sex der? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Problemet med sexscenen og resten med Shoot 'Em Up er at de kunne overdrevet mye mer. Den falt liksom mellom to stoler og går hele tiden fra seriøs til fjollete. Det fungerer ikke så veldig bra. Tror en japansk remake av f.eks Miike eller Kitamura hadde gjort seg. Endret 9. januar 2008 av LarsP Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Crank gikk i den klassiske "for mye, for tidlig, for tåpelig"-fella. Litt synd, da filmens konsept lovet for en underholdende actionkveld med Jason Statham bak roret. Nå har ikke jeg sett Shoot Em'Up enda, men ut i fra LarsP's beskrivelse minner det meg mye om Snakes On A Plane. Der hadde du en film hvor man både kunne og burde ha overdrevet mye, mye mer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Yikes. Shoot Em' Up er verre en Crank? Hvor har de sex der? Hehe, hvilken film spør du om? I Shoot Em' Up er sexscenen samtidig som helten fyrer løs og sloss med noen badguys, i Crank var den vel foran en haug med turister ^^ Må si at War er en Statham-film som har overasket mest. Forventer jo den vante actionfilmen, en forventning som innfrir neste gjennom hele filmen også. Midt på treet, grei nok underholdning. Litt som å gå på McDonalds. Det er ikke akkurat snakk om en fantastisk hamburger, men den gjør nå nytten og kan være grei å spise i ny og ne. Men denne filmen er som å spise en Big Mac og i siste tygget innser man at man har spist på en ganske god, fet, hjemmelaget hamburger i stedet uten å ha fått det med seg. Positiv overaskelse, uten at jeg skal si noe mer om akkurat det. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Likte Crank og Shoot Em Up jeg.. Men, en ting.. Noen som har lagt merke til den eggformede rundingen øverst i høyre hjørne som blinker noen ganger på kino? La først merke til den en gang, så nå legger jeg merke til den hver gang jeg er på kino.. Hvorfor kommmer denne ? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Likte Crank og Shoot Em Up jeg.. Men, en ting.. Noen som har lagt merke til den eggformede rundingen øverst i høyre hjørne som blinker noen ganger på kino? La først merke til den en gang, så nå legger jeg merke til den hver gang jeg er på kino.. Hvorfor kommmer denne ? Du har ikke sett fight club antar jeg? Det kommer av at man bytter filmrull. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Irriterende når man først har lagt merke til den Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Joda, har sett Fight Club, dri bra film Men bytter rull? hvordan klarer dem det uten et enest hakk eller no sånt? bare en liten runding i hjørne? Noen som kan linke film på youtube eller no om hvordan dem gjør det? Kunne vært spennende å se .. Trodde hele filmen var en stooor rull jeg .. Endret 9. januar 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trodde de nyeste kinoene benyttet seg av dvd og prosjektor jeg... Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 DVD har alt for lav oppløsning til å brukes på kino. Digitale kinoer bruker 4K eller 8K. Men fremdeles er de gode gamle rullene mest utbredt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Antar han mener piksellinjer(4000/8000). En 8k-kino vil da ha oppløsningen 18800*8000, sett at ratioen er 2.35:1 ______________ Så nettopp Planet Terror, og forelsket meg TOTALT Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en kul svær poster for filmen, gjerne med Rose McGowan på Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du kan jo kjøpe den freshe Grindhouse-plakaten på Free Record Shop. Da får du både Rose McGowan og den råtøffe bilen til Stuntman Mike. Endret 9. januar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en kul svær poster for filmen, gjerne med Rose McGowan på Poster Paradise (norsk) har blant annet disse to inne: Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Likte ikke Death Proof godt nok til å gidde å henge den på veggen.. dessverre. DIGGER deg LarsP! Takker så meget! Satser på at butikken er god og..? Endret 9. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satser på at butikken er god og..? Jeg har i hvertfall gode erfaringer med Poster Paradise. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satser på at butikken er god og..? Jeg har i hvertfall gode erfaringer med Poster Paradise. Ikke jeg, de stjal hunden min Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Noen som har sett I Am Legend? Den anbefales, det er en av de få filmene som har fått meg til å føle skikkelig god gammeldags spenning. EDIT: Jeg satt ved siden av hockeytreneren til Stavanger Oilers Ex-NHL-spiller til og med Endret 9. januar 2008 av Ashol Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som har sett I Am Legend? Den anbefales, det er en av de få filmene som har fått meg til å føle skikkelig god gammeldags spenning. EDIT: Jeg satt ved siden av hockeytreneren til Stavanger Oilers Ex-NHL-spiller til og med 2 kamper for Rangers, wow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå