Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, men uansett, Fight Club må sees! Punktum finale . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja, da har man sett misery og prestige, må si at prestige var mer forutsigbar enn folk skulle ha det til. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så Full Metal Jacket i dag, og ble ganske skuffa. En del dårlig skuespill,ikke troverdige personer, ikke troverdige situasjoner osv. Var ikke like kul som sist. Synes ikke at det fortjener en plass blandt verdens 5. beste krigsfilmer. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg synes du tar skammelig feil! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må jeg se Death Proof eller Planet Terror først? Eller har det ikke noe å si? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du bør helst se de som Grindhouse, altså med Planet Terror først, så Death Proof med trailere i hytt og pine. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva mener du med trailere i hytt og pine? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Var det ikke slik at man skulle se Flags of Our Fathers først? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har PLanet Terror og Death Proof noen sammenheng? Har ikke sett noen av dem.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg så Letters from Iwo Jima først. Tror det egentlig ikke har noe å si hvilken av de du ser først. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja, da har man sett misery og prestige, må si at prestige var mer forutsigbar enn folk skulle ha det til. Det var vel litt av poenget, var det ikke? Når man får forklart hvordan en tryllekunst foregår virker det plutselig veldig opplagt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det var jo en lettelse. Har ikke sett noen av dem men fikk Letter From Iwo Jima og har veldig lyst til og se den. Men er FOOF en sånn "Heia -Amerika,Amerika er best" Film? Det var jo en lettelse. Har ikke sett noen av dem men fikk Letter From Iwo Jima og har veldig lyst til og se den. Men er FOOF en sånn "Heia -Amerika,Amerika er best" Film? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det var jo en lettelse. Har ikke sett noen av dem men fikk Letter From Iwo Jima og har veldig lyst til og se den. Men er FOOF en sånn "Heia -Amerika,Amerika er best" Film? Er det noe Flags of Our Fathers ikke er, så er det en "Heia - Amerika, Amerika er best" film. Mener jeg. Gruet meg nesten til å se filmen da jeg skulle se den for andre gang. Hadde sett den hos en kamerat, fulgte ikke med og endte opp med å kjede oss. Oppdaget hvor bra filmen egentlig var da jeg så den alene. Letters from Iwo Jima er også veldig bra, og gir et interessant bilde av de japanske soldatene. Hadde ikke sett noe lignende før. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva mener du med trailere i hytt og pine? "Grindhouse" er den navnet på den amerikanske versjonen av filmene. Hvor det vises 4 juksetrailer i begynnelsen og i midten av de to hovedfilmene. Machete (Robert Rodriguez), Werewolf Women of the S.S. (Rob Zombie), Thanksgiving (Eli Roth) og Don't (Edgar Wright). Det er noe Tarantino og Rodriguez kom på å gjøre, for å hedre de gamle grindhouse kinoene i USA. Som ofte hadde double feature kvelder. Men siden grindhouse kinoer ikke er vanlig i Europa ble filmene vist hver for seg her (Med et par ekstra scener). Endret 6. januar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) For fans av Ong-bak og Tom yum goong (og kampsport generelt), trailer for Chocolate (kommende filmen regissert av Prachya Pinkaew) ligger nå på nettet, se den f.eks. @Twitch. Endret 6. januar 2008 av Njål Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva mener du med trailere i hytt og pine? Planet Terror og Death Proof er egentlig to filmer som var en del av én film, Grindhouse, bundet sammen av "falske trailere", trailere til filmer som ikke eksisterer, for å gi den riktige Grindouse-følelsen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva er Grindhousefølelsen? Endret 6. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 For fans av Ong-bak og Tom yum goong (og kampsport generelt), trailer for Chocolate (kommende filmen regissert av Prachya Pinkaew) ligger nå på nettet, se den f.eks. @Twitch. Den skal i hus når den kommer det er helt klart. Lurer på hvor lang tid det tar før det er en film med den fruen der og Tony Jaa kommer Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 For fans av Ong-bak og Tom yum goong (og kampsport generelt), trailer for Chocolate (kommende filmen regissert av Prachya Pinkaew) ligger nå på nettet, se den f.eks. @Twitch. Den skal i hus når den kommer det er helt klart. Lurer på hvor lang tid det tar før det er en film med den fruen der og Tony Jaa kommer Tror det blir på samme måte som de to forrige: Billig utekstet (på forståelig språk, kan jo be noen av thaiene jeg kjenner simultan-oversette for meg ) thai-release når den kommer, så første og beste engelsk-tekstede utgaven. Har jeg riktig flaks får jeg sett dene også på kino (som Ong-bak). Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva syns dere om "The Butterfly Effect"? Jeg så denne fantastiske filmen i går, og jeg må si at det er en av de beste filmene jeg har sett. Ingen løse tråder, alt blir forklart og alt har en sammenheng. Virker som filmen er gjennomtenkt til minste detalj. Endret 6. januar 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå