G2Petter Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Særeste jeg har opplevd var en gruppe på fem som gikk midt under Sin City. 7497152[/snapback] Jeg opplevde faktisk et par som gikk fra "American Pie 2", og på vei ut sa de til hverandre, så høyt at alle skulle høre det, "At det går an! Tenk å vise noe sånt". Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) hm, virker spennende; Perfume Parfymen er veldig, veldig, veldig bra. Enda en film som gir med assosiasjoner til The New World, men det er den siste også da. Gleder meg til The Number 23. Bare vent, det er nok meningen av plottet skal høres dumt ut, vi finner nok ut på slutten av filmen at alt var bare tull. Endret 15. desember 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Har det kommet noen flere sesonger enn 4 av Fresh Prince? Edit: hører kanskje hjemme i tv-delen. Endret 14. desember 2006 av EDB Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Iflg. IMDb er det kommet 6 sesonger, men det virker som om det bare er de 4 første som er utgitt på DVD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Akkurat nå er det 2 brukere og en gjest som leser tråden. 2 brukere, 2 brukere + en gjest.. 23... OMG. Teit. Teitteitteit. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Akkurat nå er det 2 brukere og en gjest som leser tråden. 2 brukere, 2 brukere + en gjest.. 23... OMG. Teit. Teitteitteit. 7503588[/snapback] Du er registrert i 2003. Hvis man tar vekk de to nullene, hva får man da? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Akkurat nå er det 2 brukere og en gjest som leser tråden. 2 brukere, 2 brukere + en gjest.. 23... OMG. Teit. Teitteitteit. 7503588[/snapback] Du er registrert i 2003. Hvis man tar vekk de to nullene, hva får man da? 7503854[/snapback] ....IQen din? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg mener ikke å føles veldig negativ ut nå... men har vi ikke dratt denne vitsen langt nok nå...? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 co2 ble også registrert i 2003 (23)! Tenk hvis The Number 23 er ekte! Er det basert på en ekte historie?? Omg!11111! (Skal vedde skaperne av filmen håper folk kommer til å begynne å tro det etter å ha sett filmen) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 23 - The Conspiracy. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Uaa.. Registert: 20/11-2003 Vist vi tar 2 tallet og fjerner 0 og bruker / som et 1 tall. 2 /+1+1= 23 Og jeg regga meg i 2003 Greit. Jeg skal la vær.. sry. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 23 is not funny, pause, not. Nettopp sett Internal Affairs. Dæven den var lik Departed er lik den. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvor skøyt Inspector Lau ned Sam? Fikk jo vite det i The Departed, mulig det bare var meg som ikke fikk det med meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Nettopp sett Internal Affairs. Dæven den var lik Departed er lik den. 7504360[/snapback] Får håpe det, Infernal Affairs er filmen som The Departed er bygget på... Da var teaseren til Live Free or Die Hard kommet, fikk en veldig Missison Impossible følelse når jeg så den Men det ser jo ut som om det kan bli underholdene nok Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Marine, The: Unrated (Unrated Version) $20.31 fra DVDpacific (forhåndsbestilling). Jeg ler like høyt hver gang jeg leser beskrivelsen av den filmen: WWE champion John Cena dominates the big screen as Marine John Triton. Wherever there's danger, Triton is usually smack dab in the middle of it... and he doesn't play by rules! After he's unwillingly discharged from Iraq, Triton's beautiful wife Kate (Nip And Tuck's Kelly Carlson) is kidnapped by merciless jewel thieves led by a vicious killer (Robert Patrick)! Now, Triton must fight to save her, utilizing his most powerful weapon - himself! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Marine, The: Unrated (Unrated Version) 7504599[/snapback] Den skal bestilles det er helt klart, morsom trailer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Nettopp sett Internal Affairs. Dæven den var lik Departed er lik den. 7504360[/snapback] Får håpe det, Infernal Affairs er filmen som The Departed er bygget på... Da var teaseren til Live Free or Die Hard kommet, fikk en veldig Missison Impossible følelse når jeg så den Men det ser jo ut som om det kan bli underholdene nok 7504574[/snapback] Det er Die Hard. Die Hard er ingen ripoff av noe. ^^ Actionfilm med Bruce > Actionfilm med Tom Den og Transformers blir årets desidert største actionfilmer (Da tenker jeg action a la "crash, boom, bang" og ikke krigsfilmer og superheltfilm). Die Hard kan ikke bli dårlig. Det strider mot enhver filmlov. Die Hard I er den komplette actionfilm for min del og kan ha så mange oppfølgere den bare vil. De tre filmene som allerede har kommet har hjernevasket meg såpass at jeg kommer til å elske enhver oppfølger. Jeg er en gjennomført Die Hard fanboy som aldri vil innse det om det kommer en dårlig film i serien. Slik tale vil bli ansett som blasfemisk for min del. Og det er vel like greit, så blir jeg ikke skuffet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Nettopp sett Internal Affairs. Dæven den var lik Departed er lik den. 7504360[/snapback] Da var teaseren til Live Free or Die Hard kommet, fikk en veldig Missison Impossible følelse når jeg så den Men det ser jo ut som om det kan bli underholdene nok 7504574[/snapback] Det er Die Hard. Die Hard er ingen ripoff av noe. ^^ Actionfilm med Bruce > Actionfilm med Tom Den og Transformers blir årets desidert største actionfilmer (Da tenker jeg action a la "crash, boom, bang" og ikke krigsfilmer og superheltfilm). Die Hard kan ikke bli dårlig. Det strider mot enhver filmlov. Die Hard I er den komplette actionfilm for min del og kan ha så mange oppfølgere den bare vil. De tre filmene som allerede har kommet har hjernevasket meg såpass at jeg kommer til å elske enhver oppfølger. Jeg er en gjennomført Die Hard fanboy som aldri vil innse det om det kommer en dårlig film i serien. Slik tale vil bli ansett som blasfemisk for min del. Og det er vel like greit, så blir jeg ikke skuffet. 7504681[/snapback] Ah. Så godt å lese slikt. Den ultimate actionfilm er som Dotten sier Die Hard 1. Har slitt ut coveret / cdeen på min utgave ettersom jeg har sett den så mange ganger. Så den for første gang for maaange år tilbake og i senere tid slår den alt av sånn type actionfilmer. Yippi-kaa-ye motherfucker & Now I have a machine-gun. Ho-ho-ho er sitater jeg aldri vil glemme. Edit: Redigerte bort unødvendig stor quote. Endret 14. desember 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Haha. "Have you done these things before?" Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg kommer bare ikke over det helvetes navnet, jeg. "Live Free or Die Hard"? Hva i helvete slags navn er det da? Patetiske filmstudioer. Allerede på navnet hører vi at filmen kommer til å gå rett i vasken... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg kommer bare ikke over det helvetes navnet, jeg. "Live Free or Die Hard"? Hva i helvete slags navn er det da? Patetiske filmstudioer. Allerede på navnet hører vi at filmen kommer til å gå rett i vasken... 7505045[/snapback] GAH! Ta en lykkepille eller noe, du gjør jo ikke annet enn å klage å sutre på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå