Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Heat er i mine øyne en bedre film enn Pulp Fiction, men det kan uansett ikke gå feil. :)

Agreed. Heat er en av de beste spenningsfilmene på markedet imho, toppet av tidenes rans-scene.

EDIT: Skal forresten fyre på en film i kveld men vet ikke hvem, hva synes folket om Magnolia? Verdt å se?

Og en annen ting: Noen som kan anbefalle en god sci-fi ala Event Horizon, Sunshine eller Solaris? JEg føler jeg har sett de fleste gode men vil ha mer!

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Og en annen ting: Noen som kan anbefalle en god sci-fi ala Event Horizon

Ikke for å ta bort poenget, men er Event Horizon bra? Har hatt lenge lyst til å se den.

Bra er vel og overdrive, Den er OK,godkjent som skrekk\sci-fi

Sam Neil er alltid kul :)

Lenke til kommentar
Heat er i mine øyne en bedre film enn Pulp Fiction, men det kan uansett ikke gå feil. :)

Agreed. Heat er en av de beste spenningsfilmene på markedet imho, toppet av tidenes rans-scene.

EDIT: Skal forresten fyre på en film i kveld men vet ikke hvem, hva synes folket om Magnolia? Verdt å se?

Og en annen ting: Noen som kan anbefalle en god sci-fi ala Event Horizon, Sunshine eller Solaris? JEg føler jeg har sett de fleste gode men vil ha mer!

ja, jeg er vel kjent som HEAT fanboy, og kan vel ikke nekte for det.

selv venter jeg på at den skal komme på HD før jeg ser den igjen, men det er vansklig å holde seg.

Lenke til kommentar
Da var National Treasure- Book of Secrets kommet ut i USA. Noen som har noen innvendiger om den? Noen som har sett den? Forhåpninger osv?

Personlig har jeg ikke sett den, men likte enern veldig godt. Gleder meg til den kommer 11. januar i Norge :) Selvom den sikkert ikke kommer før, hmm.. 20 februar på den lokale kinosalen her i Svolvær..

Litt lunken kritikk.

We've seen most -- if not all -- of this done before, and done much better, in both the first film as well as the Indiana Jones movies.

Jeg vet ikke helt om jeg bryr meg om at det er gjort før når det kommer til slike filmer. Blir vel en artig lørdagsunderholdning når den kommer på DVD :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...