Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri forstått meg på folk som går under en kinoforestilling. Hva er dette for noen ignorante og tåpelige folk? Ignorant = Man veit ikke hva man går til, allikevel klarer man f.eks. å finne fram til Kjellerklubbens visning av Irréversible. Tåpelig = Det er bare en JÆVLA film.

Lenke til kommentar

Vel når jeg var og så Saw III, så ble filmen stoppet sånn ca. halvveis fordi det var en person som hadde blitt dårlig, de skrudde fysisk av filmen og skrudde på lyset i salen og det kom inn en kar og at det var en person som hadde blitt dårlig og at den personen skulle forlate salen.

Hvorfor ikke bare reise seg opp og gå, nei da man skal ødelegge for alle andre i samme slengen...

Lenke til kommentar
Vel når jeg var og så Saw III, så ble filmen stoppet sånn ca. halvveis fordi det var en person som hadde blitt dårlig, de skrudde fysisk av filmen og skrudde på lyset i salen og det kom inn en kar og at  det var en person som hadde blitt dårlig og at den personen skulle forlate salen.

Hvorfor ikke bare reise seg opp og gå, nei da man skal ødelegge for alle andre i samme slengen...

7497137[/snapback]

Hvordan viste folkå på kinoen at en kinotilskuer følte seg uvell, uten at personen hadde forlatt salen?

Lenke til kommentar

Ble han uvel pga filmen, eller fikk han et akutt anfall av noe slag?

Personlig vil jeg helst at både lys blir slått på og filmen avsluttet om jeg skulle fått et akutt og alvorlig illebefinnende på kinoen.

"Hjelp.... smerter... brystet..."

"Hold kjeft, prøver å se filmen"

"Men... smertene. Svimmel."

"Så pell deg til helvete ut"

"*host* orker ikke *host* *host*... smertene"

"Gi nå faen med hostingen, prøver å følge med her!"

:wee:

Lenke til kommentar
Snip...

7497172[/snapback]

Har også lurt på det jeg også, og har vel kommet fram til at typen til dama har gått ut og sakt i fra at hun følte seg uvel (regner med at det var dama...) også skjedde resten av historien.

@ Dotten: Regner med at det var at hun følte seg kvalm/uvel og ikke at hun fikk et illbefinnende da hun gikk for egen maskin med en gang lyst kom på og x antall 100 øyne så dumt på de to. Har vært med på at folk har fått epileptisk anfall i en kinosal en gang og såne ting går ikke ubemerket henn for å si det sånn.

Men det jeg ikke skjønner er at hvorfor ikke bare reise seg og gå og ikke lage noe styr ut av det, det virket mest som om de skulle demostrere at filmen var kvalmende osv...

Lenke til kommentar
Gidd å lese litt om filmer før man ser dem liksom.

7497739[/snapback]

Jeg foretrekker å vite minst mulig om filmer før jeg ser dem. Hvordan jeg da velger ut filmer å se er vel litt av en gåte, men jeg regner med at jeg snapper opp en ting eller to om diverse filmer ubevisst her og der i hverdagen.

Lenke til kommentar

Er helt enig. Jeg skulle gjerne hatt en liste over alle filmene jeg kommer til å like. Fordi når man ser en virkelig god film, da er det kjekkest når man vet så lite som mulig om den.

Men slike lister eksisterer ikke og det er enda verre å se masse drittfilmer, så jeg må sjekke litt rundt filmene først. Har ikke tid til å ikke prioritere. Trenger ikke mye informasjon, og aldri noe om historien for å velge.

Tenk å se Hostel eller Audition uten å vite noe om dem på forhånd :dribble:

Lenke til kommentar

7497793[/snapback]

Kommer jeg i den kategorien?

Har ikke sett Hostel, og Audition har jeg ikke hørt om (da heller ikke sett..)

Men, jeg har fått med meg at Hostel skal være litt grøsser(saw?)-aktig!? Vet jeg "for mye" da, eller kommer jeg i " :dribble: " -kategorien?

:)

Lenke til kommentar

7497793[/snapback]

Eneste jeg visste om Hostel på forhånd var at det eksisterte en tråd som het HOSTEL. ---> grøsser du ikke kommer til å glemme. Bestemte meg for å se filmen bare pga tråden, og jeg var en fornøyd gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...