Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Er en ganske god sniper i Saving Private Ryan også så det er sagt ;)

Husker jeg ble utrolig fasinert av snipere da jeg såg den filmen for første gang. =D

Digger den scenen der han tar ned den tyske sniperen i kirketårnet ;)

Lenke til kommentar

Treng nokre tips til kva eg skal velge her. Skal bestille ein HD-DVD-spelar til Xbox 360 og får då fem gratis filmar:

Kategori A (velg 2): Serenity, Chronicles of Riddick, Hulk, Van Helsing, The Fast and The Furious: Tokyo Drift

Kategori B (velg 2): Troy, Full Metal Jacket, Corpse Bride, The Prestige, Swordfish

Kategori C (velg 1): Black Rain, Dreamgirls, World Trade Center

Har sett alle unntatt Van Helsing, Corpse Bride og The Prestige i dei to første, ingen i den siste. Har markert dei eg sjølv vurderer. Fast and fur... er uaktuell, Hulk og for så vidt, er ikkje så glad i den type film. Serenity forsto eg lite av (har ikkje sett serien).

Troy ser eg for meg kan være ein god HD-film, The Prestige har eg ikkje sett og ville kjøpt uansett. Heilt blank på kategori C, men Dreamgirls høyrest ikkje så fristande ut.

Lenke til kommentar
Treng nokre tips til kva eg skal velge her. Skal bestille ein HD-DVD-spelar til Xbox 360 og får då fem gratis filmar:

Kategori A (velg 2): Serenity, Chronicles of Riddick, Hulk, Van Helsing, The Fast and The Furious: Tokyo Drift

Kategori B (velg 2): Troy, Full Metal Jacket, Corpse Bride, The Prestige, Swordfish

Kategori C (velg 1): Black Rain, Dreamgirls, World Trade Center

Har sett alle unntatt Van Helsing, Corpse Bride og The Prestige i dei to første, ingen i den siste. Har markert dei eg sjølv vurderer. Fast and fur... er uaktuell, Hulk og for så vidt, er ikkje så glad i den type film. Serenity forsto eg lite av (har ikkje sett serien).

Troy ser eg for meg kan være ein god HD-film, The Prestige har eg ikkje sett og ville kjøpt uansett. Heilt blank på kategori

C, men Dreamgirls høyrest ikkje så fristande ut.

ikke ta Troy, ta en annen gratis film, også kjøper du Troy DC på HD fra usa

Lenke til kommentar
Hehe :p 93 er det da. Satt på lan og så den husker jeg bare gutter rundt meg(er gutt selv) så begynte jeg nesten og grine, ingen som la merke til det da heldigvis :whistle:

pfft... å bli rørt av en film er da ingen dårlig egenskap... Gi faen i hva de folka mener du. Grin om du føler for det :thumbup:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

United 93 har eg sett, har ikkje kjempebehov for å sjå WTC, så det blir kanskje Black Rain, er vel ein gjennomsnittleg grei action/krim-film.

Troy DC har eg ikkje sett, må kanskje velge Full Metal då, har sett den, men har ikkje noko imot å ha den på HD-DVD.

Lenke til kommentar
Hehe :p 93 er det da. Satt på lan og så den husker jeg bare gutter rundt meg(er gutt selv) så begynte jeg nesten og grine, ingen som la merke til det da heldigvis :whistle:

pfft... å bli rørt av en film er da ingen dårlig egenskap... Gi faen i hva de folka mener du. Grin om du føler for det :thumbup:

Hehe, tror ikke det, men griner om jeg sitter alene og ser en trist film, men da skal filmen være ganske trist, griner ikke av ingenting. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Et lite spørsmål til laserdisktraverne her på forumet: Har jeg forstått det riktig hvis jeg tror at OBI'en er papirremsa med tekniske detaljer som ofte følger med japanske utgivelser? Hvis dette er korrekt, hvorfor varierer prisen så drastisk som den gjør avhengig av om OBI'en er der fortsatt eller ei?

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...