Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marine, The: Unrated (Unrated Version)

$20.31 fra DVDpacific (forhåndsbestilling).

:D

Jeg ler like høyt hver gang jeg leser beskrivelsen av den filmen:

WWE champion John Cena dominates the big screen as Marine John Triton. Wherever there's danger, Triton is usually smack dab in the middle of it... and he doesn't play by rules! After he's unwillingly discharged from Iraq, Triton's beautiful wife Kate (Nip And Tuck's Kelly Carlson) is kidnapped by merciless jewel thieves led by a vicious killer (Robert Patrick)! Now, Triton must fight to save her, utilizing his most powerful weapon - himself!

:love:

Lenke til kommentar
Nettopp sett Internal Affairs. Dæven den var lik Departed er lik den.

7504360[/snapback]

Får håpe det, Infernal Affairs er filmen som The Departed er bygget på...

Da var teaseren til Live Free or Die Hard kommet, fikk en veldig Missison Impossible følelse når jeg så den :hmm: Men det ser jo ut som om det kan bli underholdene nok :yes:

7504574[/snapback]

Det er Die Hard. Die Hard er ingen ripoff av noe. ^^

Actionfilm med Bruce > Actionfilm med Tom

Den og Transformers blir årets desidert største actionfilmer (Da tenker jeg action a la "crash, boom, bang" og ikke krigsfilmer og superheltfilm). Die Hard kan ikke bli dårlig. Det strider mot enhver filmlov. Die Hard I er den komplette actionfilm for min del og kan ha så mange oppfølgere den bare vil. De tre filmene som allerede har kommet har hjernevasket meg såpass at jeg kommer til å elske enhver oppfølger. Jeg er en gjennomført Die Hard fanboy som aldri vil innse det om det kommer en dårlig film i serien. Slik tale vil bli ansett som blasfemisk for min del. Og det er vel like greit, så blir jeg ikke skuffet. :cool:

Lenke til kommentar
Nettopp sett Internal Affairs. Dæven den var lik Departed er lik den.

7504360[/snapback]

Da var teaseren til Live Free or Die Hard kommet, fikk en veldig Missison Impossible følelse når jeg så den :hmm: Men det ser jo ut som om det kan bli underholdene nok :yes:

7504574[/snapback]

Det er Die Hard. Die Hard er ingen ripoff av noe. ^^

Actionfilm med Bruce > Actionfilm med Tom

Den og Transformers blir årets desidert største actionfilmer (Da tenker jeg action a la "crash, boom, bang" og ikke krigsfilmer og superheltfilm). Die Hard kan ikke bli dårlig. Det strider mot enhver filmlov. Die Hard I er den komplette actionfilm for min del og kan ha så mange oppfølgere den bare vil. De tre filmene som allerede har kommet har hjernevasket meg såpass at jeg kommer til å elske enhver oppfølger. Jeg er en gjennomført Die Hard fanboy som aldri vil innse det om det kommer en dårlig film i serien. Slik tale vil bli ansett som blasfemisk for min del. Og det er vel like greit, så blir jeg ikke skuffet. :cool:

7504681[/snapback]

Ah. Så godt å lese slikt. :D

Den ultimate actionfilm er som Dotten sier Die Hard 1. Har slitt ut coveret / cdeen på min utgave ettersom jeg har sett den så mange ganger. ;) Så den for første gang for maaange år tilbake og i senere tid slår den alt av sånn type actionfilmer.

Yippi-kaa-ye motherfucker & Now I have a machine-gun. Ho-ho-ho er sitater jeg aldri vil glemme. :wee:

Edit: Redigerte bort unødvendig stor quote. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Jeg kommer bare ikke over det helvetes navnet, jeg. "Live Free or Die Hard"? Hva i helvete slags navn er det da? Patetiske filmstudioer. Allerede på navnet hører vi at filmen kommer til å gå rett i vasken... :hrm:

7505045[/snapback]

GAH! Ta en lykkepille eller noe, du gjør jo ikke annet enn å klage å sutre på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...