Zeph Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Burde blitt advart før du gjekk inn i kinosalen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vel... Det er vel 18-års grense (?). Det sier vel sitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Den var jo uberstilig! Hvis filmen blir middels god eller bedre, skal den på veggen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vel... Det er vel 18-års grense (?). Det sier vel sitt? 7496779[/snapback] Egentleg ikkje, er mange filmar med 18-års grense som ikkje når Hostel opp til leggen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hva er det det er bilde av ?! ser at det skal ligne på innsiden av et menneske eller no.. gross var det ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har aldri forstått meg på folk som går under en kinoforestilling. Hva er dette for noen ignorante og tåpelige folk? Ignorant = Man veit ikke hva man går til, allikevel klarer man f.eks. å finne fram til Kjellerklubbens visning av Irréversible. Tåpelig = Det er bare en JÆVLA film. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vel når jeg var og så Saw III, så ble filmen stoppet sånn ca. halvveis fordi det var en person som hadde blitt dårlig, de skrudde fysisk av filmen og skrudde på lyset i salen og det kom inn en kar og at det var en person som hadde blitt dårlig og at den personen skulle forlate salen. Hvorfor ikke bare reise seg opp og gå, nei da man skal ødelegge for alle andre i samme slengen... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 *snip* 7497137[/snapback] Oi, det er pokker meg imponerende. Særeste jeg har opplevd var en gruppe på fem som gikk midt under Sin City. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det har jeg lyst til å lage en film om en gang. Blod og gørr skal den inneholde Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vel når jeg var og så Saw III, så ble filmen stoppet sånn ca. halvveis fordi det var en person som hadde blitt dårlig, de skrudde fysisk av filmen og skrudde på lyset i salen og det kom inn en kar og at det var en person som hadde blitt dårlig og at den personen skulle forlate salen. Hvorfor ikke bare reise seg opp og gå, nei da man skal ødelegge for alle andre i samme slengen... 7497137[/snapback] Hvordan viste folkå på kinoen at en kinotilskuer følte seg uvell, uten at personen hadde forlatt salen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det har jeg lyst til å lage en film om en gang. Blod og gørr skal den inneholde 7497155[/snapback] Alle drømmer vel om å lage en splatter en gang... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Spesielt med sånne folk som blir lemlesta. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ble han uvel pga filmen, eller fikk han et akutt anfall av noe slag? Personlig vil jeg helst at både lys blir slått på og filmen avsluttet om jeg skulle fått et akutt og alvorlig illebefinnende på kinoen. "Hjelp.... smerter... brystet..." "Hold kjeft, prøver å se filmen" "Men... smertene. Svimmel." "Så pell deg til helvete ut" "*host* orker ikke *host* *host*... smertene" "Gi nå faen med hostingen, prøver å følge med her!" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Snip... 7497172[/snapback] Har også lurt på det jeg også, og har vel kommet fram til at typen til dama har gått ut og sakt i fra at hun følte seg uvel (regner med at det var dama...) også skjedde resten av historien. @ Dotten: Regner med at det var at hun følte seg kvalm/uvel og ikke at hun fikk et illbefinnende da hun gikk for egen maskin med en gang lyst kom på og x antall 100 øyne så dumt på de to. Har vært med på at folk har fått epileptisk anfall i en kinosal en gang og såne ting går ikke ubemerket henn for å si det sånn. Men det jeg ikke skjønner er at hvorfor ikke bare reise seg og gå og ikke lage noe styr ut av det, det virket mest som om de skulle demostrere at filmen var kvalmende osv... Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 noen som har sett "Where the Buffalo Roam"? verdt å se hvis man likte "Fear and Loathing In Las Vegas"? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hostel har jo lenge vært kjent for å en av de mest brutale filmene fra Hollywood. Gidd å lese litt om filmer før man ser dem liksom. Konge cover forresten, gleder meg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gidd å lese litt om filmer før man ser dem liksom. 7497739[/snapback] Jeg foretrekker å vite minst mulig om filmer før jeg ser dem. Hvordan jeg da velger ut filmer å se er vel litt av en gåte, men jeg regner med at jeg snapper opp en ting eller to om diverse filmer ubevisst her og der i hverdagen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er helt enig. Jeg skulle gjerne hatt en liste over alle filmene jeg kommer til å like. Fordi når man ser en virkelig god film, da er det kjekkest når man vet så lite som mulig om den. Men slike lister eksisterer ikke og det er enda verre å se masse drittfilmer, så jeg må sjekke litt rundt filmene først. Har ikke tid til å ikke prioritere. Trenger ikke mye informasjon, og aldri noe om historien for å velge. Tenk å se Hostel eller Audition uten å vite noe om dem på forhånd Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tenk å se Hostel eller Audition uten å vite noe om dem på forhånd 7497793[/snapback] Kommer jeg i den kategorien? Har ikke sett Hostel, og Audition har jeg ikke hørt om (da heller ikke sett..) Men, jeg har fått med meg at Hostel skal være litt grøsser(saw?)-aktig!? Vet jeg "for mye" da, eller kommer jeg i " " -kategorien? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tenk å se Hostel eller Audition uten å vite noe om dem på forhånd 7497793[/snapback] Eneste jeg visste om Hostel på forhånd var at det eksisterte en tråd som het HOSTEL. ---> grøsser du ikke kommer til å glemme. Bestemte meg for å se filmen bare pga tråden, og jeg var en fornøyd gutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå