Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er også et helt forvrengt bilde av Vesten som fremstilles i Dollar-filmene. Det er bare en italiensk fantasi av hvordan ville vesten var. De gikk ikke i lange skinnfrakker og ponchoer. Det er bare ren fantasi. De amerikanske filmene er mere realistiske. Og derfor mere kjedelige.

De amerikanske cowboy filmene er vel ikke mer realistiske. I virkeligheten var majoriten av cowboyene svarte og indianere for eksempel. Dagens cowboy filmer er mer basert på Buffalo Bills vill vest show enn virkeligheten.

Lenke til kommentar
Vel, noen som har sett Love Actually? Så den igjen idag, utrolig fin film :)

*Mine innlegg*

jepp , en god film det...den står i hylla mi :) kjøpte den for noen mnd siden og jeg venta ikke så mye da jeg skulle se den men ble positivt overraska over at filmen var så god som den var :)

Lenke til kommentar
Vel, noen som har sett Love Actually? Så den igjen idag, utrolig fin film :)

*Mine innlegg*

jepp , en god film det...den står i hylla mi :) kjøpte den for noen mnd siden og jeg venta ikke så mye da jeg skulle se den men ble positivt overraska over at filmen var så god som den var :)

Ja :) Emma Thompson spiller utrolig rollen sin utrolig troverdig.

Lenke til kommentar
Og, jeg regner med at begge støtter DVD-er? :)

VHS FTW!!

Jeg så nettopp Saw (ja jeg er litt treig..). Synes den var bra, selve handlingen var overraskende engasjerende :) Gleder meg til de neste, men har hørt at de ikke er like bra..

Toern er ganske bra, treern er bortkastet tid.

Lenke til kommentar
OK.. Har jeg hørt rykter om Saw 4 og 5?
4-er'n kom i fjor, og en 5-er ryktes å være på vei, overasker meg ikke om det kommer en 6, 7, og 8 i løpet av ett par år heller.

Jeg personlig ga meg etter 3-eren.

Edit: Telling og rettskriving er leit..

Mastema kom meg i forkjøpet.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

er det noen her som kan anbefalle meg en god dvd? jeg leier filmer ganske ofte, særlig nå i ferien. men de siste fem-seks filmene jeg har sett har vært en stor skuffelse.. kun "knocked up" levde opp til forventningene. filmen trenger ikke ha spesiel sjanger, så lenge det er underholdende. setter pris på forlsag!

Lenke til kommentar
Tviler på at jeg finner fight club i hyllene.. prestige har jeg sett. rescue dawn er notert! thanks
En utleiesjappe uten Fight Club i hyllene, er ikke en utleiesjappe det er verdt å benytte seg av, og det er den eneste sannhet

Kan jo være den er utleid ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...