DoktorBacon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Egentlig er Memento opp til egen tolkning fordi vi vet ikke om vi kan stole på hva Teddy sier eller hva Lenny selv tror. Men jeg velger å støtte opp om White sin tolkning. Forøvrig utrolig at en film som går baklengs og slutter med starten, klarer å holde spenningen hele veien ut. En av tidenes beste thrillere etter min mening. Endret 4. januar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
ttd Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Var det noen fler enn meg som holdt igjen tårene under Edward Scissorhands? Neh. Jeg lot dem renne. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk ikke tårer. Er beinhard Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 For noen kjerringer dere er Lenke til kommentar
ttd Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Please. Jeg er stolt over at jeg kan la meg følelsesmessig påvirkes så sterkt av musikk, bøker og film at tårene begynner å renne. Det er ganske så fantastisk. Dere burde prøve det en gang. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Vel for og si det slik " Du er ikke voken før du to(Å?)rer og snakke om følelsene dine". Det er mitt motto Endret 4. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Egentlig er Memento opp til egen tolkning fordi vi vet ikke om vi kan stole på hva Teddy sier eller hva Lenny selv tror. Men jeg velger å støtte opp om White sin tolkning. Forøvrig utrolig at en film som går baklengs og slutter med starten, klarer å holde spenningen hele veien ut. En av tidenes beste thrillere etter min mening. Jepp.. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg og tolket den på samme måte som wh1te. Forøvrig en fantastisk film Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da ser det ut som om Brandon Routh ikke vil bli å finne som Supermann i oppfølgeren. Ser ut som de skrinlegger Superman Returns-franchisen og den som får rollen som Supermann i Justice League vil fortsette å ha rollen i neste Supermann-film. Så DC bruker altså Justice League som spin-off. Synd for Brandon Routh, for han gjorde en god karakter i Supermann Returns, selv om han ikke er noen Christopher Reeve. Marvel skal vistnok gjøre det stikk motsatte. De vil lage enkeltfilmer først og så eventuelt komme med en Avengers-film. Men de vil kun gjøre det om de får samlet de som spiller heltene i solo-filmene. Det vil si at de om 4-5 år (minimum) må få samled Edward Norton, Robert Downey Jr., de som blir å finne som Thor, Captain America og Ant-Man, samt muligens Tobey Maguire og de som spiller i Fantastic Four (selv om de sistnevnte ikke er nødvendig for å lage en Avengers-film). Virker som ønsketenkning, men spennende om de får det til. Kanskje også noen av karakterene i X-men filmene. WB er også så fornøyd med The Dark Knight at de håper Nolan er tilbake for å lage en tredje Batman-film. Nolan på sin side er mer skeptisk, "tiden vil vise", som han sier. Han planla jo ikke opprinnelig å lage oppfølger til Batman Begins, så er jo lov å håpe. (hentet fra Variety, Superherohype og Latinoreview) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Maguire kommer nok aldri til å spille Spider-Man igjen, tipper jeg. I hvert fall i følge ham selv. Dessuten begynner han å bli gammel. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Maguire kommer nok aldri til å spille Spider-Man igjen, tipper jeg. I hvert fall i følge ham selv. Dessuten begynner han å bli gammel. Maguire vingler så mye i sine uttalelser, det er aldri lett å vite hva han mener. Skulle nesten tro at pengeboken er det som styrer. Uansett så trenger de ikke Spider-Man i en avengers-film, han er bare gjestemedlem i ny og ne. Men hadde nå uansett vært artig, jeg tror Avengers med Fantastic Four, Wolverine og Spider-Man er litt mer tiltalende for den generelle hop enn hva en gruppe bestående av kun Ant-Man, Iron Man, Hulk og Wasp. Er vel kun Hulk folk flest vet hvem er av dem, selv om nok mange blir bedre kjent med Iron Man i 2008. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Synd at Brandon Routh forsvinner. Han gjorde en god figur, dessuten liker jeg litt kontinunitet i rollene. Og så satt jeg alltid med inntrykket at Nolan skulle lage en Batman-trilogi, men der tok jeg kanskje feil? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Synd at Brandon Routh forsvinner. Han gjorde en god figur, dessuten liker jeg litt kontinunitet i rollene. Og så satt jeg alltid med inntrykket at Nolan skulle lage en Batman-trilogi, men der tok jeg kanskje feil? Ja, jeg hadde selv det inntrykket. Men leste et intervju nylig hvor han sa følgende: That’s right! It’s really tough for me to ever talk about future projects. Films particularly of this scale are such mammoth propositions. I never thought that I would do a second “Batman” film. Let me put it that way. I had no thought of doing a second one when I was doing the first one, but obviously you never say, “Never.” Every film I’m working on, however, to me is generally the last film I’m ever going to make. That’s my approach to making film. It’s one of the reasons actually that I’m not comfortable putting footage out or early trailers because I’m engaged in making one thing at a time. I’m very single-minded and very focused on the task at hand and I do focus on just this movie. I really don’t have anything in my head about what’s next or doing another one or whatever. http://www.wizarduniverse.com/magazine/wizard/006862392.cfm Jack Nicholson om castingen av Heath ledger. Virker som om han spøker endel, men med en alvorlig tone på slutten: MTV: What do you think of another actor, Heath Ledger, playing the Joker in next summer's "The Dark Knight"? Nicholson: Let me be the way I'm not in interviews. I'm furious. I'm furious. [He laughs.] They never asked me about a sequel with the Joker. I know how to do that! Nobody ever asked me. MTV: It was never brought up? Nicholson: No. It's like, in any area, you can't believe the reasons things do or don't happen. Not asking me how to do the sequel is that kind of thing. Maybe it's not a mistake. Maybe it was the right thing, but to be candid, I'm furious. MTV: I'm surprised to hear you sounding competitive about a role like that. Nicholson: Well, the Joker comes from my childhood. That's how I got involved with it in the first place. It's a part I always thought I should play. MTV: Will you see the new film? Nicholson: I'm not inclined to watch it because of what I said. But if it's a good movie, I'll catch up with it somewhere. I don't think they ever really captured Tim Burton's spirit [since he stopped being involved]. They kind of drove the franchise into the ground. Tim Burton's a genius. He had the right take on it. That's why I did the movie. I did the movie based on a single conversation with him. We both come from the cartoon world originally. We had similar ideas. Tim said [the Joker] should have a humorous dark side to him. [burton is] one of the great moviemakers. I think the world of him. He's the most unassuming man. And he doesn't feel pressure. That's what I love about him. Once he's in there, he's smiling making the movie. That's it! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 WB er også så fornøyd med The Dark Knight at de håper Nolan er tilbake for å lage en tredje Batman-film. Nolan på sin side er mer skeptisk, "tiden vil vise", som han sier. Han planla jo ikke opprinnelig å lage oppfølger til Batman Begins, så er jo lov å håpe. (hentet fra Variety, Superherohype og Latinoreview) Dette lover jo bra hvis de har fått sett en "rough-cut" av filmen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hadde ikke engang satt av tid til å se den der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Høhø, den får 2.2/10 på imdb.com "I really love the disco tune that plays whenever someone's getting stung to death." Endret 4. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Så det, hehe. -- Shawshank Redemption-boksen med bok var meget fin. Sikter til svensken fra forrige side. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Shawshank Redemption-boksen med bok var meget fin. Sikter til svensken fra forrige side. Noen som vet om hvor jeg får kjøpt den? Er det slik at det er en japansk release? Jeg fant den vertfall ikke på amazon.. Endret 4. januar 2008 av Speik Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Shawshank Redemption Gift Set Edit: Hvem var det som skrev guide for å få japanske amazon sider til engelsk, og hvor finner jeg guiden? Endret 4. januar 2008 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå