Revolution Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Her snakker vi oppfølger i The Empire Strikes Back og The Godfather 2 skala, trykk på linken og last ned og finn ut Harold and Kumar Escape From Guantanamo Dette må faktisk bli bra (nei jeg kødder ikke, digget den første) Ja, det må bli bra. American High var evig morsom. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Så akkurat skrik2 på nytt, hvis man skal le av en skrekkfilm, så tror jeg produsentene har bomma på sjangern. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Så akkurat skrik2 på nytt, hvis man skal le av en skrekkfilm, så tror jeg produsentene har bomma på sjangern. Husker jeg så disse filmene på 90-tallet sammen med gutta, ble jo livredd, hadde vært gøy å se de igjen nå Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Så akkurat skrik2 på nytt, hvis man skal le av en skrekkfilm, så tror jeg produsentene har bomma på sjangern. Husker jeg så disse filmene på 90-tallet sammen med gutta, ble jo livredd, hadde vært gøy å se de igjen nå Eneren er også til å le av, dessverre. Ikke at Skrik-filmene noen gang har vært særlig skumle, men men. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva skjedde egentlig med Rescue Dawn? Kom visst aldri på kino her i Norge den. Synd, kunne tenke meg å se den på det store lerretet. 91% på Rottentomatoes og 7.8 på IMDb. Får vel ta og bestille den på DVD da. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kjøpte den på platekompaniet i dag faktisk. Skal se den i kveld. Har jeg noe og glede meg til? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sa nettopp en trailer for Meet the Spartans. Legendarisk darlig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Da er to filmer for vinter og vår sikret som "må se med dama". Hun blir fornøyd og jeg blir fornøyd. The Bucket List har potensiale til å få frem en tåre eller to, vil jeg tro. Se filmen hos Youtube Ellers, så blir nok Atonement midt i blinken for henne. 8.2 på IMDb, lover bra. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå ble jeg nettopp ferdig med Da Vinci koden. Filmen er jo nærmest like bra som boka... Men jeg likte den veldig godt... En av Tom Hanks bedre skusepillerprestasjoner. Noen som har noen filmer i samme duren å anbefale? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva skjedde egentlig med Rescue Dawn? Kom visst aldri på kino her i Norge den. Synd, kunne tenke meg å se den på det store lerretet. 91% på Rottentomatoes og 7.8 på IMDb. Får vel ta og bestille den på DVD da. Lavbudsjetsfilm som kun ble screenet på internasjonale filmfestivaler. Budsjett på 10 mill, grosset 5.5 mill Lenke til kommentar
DeNiro Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Rescue Dawn, er en utrolig bra film i mine øyne så den faktisk i går. ord kan nesten ikke beskrive, anbefales sterkt!! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Grosset? Tjente? Noen som vet hvor det er sikkert å kjøpe film, samtidig som det er bra pris og at man evnt kan kjøpe med oppkrav og eller med Visa Electron? Har dessverre under 18 og har ikke ekte visa, dermed luker det ut de fleste web-butikker.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå ble jeg nettopp ferdig med Da Vinci koden. Filmen er jo nærmest like bra som boka... Men jeg likte den veldig godt... En av Tom Hanks bedre skusepillerprestasjoner. Noen som har noen filmer i samme duren å anbefale? Jeg syntes det var blant Tom Hanks sine dårligste skuespillerprestasjoner. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ja, utrolig tam, et av de klarere eksemplene paa hvor kjedelig Hanks har blitt i det siste. Blir spennende aa se om han kan löfte seg litt i Charlie Wilson's War da, fyren kan jo naar han vil. Så akkurat skrik2 på nytt, hvis man skal le av en skrekkfilm, så tror jeg produsentene har bomma på sjangern. Naa er det sinnsykt lenge siden jeg saa Skrik-filmene, men var ikke hovedmaalet med dem aa ködde litt med sjangeren? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sikker på at ikke du snakker om Scary movie nå da? Jeg pleier og blande de selv Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tom Hanks gjort kjedelige roller i det siste? Kan ikke si jeg er enig i det. Da Vinci-koden skuffet (men den får nå uansett oppfølger), men de rollene han har hatt før det er alle veldig gode prestasjoner. The Terminal, The Ladykillers, Catch Me If You Can, Road To Perdition og Cast Away er alle solide prestasjoner av en av tidenes desidert største skuespillere. "Problemet" med Da Vinci-koden var jo at Hanks spilte en karakter mer normal og traust enn hva han vanligvis spiller. Ikke akkurat hans feil og vi har vel ekstreme forventninger til kongen av 90-tallet. At en 50 år gammel skuespiller har prestert å levere så mye som Hanks er ikke annet enn utrolig Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Selv synes jeg at Tom Hanks er best i Forrest Gump Utrolig bra film. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Han sugde i Ladykillers da, men det har kanskje bare noe med at jeg ikke likte rollen hans :/ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Road to Perdition er i hvertfall en av hans topp 3. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Må si meg enig med Dotten, vil ikke si Hanks har gjort så altfor mange kjipe roller i det siste. Har riktignok ikke sett han i så altfor mange roller nylig, men han er jo stor i Catch Me If You Can. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå