Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Nettopp sett Fight Club for andre gang, fy flate så bra den filmen er, karakter 11/10. Dette er definitivt en av favoritt filmene mine, anbefales og sees flere ganger også. Endret 31. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nettopp sett Fight Club for andre gang, fy flate så bra den filmen er karakter 11/10. Dette er definitivt en av favoritt filmene mine, anbefales og sees flere ganger også. Enig. Klassefilm. Meen. Tar dette i spoiler for dem som ikke har sett filmen. Jeg forstår ikke alt på filmen. Ettersom vi finner ut at han er scizo forstår jeg ikke mange av de "tingene" han gjør. Forstår feks ikke hvordan han klarer å være inne på butikken, samtidig som han stjeler den bilen - en scene ganske tidlig i filmen. Mange andre ting jeg heller ikke forstår i mange andre scener, men som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Lenke til kommentar
edds Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Meen. Tar dette i spoiler for dem som ikke har sett filmen. Jeg forstår ikke alt på filmen. Ettersom vi finner ut at han er scizo forstår jeg ikke mange av de "tingene" han gjør. Forstår feks ikke hvordan han klarer å være inne på butikken, samtidig som han stjeler den bilen - en scene ganske tidlig i filmen. Mange andre ting jeg heller ikke forstår i mange andre scener, men som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Du må bare ta de fleste scenene tidligere i filmen med en klype salt. De er jo tross alt fortalt fra Jack/Narrator's synspunkt, så de kan godt være en smule virkelighetsfjerne. Underbevistheten hans får han vel til å gjøre historiene mer "troverdige", selv om de ikke nødvendigvis skildrer nøyaktiv hva som skjedde. Håper dette ga mening. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Meen. Tar dette i spoiler for dem som ikke har sett filmen. Jeg forstår ikke alt på filmen. Ettersom vi finner ut at han er scizo forstår jeg ikke mange av de "tingene" han gjør. Forstår feks ikke hvordan han klarer å være inne på butikken, samtidig som han stjeler den bilen - en scene ganske tidlig i filmen. Mange andre ting jeg heller ikke forstår i mange andre scener, men som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Du må bare ta de fleste scenene tidligere i filmen med en klype salt. De er jo tross alt fortalt fra Jack/Narrator's synspunkt, så de kan godt være en smule virkelighetsfjerne. Underbevistheten hans får han vel til å gjøre historiene mer "troverdige", selv om de ikke nødvendigvis skildrer nøyaktiv hva som skjedde. Håper dette ga mening. Joa, det gjorde det. Og det var slik jeg trodde det foregikk også Genial film, rett og slett. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er tvisten i Fight Club en saa stor aha-opplevelse egentlig? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor För jeg saa den for förste gang hadde jeg faatt med meg saa mye som at den handlet om schizofreni, og hadde jeg ganske tidlig mine mistanker. Naar Norton finner de flybillettene og drar ut paa tur er det hele jo ganske aapenbart. At Pitt sier noe saant som ''jeg er deg'' 10 min senere synes jeg i grunnen er totalt unödvendig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det var vel bare en bekreftelse for de som ikke er like kjappe i knøtta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jo, men poenget er at du hadde "fått med deg" FØR du så filmen at den skulle handle om schizofreni, og dermed var på vakt. Men noen som aldri har sett eller hørt om filmen før vil ikke fatte dette før helt mot slutten. Da er det bare en fet slossefilm med Norton og Brad Pitt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Putt det i spoiler a, saann for sikkerhets skyld. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og ja, det er jo klart jeg var paa vakt, og at jeg dermed har blitt frarövet denne aha-opplevelsen. Men jeg synes likevel at tvisten burde komme mer overraskende for optimal effekt (som sagt er det litt opplagt naar Norton skal ut og fly, enten man er paa vakt eller ikke), eller at man hadde unnlatt aa gi oss avslöringen med teskje. Endret 31. desember 2007 av athorb Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Åja daså. Jeg hadde ikke fått med meg noe om schizofreni, fikk faktisk ikke med meg at han hadde insomnia før jeg så den andre gang heller Spoiler er en fin ting La også merke til en annen ting andre gang jeg så den og det er at Tyler dukker opp også forsvinner han (akkuratt sånn som det penisbildet på slutten av filmen) før vi har møtt han, feks når Jack eller hva han heter (nå glemte jeg det vett Norton da) er hos legen forførste gang og legen sier at han burde gå til de balleløse gutte greiene(glemte jeg navnet på det også ) skjer også når han ser hun dama gå bortover i det smuget. Funny fact Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Putt det i spoiler a, saann for sikkerhets skyld. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og ja, det er jo klart jeg var paa vakt, og at jeg dermed har blitt frarövet denne aha-opplevelsen. Men jeg synes likevel at tvisten burde komme mer overraskende for optimal effekt (som sagt er det litt opplagt naar Norton skal ut og fly, enten man er paa vakt eller ikke), eller at man hadde unnlatt aa gi oss avslöringen med teskje. Mye virker opplagt nar man vet hva man skal se etter, men effekten funket fint for de som ikke ante noe pa forhand. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 shoot em up var en action full film , hadde ikke så bra story men var masse god action i den som gjor den verdt å se likte filmen jeg hvertfall. terningkast : 4 fra meg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 shoot em up var en action full film , hadde ikke så bra story men var masse god action i den som gjor den verdt å se likte filmen jeg hvertfall.terningkast : 4 fra meg Var Paul Giamatti noe særlig tess i den filmen? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fight Club er ikke noe bra syns nå jeg. Kjedelig film.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 shoot em up var en action full film , hadde ikke så bra story men var masse god action i den som gjor den verdt å se likte filmen jeg hvertfall.terningkast : 4 fra meg Var Paul Giamatti noe særlig tess i den filmen? hehe likte han i den filmen jeg , spilte bra som bad-guy. han fikk frem smilet også et par ganger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fight Club er ikke noe bra syns nå jeg. Kjedelig film.. Fulgte du med i filmen da? Første gang jeg så den var den også ganske kjedelig i starten, mens andre gang var den helt super Du er den første så langt som jeg har hørt ikke like Fight Club Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Synes å huske at det foregikk en prat om Apollo 13 og hvor god den er, i denne tråden eller en annen her på forumet. ...Så jeg vil bare si det at for dere som gjerne kunne tenkt dere litt "mer" av Apollo 13, bør få med dere HBO-miniserien From the Earth to the Moon. Det virker som om Hanks selv ikke helt klarte å gi slipp på Apollo 13-konseptet, for han er nemlig hovedprodusent bak serien, og har selv regissert flere episoder. Nei, dette er ikke noe sci-fi-greier med masse romvesener eller noe sånn. Serien er basert på den sanne historien om romfartens historie (sett fra amerikansk side), fra Gagarin ble skutt opp i 1961, til Apollo 17 og Apollo-programmets slutt i 1972. Selv har jeg nå bare sett tre episoder, men serien er allerede på samme høyde som Apollo 13. Dere kan jo se IMDB-score'n. Jeg tror ikke den ville vært mye lavere om den hadde ti eller tyve tusen flere stemmer heller. En utrolig sterk serie, som alle bør få med seg - spesielt de som likte Apollo 13. Endret 31. desember 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fight Club er ikke noe bra syns nå jeg. Kjedelig film.. Fulgte du med i filmen da? Første gang jeg så den var den også ganske kjedelig i starten, mens andre gang var den helt super Du er den første så langt som jeg har hørt ikke like Fight Club Sett den opptill flere ganger, å jeg forstår de aller fleste filmer, å er vel film nerd. Jeg klarer bare ikke like filmen, den er kjedlig, langtråkig og en dårlig mening bak det hele, får jeg ett valg om å se på den eller ingen, tar jeg ingen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Aliens vs. Predator ser ikke ut til å være særlig bedre enn den første, om man skal tro anmledere. "Despite what the harsher R-rating recommends, it's not really advisable that anyone over the age of 17 see this movie." "Ho, ho, ho -- the joke's on anyone who pays to see this." "The problems with the movie are twofold and easy to spot: the acting stinks and you can't understand what's going on." Men Variety og New York Times gir positiv omtale av filmen og den ender derfor på 28% på Rottentomatoes Cream of the Crop, med 18% om man tar med alle. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Synes den første var underholdende nok, så hvis nr.2 holder lik standard bare mer hardcore så er jeg fornøyd. Forventer ikke noe oscar matriell uansett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fight Club er ikke noe bra syns nå jeg. Kjedelig film.. Fulgte du med i filmen da? Første gang jeg så den var den også ganske kjedelig i starten, mens andre gang var den helt super Du er den første så langt som jeg har hørt ikke like Fight Club Sett den opptill flere ganger, å jeg forstår de aller fleste filmer, å er vel film nerd. Jeg klarer bare ikke like filmen, den er kjedlig, langtråkig og en dårlig mening bak det hele, får jeg ett valg om å se på den eller ingen, tar jeg ingen. Daså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå