prada8 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva syns dere om "The Butterfly Effect"? Jeg så denne fantastiske filmen i går, og jeg må si at det er en av de beste filmene jeg har sett. Ingen løse tråder, alt blir forklart og alt har en sammenheng. Virker som filmen er gjennomtenkt til minste detalj. det er faktisk EN DEL løse tråder jeg alltid irriterer meg over når jeg ser den filmen, men nå er det så lenge siden sist at jeg husker ikke hva det var... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) @ CollecttheCheck Nederst står det jo at det er lagt inn mange flere hint også. Endret 6. januar 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 @ CollecttheCheck Nederst står det jo at det er lagt inn mange flere hint også. Personlig vil jeg si at fugletrikset er det største hintet. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Var akkurat å så SAW 4 på kino, og jeg må si den var veldig forvirrende i slutten. Men selve filmen var helt grei, langt fra nivået på eneren, men den var liksom helt grei. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg må innrømme at Saw 4 har gått meg helt forbi...noe som kanskje er like greit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har kun sett Saw, Saw II og III har stått i hylla nokre månader, prioriterer alltid andre filmar først, grøsser er ikkje min favorittsjanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Likte Saw IV jeg. Fin avrunding på en serie jeg faktisk håper fortsetter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 5ern er vel under utvikling? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Correctomundo: http://imdb.com/title/tt1132626/ Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Håper 5eren blir bedre enn firen for den var nesten litt skuffende, syns jeg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Likte 4ern jeg. Bedre en 3ern. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg liker eneren best, og hadde 2ern vært 10 år eldre hadde jeg nok likt den mye bedre enn jeg gjorde. 3ern er bare et forsøk på å kaste seg inn i samme klasse som Hostel virker det som, selv om det er ganske idiotiskt i og med at Hostel ikke er en så brutal film egentlig. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 i og med at Hostel ikke er en så brutal film egentlig. Neida.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Altså, "brutal" i ordets mening er den, men ikke så ekkel og heslig og "skummel" som folk skal ha det til (synes jeg da). Beklager mitt dårlige ordvalg, kan du tilgi meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Selv om folk overdriver hvor brutal den er, så betyr ikke det at den ikke er det. Den fikk 18-års grense i Norge og det er temmelig unormalt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Folk har forskjellig toleranse for den slags, men å påstå at Hostel ikkje er voldeleg fell på sin eigen urimelighet. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Altså, "brutal" i ordets mening er den, men ikke så ekkel og heslig og "skummel" som folk skal ha det til (synes jeg da). Helt enig. Dagens horror satser veldig mye på gore og ekstrem vold, de burde gjøre som de gjorde før, de mer psykologiske aspektene, dyster atmosfære o.l. Mye mer skumlere og da blir det god gammeldags skrekk. Som Collect the Check poengterte for en tid tilbake, det du ikke ser er mye mer jævligere. Ingen av dagens horror filmer er skumle lenger, de er bare plain syke. Beklager mitt dårlige ordvalg, kan du tilgi meg? Selvsagt, min gode mann Endret 7. januar 2008 av TomJ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er klart, stor forskjell på ein skummel film og ein ekkel film. Se7en har til tider begge delar, men den skil seg frå Hostel og liknande ved at den er god og skummel. Gore-filmar har eg ikkje så mykje til overs for, har ikkje nokre store behov for å sjå innsida av folk på film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sjekk ut Event Horizon for en film som har litt av begge deler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Angående gore versus psykologi, så tar jeg Texas Chainsaw Massacre over Rosemary's Baby anyday. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå