Manx Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Noen som vet om hvor jeg får kjøpt den? Er det slik at det er en japansk release? Jeg fant den vertfall ikke på amazon.. Du får den hos amazon men ikke .com men amazon.jp. Jeg fant ut i farten at den ville kle boks hylla mi ganske bra så den ble bestilt Edit: Med frakt så kommer hele dritten på 500 kroner + mva/gebyr... Edit 2: Skal sies at jeg fikk jævla lyst på denne også, kan også fåes fra amazon.jp for den nette sum av 1250 spenn Endret 4. januar 2008 av Manx Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sitter i kinosalen og skal se 3:10 to yuma nå. Gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som har sett den nye Telenor-reklamen? De har rippet themet til True Romance så åpenlyst at det er flaut. Jeg må skifte kanal når jeg ser reklamen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som har sett den nye Telenor-reklamen? De har rippet themet til True Romance så åpenlyst at det er flaut. Jeg må skifte kanal når jeg ser reklamen. Hvordan har de fått til det?! Nå fikk jeg faktisk lyst til å se den. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det noen andre enn meg som synes Rain Man går alt for mange forpult ganger på TV? Jeg mener, det er en herlig film, kultklassiker deluxe, det er en film man som filmkjenner eller når man liker film bare ikke kan unngå å like, men den går jo hver dag på alle slags kanaler, spesielt i jula. Derimot, filmer som Pulp Fiction, virkelig gode kultklassikere går sjelden. Det virker óg som om kanaler vegrer seg mot å vise Tarantino. Quentin er et geni, men Reservoir Dogs har jeg til gode å se på programmet unntatt én gang, på ZTV for fire år siden. Skuffende, har enda ikke sett Jackie Brown. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ikke så fryktelig lenge siden Jackie Brown gikk på TV2, i 2007 en gang. (Eller tar jeg feil?) Endret 4. januar 2008 av glennandre Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sitter i kinosalen og skal se 3:10 to yuma nå. Gleder meg Kom med anmeldelse etterpå. Er selv spent på den.... Vel, jeg er sikker på at den er knallgod. Men likevel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Leste litt om 10,000BC i månedens(forrige månedens?) Empire, og må si at jeg plutselig fikk nok en film å se frem til. Gleder meg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sitter i kinosalen og skal se 3:10 to yuma nå. Gleder meg Kom med anmeldelse etterpå. Er selv spent på den.... Vel, jeg er sikker på at den er knallgod. Men likevel. Her har du i hvertfall min. Selv om den har en del mangler er den meget underholdende og rimelig velspilt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Syns 3:10 to Yuma var en knallbra film jeg. Masse god action og Bale er jo helt konge i den. Nå skal det også sies at dette var vel den første western filmen jeg har sett, men jeg syns den var konge. Har et lite spm om slutten, så ikke les den da, til dere som ikke har sett den. Hvorfår gikk egentlig Crowe (husker ikke hva han badguyen het i filmen) med og hjalp Bale(husker ikke navnet på han heller ) på slutten. Han skøyt jo hele gjengen sin jo? Syns det var litt rart. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det henger sammen med hele det psykologiske spillet. Han lar seg rive litt med og Bale sin hengivenhet betaler seg. Han er ikke stereotypisk ond og er et symbol på at mennesker ikke er svart-hvitt. Noe denne filmen fanger bra opp. På slutten ble Evans skutt selv om Wade sa "Nei", så han ble trosset i tillegg. Wade regnet nok uansett med å klare å rømme etterpå, så han tenkte vel "why the hell not". Man kan ikke være endimensjonell slem heller. Wade hadde tydeligvis stor respekt for Evans og han fikk etterhvert forståelse for hvorfor Evans var så innstilt på å gjennomføre noe som ville være den sikre død. Men det er litt opp til hvordan man tolker det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det noen andre enn meg som synes Rain Man går alt for mange forpult ganger på TV? Jeg mener, det er en herlig film, kultklassiker deluxe, det er en film man som filmkjenner eller når man liker film bare ikke kan unngå å like, men den går jo hver dag på alle slags kanaler, spesielt i jula. Derimot, filmer som Pulp Fiction, virkelig gode kultklassikere går sjelden. Det virker óg som om kanaler vegrer seg mot å vise Tarantino. Quentin er et geni, men Reservoir Dogs har jeg til gode å se på programmet unntatt én gang, på ZTV for fire år siden. Skuffende, har enda ikke sett Jackie Brown. Reservoir Dogs gikk på NRK 3 28. november 21.30. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikke så fryktelig lenge siden Jackie Brown gikk på TV2, i 2007 en gang. (Eller tar jeg feil?) Du tar nok ikke feil, ikke så lenge siden Kill Bill ble sendt heller. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da har edge returnert fra kinoen. Så "Arn - Tempelridderen". Helt grei film, mye bra, men samtidig kjedelig litt mye. Slagscenene var heller tamme, men har vel noe med at LOTR og den gjengen der har skjemt oss bort Terningkast 4 tror jeg.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Syns 3:10 to Yuma var en knallbra film jeg. Masse god action og Bale er jo helt konge i den. Nå skal det også sies at dette var vel den første western filmen jeg har sett, men jeg syns den var konge. Har et lite spm om slutten, så ikke les den da, til dere som ikke har sett den. Hvorfår gikk egentlig Crowe (husker ikke hva han badguyen het i filmen) med og hjalp Bale(husker ikke navnet på han heller ) på slutten. Han skøyt jo hele gjengen sin jo? Syns det var litt rart. Jøss. Da har du endel spaghetti å kose deg med. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen her på forumet som så 30 Days of Night? Den kom aldri på kino her i Bergen, så jeg har ikke fått sjangsen til å se den ennå. Pytt, pytt den kommer på DVD rundt 10. Februar, så jeg har da alltids sjangsen da. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kom hjem idag til en postkasse som ikke var helt lukket fordi det var haug på innholdet. Det er andre gang det skjer på denne uken, selv om det bare har vært to postleveringsdager. Jeg sitter med 25 filmer jeg aldri har sett, og har veldig lyst til å se. Hvordan skal jeg bli kvitt tankene om langtidssykemelding og hvilket bein det gjør minst vondt å brekke? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Si du har influensa, ta med deg fruen hvis hun vil se på film og sett i gang maraton. Atpåtil så bestiller du deg enda fler filmer og fortsetter kosen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Noen her på forumet som så 30 Days of Night? Den kom aldri på kino her i Bergen, så jeg har ikke fått sjangsen til å se den ennå. Pytt, pytt den kommer på DVD rundt 10. Februar, så jeg har da alltids sjangsen da. Jeg vil si at den er over gjennomsnittet grei når det kommer til zombie/vampyr filmer. Så den er kvalifisert som "akseptabel tids-fordriv". Kom hjem idag til en postkasse som ikke var helt lukket fordi det var haug på innholdet. Det er andre gang det skjer på denne uken, selv om det bare har vært to postleveringsdager. Jeg sitter med 25 filmer jeg aldri har sett, og har veldig lyst til å se. Hvordan skal jeg bli kvitt tankene om langtidssykemelding og hvilket bein det gjør minst vondt å brekke? Gå til legen og si at du har smerter i rompa. men sånn seriøst, hvis du virkelig vil "skulke", så er det ikke SÅ, vanskelig å skaffe lege-attest virker det som. Jeg var svimmel, kvalm og jævlig en mandags morgen, dro til legen dagen derpå (med de samme symptomene) vi snakka litt om symptonene, han tok pulsen min, så fikk jeg syke-melding ut uka. edit: og Benico del Toro har sagt at han er "mer enn intressert" i en evt. filmatisering av "Halo". NAM! Nå MÅ det jo bli film *trygle og be* (han uttalte også at det hadde vært minst like fint for hans skyld om Peter Jackson fikk ansvaret for filmen også, en ekte fan med andre ord!) Endret 5. januar 2008 av NiXx Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Tror noen har misforstått posten min. Jeg er ikke ute etter å starte en politisk diskusjon, men vil allikevel si følgende: Vi har et ganske bra trygdesystem i dette landet, og er noe av det jeg gladelig betaler skatt for. Jeg har ingenting tilovers for folk som skulker seg til sykemeldinger eller på annen måte snylter på systemet. Posten min var ikke tiltenkt å finne på måter å faktisk BLI syk på, bare hvordan stykke opp filmtittingen min i fornuftige bolker. Endret 5. januar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå