InsertNumLock Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år. Nå blir det barnefilm og snop ;] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 her så blir det (mer) øl og Das Boot Mini Series Edition... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Irriterer meg enda grenseløst over at jeg ødela Se7en som jeg skrev tidligere i tråden, planlegger og se den senere da jeg har glemt slutten Kan ta sin tid men :/ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Joda her er det godt med liv. Selv så tar jeg det ganske rolig i år, men rapportene jeg har fått er at det er fullt med action. The Prestige har jeg ikke sett. Er den å anbefale? Så The Prestige i går og må si at det er noe av det beste jeg har sett. Alle skuespillerene var topp(endelig en pen dame som faktisk kan spille). Alle mysteriene var kule. Kan noen anbefale en lignende film? Da mener jeg slike filmer du får den "Aha, så det var sånn de gjorde det ja" O.L Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 The Prestige eier ja, spessielt Christian Bale Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja Digger Bale, han ofrer så mye når det kommer til film. Alle skuespillere skulle ha vært slik Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Feks Alle kiloene han slanket seg bare for og passe rollen i The Machinist. Alle kiloene han måtte legge på seg pga innspillningen til Batman Begins. Han er en seriøs Skuespiller som legger mye sjel i arbeidet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Åja, det visste jeg ikke.. Når liker jeg han bare enda mer Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Feks Alle kiloene han slanket seg bare for og passe rollen i The Machinist. Alle kiloene han måtte legge på seg pga innspillningen til Batman Begins. Han er en seriøs Skuespiller som legger mye sjel i arbeidet Det samme gjorde Rober DeNiro i Raging Bull. Slanket seg og la på seg til tre forskjellige roller. De viser at de brenner for rollen. Skulle hatt flere slike.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja så absolutt. Isteden får vi dårlige hollywood skuespillere som feks Orlando Bloom. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Feks Alle kiloene han slanket seg bare for og passe rollen i The Machinist. Alle kiloene han måtte legge på seg pga innspillningen til Batman Begins. Han er en seriøs Skuespiller som legger mye sjel i arbeidet Veldig bra skuespiller ja, har du sett kroppen hans i American Psycho eller? Sinnsykt. Hva syntes Manx om Shooter da? Jeg syntes den var glimrende faktisk, jeg digger Marky Mark, han er mann Beklager fyllepostinga tidligere og Godt nyttår filmelskere. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har ikke sett American Psycho. Rart at du nevnte det pga broren min tenkte akkuratt på og bestille den Ja Godt Nytt år siden det er nyttår for jeg vel være litt fjoritss og skrive Folkenz. Love U Guyx 4 evah. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Woah, jeg har ikke merket før nå at Indy 4 har fått en tittel. "Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull". Høres interessant ut. Litt trist å se på stillbildene. Ford har mistet mye av formen han en gang hadde. Som sagt litt trist. Minner meg om hvordan de skikkelig gode skuespillerne kommer til å forsvinne før eller siden, alle sammen. Life goes on. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva syntes Manx om Shooter da? Jeg syntes den var glimrende faktisk, jeg digger Marky Mark, han er mann Den var faktisk meget bra for å si det pent, Fuqua har laget en action film som funker det er helt klart. Er vel også første filmen hvor jeg faktisk likte hva Mark Wahlberg gjorde på skjermen, den rollen passet han bra for å si det sånn. Kan vel legge til i samme slengen av Shooter tar jeg meget bra ut på HD DVD... Avsluttet natten med Hot Rod, jævlig artig film Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja Digger Bale, han ofrer så mye når det kommer til film. Alle skuespillere skulle ha vært slik Han, Tom Hanks og Robert DeNiro er gode eksempler på skuespillere som ikke lar noe stå i veien for å gjøre en god rolle. Brad Pitt og Heath Ledger er også karer som ser ut til å endre sin egen livsstil midlertidig grunnet roller de skal tolk. Noen mener det er over-the-top, personlig syntes jeg det er slik det bør være Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Han, Tom Hanks og Robert DeNiro er gode eksempler på skuespillere som ikke lar noe stå i veien for å gjøre en god rolle. Brad Pitt og Heath Ledger er også karer som ser ut til å endre sin egen livsstil midlertidig grunnet roller de skal tolk. Noen mener det er over-the-top, personlig syntes jeg det er slik det bør være De Niro går jo faktisk så langt at han legger om livstilen ikke bare for å slanke seg etc., men endrer også livstil for å leve seg inn i den rollen han skal spille. Jobbet som drosjesjåfør før han spillte i taxi driver, lærte seg å spille saxophone til en rolle osv. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvordan kan folk ikke nevne Edward Norton når det kommer til å tilpasse seg filmkarakterer iform av vekt? Forskjellen på Norton i American History X og Norton i Fight club er fenomenal, Bale blir jo bare en lekegutt i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå