Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk å se Hostel eller Audition uten å vite noe om dem på forhånd :dribble:

7497793[/snapback]

Jeg så Braindead som 9-åring uten å vite noe som helst om filmen. Jeg er fremdeles en smule sjokkskadet. Var også ganske blank på Ichi the Killer da jeg først så den for et par år siden. Det eneste jeg visste var at den visstnok skulle være litt voldelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Tenk å se Hostel eller Audition uten å vite noe om dem på forhånd :dribble:

7497793[/snapback]

Det gjorde jeg med audition. Noe som resulterte i at dette er en av mine favorittfilmer gjennom tidene. Den er så herlig "feil" (eneste ordet jeg får til å passe akkurat nå).

 

Da jeg så Saw 3 på kino var det en kar som ble sint da volden begynte å hope seg opp. Han stod og ropte at man ikke kunne vise slikt, før han marsjerte ut av salen. :nei:

Lenke til kommentar
Tenk å se Hostel eller Audition uten å vite noe om dem på forhånd :dribble:

7497793[/snapback]

Det gjorde jeg med audition. Noe som resulterte i at dette er en av mine favorittfilmer gjennom tidene. Den er så herlig "feil" (eneste ordet jeg får til å passe akkurat nå).

 

Da jeg så Saw 3 på kino var det en kar som ble sint da volden begynte å hope seg opp. Han stod og ropte at man ikke kunne vise slikt, før han marsjerte ut av salen. :nei:

7498232[/snapback]

Hvorfor dra å se filmen da? Er jo to filmer som er bevis på at den tredje ikke vil være noe penere.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å vite minst mulig om filmer før jeg ser dem. Hvordan jeg da velger ut filmer å se er vel litt av en gåte, men jeg regner med at jeg snapper opp en ting eller to om diverse filmer ubevisst her og der i hverdagen.

7497745[/snapback]

 

Er slikt som gir de virkelig gode og overaskende filmopplevelsene. Ace Ventura så jeg uten å ha peiling på hverken Carrey eller hva filmen handlet om, det var en nødløsning fordi alt annet var utsolgt. For en hærlig opplevelse det var. Ringenes Herre var også en fryd, da jeg hverken hadde lest bøkene eller "vært tilstede" til å kunne få med meg noe om "hypen".

 

Det værste er når man hører så fantastisk en film er og får de forventningenen. Skjedde bl.a. med Matrix. Filmen var jo ikke dårlig, men skal si jeg ble skuffet da den ikke var så revolusjonerende som alle skulle ha det til.

 

Men jevnt over er jeg en svak sjel, leser det meste om filmer og ser trailere. Så jeg driver vel litt sabotasje for min egen del kan man si.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg så traileren, men satt vel igjen med følsen av at den prøver å være smartere enn det den skal være...

 

Eneste som jeg håper på er at de har gitt Joel Schumacher lite nok penger til å lage filmen så kan det bli bra, for det er jo en kjent sak at med en gang han får for mye penger mellom hendene så tar det jo helt av. Så gi mannen et minimalt budsjett så blir alt så mye bedre.

Lenke til kommentar

Det er jo evig med tall i hver post. Når den ble laget, når den ble redigert, hvor mange innlegg brukeren har laget, når brukeren ble registrert, postnummer og diverse småtall rundt i posten og signaturen.

 

Hadde alltids funnet en måte å få 23 på, poenget var å vise hvor tragisk plottet i The Number 23 er.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...