Batnobbit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Får vel se om jeg får tid til begge da Lo faktisk av vitsen din, litt overtrøtt tror jeg Ganske off topic men jeg og en kamerat så 40 year old Virgin og når filmen var slutt så sa kameraten min " Så han der fyren var altså en seriemorder?". han var DØNN seriøs. Utrolig treig fyr. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Go to bed young man! Men hvordan greide han å koble 40year ol' virgin til seriedrap? Stund siden jeg har sett filmen, men lell.. Har King Kong i samlinga, og den er ganske så bra, personlig synes jeg at Jack Black får fortjent mye plass på skjermen, sammen med Serkis. The Prestige venter jeg på enda, bestilte den på cdon for snart en uke siden eller no (jul = mye trafikk...) så gleder meg til den, Bale skal visst være ganske så bra i den (som alltid?). Lenke til kommentar
............... Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Veit ikke om den er posta her før jeg men Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Se King Kong Extended! 3 timer ++ med herlig Jackson eventyr. Greit nok at det er Peter Jackson, det er verre at det også er Jack Black i 3 timer. Tre minutter helt greit, tre timer gjør at jeg har mest lyst til å skyte meg selv i foten for å få fokus vekk fra mannen... Så The Prestige er et meget bedre valg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Go to bed young man! Men hvordan greide han å koble 40year ol' virgin til seriedrap? Stund siden jeg har sett filmen, men lell.. Har King Kong i samlinga, og den er ganske så bra, personlig synes jeg at Jack Black får fortjent mye plass på skjermen, sammen med Serkis. The Prestige venter jeg på enda, bestilte den på cdon for snart en uke siden eller no (jul = mye trafikk...) så gleder meg til den, Bale skal visst være ganske så bra i den (som alltid?). Pga hun dama tror jo at han er en gal pervo og han på jobben tror at han var en seriemorder. Så kameraten min trodde det var en thriller Men en ordre er en ordre så God Natt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Da fulgte han ikke så veldig mye med kan jeg skjønne. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen av dere andre som forhåndsbestilte Blade Runner kofferten (fra Amazon.com) som har fått den enda? Jeg har ikke det. Begynner å bli utålmodig nå. Vil ha den før permen ender. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Noen av dere andre som forhåndsbestilte Blade Runner kofferten (fra Amazon.com) som har fått den enda? Jeg har ikke det. Begynner å bli utålmodig nå. Vil ha den før permen ender. Ikke bare har jeg ikke mottatt (HD DVD)-kofferten (som jeg ikke ville forventet å få før tidligst rundt neste helg, jul og fortolling tar ekstra tid), jeg har heller ikke fått den 'vanlige' 5 disc HD DVD-versjonen som er godt under mva-grensa og ble sendt en stund tidligere. Endret 30. desember 2007 av Njål Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har heller ikke dukket opp her ennå, jeg forventer vel egentlig ikke at den dukker opp før i slutten av neste uke eller starten på neste uke der igjen siden den må til formomsing (fint ord ). Har jo stort sett tatt opp mot +- 20 dager i fra amazon i det siste og min ble sendt 17.12. Men den som venter lenge venter ikke forgjeves eller på noe godt eller det er bedre med 10 reinsdyr i hånden enn 1 på taket eller hvordan den settningen går igjen Edit: Glemte et gangske viktig ord for å si det sånn, kanskje på tide å gå og kose puta :: Endret 30. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke bare har jeg ikke mottatt (HD DVD)-kofferten (som jeg ikke ville forventet å få før tidligst rundt neste helg, jul og fortolling tar ekstra tid), jeg har heller ikke fått den 'vanlige' 5 disc HD DVD-versjonen som er godt under mva-grensa og ble sendt en stund tidligere. Du fikk det sikkert med deg i den andre tråden, men jeg fikk min 5-disc Blu-ray utgave fra Amazon.com 5 dager etter den ble sendt. Fikk i tillegg en god del andre Blu-ray saker fra Amazon denne uken, som var sendt forrige uke. M.a.o. cirka 1 uke å komme fram. Litt morsomt at dette var 3-4 pakker med verdi på 400-500 kr (Amazon som hadde delt det opp slik, alt var egentlig samme ordre), alle uten moms-krav! Jeg tipper postens tollavd. har hatt mye å gjøre i jula og de har sklidd igjennom, jeg var uansett temmelig overrasket. Jeg bestilte forresten med Expedited International Shipping, det kan jo ha noe å si. Jeg har alltid pleid å bruke det hos Amazon, de få ekstra dollarene spiller ikke så stor rolle. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Julegåve frå tollavdelingen er ikkje noko ein takkar nei til. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvorfor klarer aldri jeg å legge meg til riktig tid! Når har jeg nesten kommet gjennom hele sesong 1 av Scrubs og jeg klarer ikke stoppe! heeeeeeelp. *Overtrøtt-post* Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvorfor klarer aldri jeg å legge meg til riktig tid! Når har jeg nesten kommet gjennom hele sesong 1 av Scrubs og jeg klarer ikke stoppe! heeeeeeelp. *Overtrøtt-post* Er jo ikke så rart - Scrubs eier. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvorfor klarer aldri jeg å legge meg til riktig tid! Når har jeg nesten kommet gjennom hele sesong 1 av Scrubs og jeg klarer ikke stoppe! heeeeeeelp. *Overtrøtt-post* Er jo ikke så rart - Scrubs eier. Veldig sant. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sliter også sterkt med å sove. X-files holder meg oppe. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Netopp set The Butterfly Effect. Hva mener dere om den? Selv syns jeg det var en dritbra film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Den er litt enten/eller. Personlig synes jeg den var banal, full av hull og uinteressant. Det er dog utvalgte pa forumet som liker den. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Grei underholdning i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=uR66rru1-J4 http://www.youtube.com/watch?v=0Jn4-KhwBP8 http://www.youtube.com/watch?v=fqvj0nfydEk...feature=related 30.12.72 var premieredato...... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=uR66rru1-J4 Noen som vet musikken brukt i den? For den var tøff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå