modin Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Alltid morsomt når noen retter på andre, og selv skriver feil. Det mangler en s i manusforfatter. Typo Men greit å sette fingeren på begrepsforvirring, det skal foresten nevnes at det kan være fortreffelig når kritikerne/film-akkademikerene skriver manus og lager film så forslaget er ikke så dumt som det først høres ut. Fransk Ny-bølge, Woody Allen og Quentin Tarrantino, er alle eksempler på at mennesker som har utrolig god greie på film. Med bakgrunn som filmkritikere eller svært ivrige seer av høyverdig film går henn å lager egne filmer, og dermed stapper filmene sine fulle av referanser til tidligere filmer og filmhistorien. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=uR66rru1-J4 Noen som vet musikken brukt i den? For den var tøff Digger bowling-kule-som-treffer-lyden når han slår med nunchakuen og folk dett i bakken. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=uR66rru1-J4 Noen som vet musikken brukt i den? For den var tøff Jeg er virkelig nødt til å få sett noen Bruce Lee filmer, jeg har faktisk ikke sett en eneste en, men nå henger jeg generelt veldig langt etter når det er snakk om martial art filmer da. Låten som blir brukt er den über-coole Green Onions av Booker T. & The M.G.s. Edit: Trykkleif Endret 30. desember 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=uR66rru1-J4 Noen som vet musikken brukt i den? For den var tøff Er vel godt ute og sykler nå, men lurer vel på om det kan være noe av The Doors. Edit: Til mitt forsvar så har The Doors mye som ligner og jeg har brukt et kvarter på å se om jeg fant låten jeg trodde det var, men nå skal jeg ut å sykle en tur Endret 30. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Tenkte å foreslå The Doors jeg også, men dropper den sykkelturen. Endret 30. desember 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det gjør vel egentlig jeg også er jo fotball på tven jo Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har fått med meg både lang tur, fotballen som var og nå er på tven, og i kveld blir det The Kingdom på skjermen! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Så nettopp Bleu(Blå,Blue), som var en fantastisk film. Nå er spørsmålet om jeg kjører på med Blanc/Rogue, eller om jeg skal gå for noe annet. Tror jeg ender på Office Space, eller Insomnia(den norske). Noen som har sett Insomnia, btw? Mener å huske at jeg har sett den amerikanske remaken, men tror ikke jeg har sett den norske. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Insomnia er etter min mening en av de tre beste norske filmene som noensinne er laget sammen med Ni Liv og Flåklypa Grand Prix. Edit: Den har det meste alt fra en god historie til gode skuespillere og en bra regissør pleier som regel og gå bare en vei da Endret 30. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Netopp set The Butterfly Effect. Hva mener dere om den? Selv syns jeg det var en dritbra film. Den er sikkert diskutert nok her inne, men må få nevne at eg såg filmen i dag. Visste ingenting om historien eller filmen annet enn at den var litt spesiell og vart dratt med i same gruppe som Donnie Darko. Eg synest den var veldig god, ganske lettfatteleg, ulikt DD, men absolutt ein god film eg godt kan sjå om igjen. Artig å sjå Kutcher i den rollen (er vant med Kelso), men det fungerte veldig bra. Den får thumbs up frå meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har kost meg med å se to gode klassikere på tv i helgen - The Breakfast Club og Neverending Story. De filmene er for meg tidløse. Var redd førstnevnte var dårligere enn jeg husket den som (så den på 90-tallet, likte filmen veldig godt). Nå skal jeg og madammen se A Beautifull Mind. Sett den før, men hun har ikke. Fikk kun en bok og en film til jul i år, så det betyr at det må kjøpes inn nye filmer asap. Folk kan forresten stemme ivei for sine forventninger neste år: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=886129 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke lett å se at dette her er Stevenson: http://superherohype.com/nextraimages/punisher1small.jpg Lignet mer på Segal Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke lett å se at dette her er Stevenson: Lignet mer på Segal Regner med det er Ray Stevenson å filmen The Punisher: War Zone linker til her. Tror han kan gjøre en veldig bra rolle her. Likte ikke helt Thomas Jane i rollen i den første filmen. Mannen er litt for pusekatt synes jeg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Insomnia er etter min mening en av de tre beste norske filmene som noensinne er laget sammen med Ni Liv og Flåklypa Grand Prix. Second that, god film. Har ikke sett Ni Liv, så holder Insomnia på Topp 3 med Veiviseren og Flåklypa. Videre var det tid for enda en film, og etter alt gnålet til Dotten om Tom Hanks i går, måtte jeg bare hente fram Philadelphia fra hylla. Lenge siden jeg hadde sett den, så et gjensyn var på sin plass. Det er lenge siden jeg har blitt ordentlig berørt av en film, men jeg tok faktisk til tårene en gang under Philadelphia. Fantastisk film, hvor Hanks virkelig får vist talentet sitt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tenkte jeg skulle si Fight Club med Pitt og Norton for andre gang i kveld, har hørt at den er enda bedre 2. gang man ser den. Elsket den den første gangen, spessielt scenen der Tyler lar han mafiabossen banka han opp for så hive seg over han så alt blodet hans renner over han Noen som har noen erfaringer med og se den for andre gang? Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du mister jo "aha"-opplevelsen som du får første gang du ser en slik film. Skal ikke spoile noe, men du skjønner hva jeg mener. Ellers er det jo en veldig god film som ikke mister noe særlig underholdningsverdi av å bli sett flere ganger, i min mening. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Regner med det er Ray Stevenson å filmen The Punisher: War Zone linker til her. Tror han kan gjøre en veldig bra rolle her. Likte ikke helt Thomas Jane i rollen i den første filmen. Mannen er litt for pusekatt synes jeg. Stevenson er jo fenomenal i Rome i hvert fall, så om regien er bra så blir han en flott Punisher. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du mister jo "aha"-opplevelsen som du får første gang du ser en slik film. Skal ikke spoile noe, men du skjønner hva jeg mener. Ellers er det jo en veldig god film som ikke mister noe særlig underholdningsverdi av å bli sett flere ganger, i min mening. Sant det, får nå se da, skal se den nå straks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tenkte jeg skulle si Fight Club med Pitt og Norton for andre gang i kveld, har hørt at den er enda bedre 2. gang man ser den. Elsket den den første gangen, spessielt scenen der Tyler lar han mafiabossen banka han opp for så hive seg over han så alt blodet hans renner over han Noen som har noen erfaringer med og se den for andre gang? Fight Club er genial hver gang, selv om den nok er best første gangen. Lurer på hvordan det blir å se The Prestige igjen... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har lurt på det samme. Har aldri satt på Prestige eller Usual Suspects igjen, da jeg er litt skeptisk til opplevelsen andre gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå