tjalla Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Skrev akkurat en anmeldelse i mini-anmeldelse-tråden. Du kan lese den f.eks Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Men det er også et helt forvrengt bilde av Vesten som fremstilles i Dollar-filmene. Det er bare en italiensk fantasi av hvordan ville vesten var. De gikk ikke i lange skinnfrakker og ponchoer. Det er bare ren fantasi. De amerikanske filmene er mere realistiske. Og derfor mere kjedelige. De amerikanske cowboy filmene er vel ikke mer realistiske. I virkeligheten var majoriten av cowboyene svarte og indianere for eksempel. Dagens cowboy filmer er mer basert på Buffalo Bills vill vest show enn virkeligheten. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vel, noen som har sett Love Actually? Så den igjen idag, utrolig fin film *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vel, noen som har sett Love Actually? Så den igjen idag, utrolig fin film *Mine innlegg* jepp , en god film det...den står i hylla mi kjøpte den for noen mnd siden og jeg venta ikke så mye da jeg skulle se den men ble positivt overraska over at filmen var så god som den var Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vel, noen som har sett Love Actually? Så den igjen idag, utrolig fin film *Mine innlegg* jepp , en god film det...den står i hylla mi kjøpte den for noen mnd siden og jeg venta ikke så mye da jeg skulle se den men ble positivt overraska over at filmen var så god som den var Ja Emma Thompson spiller utrolig rollen sin utrolig troverdig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så nettopp "I Am Legend" på kino, og generelt var den en bra film synes jeg. Var noen småting som irriterte meg litt. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg så nettopp Saw (ja jeg er litt treig..). Synes den var bra, selve handlingen var overraskende engasjerende Gleder meg til de neste, men har hørt at de ikke er like bra.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fått sett Seven Samurai nå. Var overaskende bra. Hadde sett for meg 3.5 lange timer, men tiden fløy avgårde. Storkoste meg under hele filmen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 En kompis av meg lurer på om hva han skal velge mellom Blu-Ray eller HD-DVD spiller? Tror han er mest opptatt av utvalg osv. Og, jeg regner med at begge støtter DVD-er? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 For at dette ikkje skal bli noko BD/HD-DVD-tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=822132&hl= Og les dette innlegget: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10248027 Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Og, jeg regner med at begge støtter DVD-er? VHS FTW!! Jeg så nettopp Saw (ja jeg er litt treig..). Synes den var bra, selve handlingen var overraskende engasjerende Gleder meg til de neste, men har hørt at de ikke er like bra.. Toern er ganske bra, treern er bortkastet tid. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Toern er ganske bra, treern er bortkastet tid. OK.. Har jeg hørt rykter om Saw 4 og 5? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Toern er ganske bra, treern er bortkastet tid. OK.. Har jeg hørt rykter om Saw 4 og 5? Kommer antagelig Saw 6 og 7, 8, 9, 10 og 11 også. De kommer antagelig også til å suge hardt. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) OK.. Har jeg hørt rykter om Saw 4 og 5?4-er'n kom i fjor, og en 5-er ryktes å være på vei, overasker meg ikke om det kommer en 6, 7, og 8 i løpet av ett par år heller.Jeg personlig ga meg etter 3-eren. Edit: Telling og rettskriving er leit.. Mastema kom meg i forkjøpet. Endret 5. januar 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 er det noen her som kan anbefalle meg en god dvd? jeg leier filmer ganske ofte, særlig nå i ferien. men de siste fem-seks filmene jeg har sett har vært en stor skuffelse.. kun "knocked up" levde opp til forventningene. filmen trenger ikke ha spesiel sjanger, så lenge det er underholdende. setter pris på forlsag! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Rescue Dawn, the prestige, Fight Club () Mange gode dvder der ute Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tviler på at jeg finner fight club i hyllene.. prestige har jeg sett. rescue dawn er notert! thanks Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tviler på at jeg finner fight club i hyllene.. prestige har jeg sett. rescue dawn er notert! thanksEn utleiesjappe uten Fight Club i hyllene, er ikke en utleiesjappe det er verdt å benytte seg av, og det er den eneste sannhet Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tviler på at jeg finner fight club i hyllene.. prestige har jeg sett. rescue dawn er notert! thanksEn utleiesjappe uten Fight Club i hyllene, er ikke en utleiesjappe det er verdt å benytte seg av, og det er den eneste sannhet Kan jo være den er utleid ^^ Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Eller det faktumet at jeg bor på en veldig liten plass med ikke så alt for mye å velge imellom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå