Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, siste Payback ble sent på tv var det den gammle.

DC tror jeg ikke ble sluppet før etter sommeren og tviler på at den dukker opp på tv først.

med unnak av Aliens og kanskje Blade Runner har jeg aldri hørt om en DC bli sent på norsk tv

Husker jeg ikke veldig feil ble den sluppet i april (og siden det var rett på hjemmeformat vil TV-premieren kunne ha vært omtrent samtidig, eller tidligere i USA).

Og vanligvis kjøper TV-selskapene kun pakker med film (særlig katalog-titler, dvs ting som det ikke er tilnærmer TV-premiere på), og de skjeler lite/ikke i det hele tatt til hvilken versjon av filme/kvalitet på print/transfer de får. Er Payback DC i en pakke TV3 (eller andre) kjøper er det den de viser (men det er vanligvis ganske tilfeldig hvilken versjon som havner i slike pakker).

Og selv om jeg ikke er 100% sikker på at det var DC'en som ble vist i sommer/høst er jeg rimelig sikker (hadde ganske nylig sett HD DVD-en, så var ikke særlig poeng i å se hele på crappy pause-hvert-5.-minutt-TV3).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Bare synd oss PS3-eiere må høre DTS HD Master Audio som DTS Core, da. Maskinen kan ikke dekode signalet enda.

Men snart kommer det nok en firmware som fikser det. :)

Jada, jeg er klar over dette. Det var derfor jeg ble "ekstra" imponert når Core-sporet var såpass bra som det var. Mye bedre enn Pro-Logic i hvertfall! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...