Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre å barbere hunden enn å gjøre som kineserne som løper rundt i gatene og slår livsskiten ut av dem :)

 

Kan jo hende at det funker for Hr. Jenssen, da blir jo filmen så mye bedre hvis han synes alt suger når han skal se den...

 

Og Die Hard er og blir en av de feteste actionfilmene som noensinne er laget, så her tar vi i mot alt med takk (selv om jeg fikk en liten MI følse når jeg så traileren)...

Lenke til kommentar
Jeg kommer bare ikke over det helvetes navnet, jeg. "Live Free or Die Hard"? Hva i helvete slags navn er det da? Patetiske filmstudioer. Allerede på navnet hører vi at filmen kommer til å gå rett i vasken... :hrm:

7505045[/snapback]

 

GAH! Ta en lykkepille eller noe, du gjør jo ikke annet enn å klage å sutre på forumet.

7506031[/snapback]

 

"Jaok". Jeg får vel sitte ned og late som at jeg gleder meg til filmen som kommer til å ødelegge en ellers så utrolig god actiontrilogi. Jeg skal gjøre det for deg...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg kommer bare ikke over det helvetes navnet, jeg. "Live Free or Die Hard"? Hva i helvete slags navn er det da? Patetiske filmstudioer. Allerede på navnet hører vi at filmen kommer til å gå rett i vasken... :hrm:

7505045[/snapback]

 

GAH! Ta en lykkepille eller noe, du gjør jo ikke annet enn å klage å sutre på forumet.

7506031[/snapback]

 

"Jaok". Jeg får vel sitte ned og late som at jeg gleder meg til filmen som kommer til å ødelegge en ellers så utrolig god actiontrilogi. Jeg skal gjøre det for deg...

7507161[/snapback]

 

Nå ble alt så mye bedre :D

 

 

 

- Se på dette bilde og tenk på ungen i terminator filmen(e)

Endret av co2
Lenke til kommentar
Jeg kommer bare ikke over det helvetes navnet, jeg. "Live Free or Die Hard"? Hva i helvete slags navn er det da? Patetiske filmstudioer. Allerede på navnet hører vi at filmen kommer til å gå rett i vasken... :hrm:

7505045[/snapback]

Syns faktisk ikke navnet er så ille, er mye andre fiilmtitler på andre filmer som er rett og slett tragisk. Denne gir nesten en lovnad om at det kommer til å bli ren fullpakket action-film som Dotten drømmer om ;)
Lenke til kommentar

Live Free or Die Hard høres ut som en snowboard-film.

 

EDIT: Kanskje det er for å introdusere en filmserie kalt Live Free, der Hayden Christensen dreper bad guys over hele verden mens han gjør ekstremsport-stunts.

 

EDIT2: Ja! Store (kanskje gamle) nyheter! Timothy Olyphant skal erstatte Vin Diesel som Agent 47 i Hitman-filmen! Aner ikke hvem han er, men alt er bedre enn Diesel. I tillegg tror jeg foreldrene hans må ha vært LOTR-fans. Han skal også spille slemmingen i Live Free or Die Hard. :D

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Live Free or Die Hard høres ut som en snowboard-film.

 

EDIT: Kanskje det er for å introdusere en filmserie kalt Live Free, der Hayden Christensen dreper bad guys over hele verden mens han gjør ekstremsport-stunts.

 

EDIT2: Ja! Store (kanskje gamle) nyheter! Timothy Olyphant skal erstatte Vin Diesel som Agent 47 i Hitman-filmen! Aner ikke hvem han er, men alt er bedre enn Diesel. I tillegg tror jeg foreldrene hans må ha vært LOTR-fans. Han skal også spille slemmingen i Live Free or Die Hard:D

7509092[/snapback]

Huh, hadde nesten glemt denne filmen jeg. Det er ikke akkurat mye som er blitt bestemt for den ennå, ser jeg på IMDb.

Lenke til kommentar
Er The Medallion noe særlig? Regner meg selv ikke som noen stor Jackie Chan fan men funker den? (enten som hjernedød underholdning eller som en fightefilm)

 

Går på tv i dag, og jeg tenkte noe lett underholdning.

7509306[/snapback]

 

Vel, om den går på TV, og du ikke har noe bedre å foreta deg... men den er ikke verd å kjøpe. Den ligger vel på samme nivå som "Bulletproof Monk" og de filmene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...