_crs_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 med unnak av Aliens og kanskje Blade Runner har jeg aldri hørt om en DC bli sent på norsk tv TV2 har sendt director's cut av Amadeus. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 nei, siste Payback ble sent på tv var det den gammle. DC tror jeg ikke ble sluppet før etter sommeren og tviler på at den dukker opp på tv først. med unnak av Aliens og kanskje Blade Runner har jeg aldri hørt om en DC bli sent på norsk tv Husker jeg ikke veldig feil ble den sluppet i april (og siden det var rett på hjemmeformat vil TV-premieren kunne ha vært omtrent samtidig, eller tidligere i USA). Og vanligvis kjøper TV-selskapene kun pakker med film (særlig katalog-titler, dvs ting som det ikke er tilnærmer TV-premiere på), og de skjeler lite/ikke i det hele tatt til hvilken versjon av filme/kvalitet på print/transfer de får. Er Payback DC i en pakke TV3 (eller andre) kjøper er det den de viser (men det er vanligvis ganske tilfeldig hvilken versjon som havner i slike pakker). Og selv om jeg ikke er 100% sikker på at det var DC'en som ble vist i sommer/høst er jeg rimelig sikker (hadde ganske nylig sett HD DVD-en, så var ikke særlig poeng i å se hele på crappy pause-hvert-5.-minutt-TV3). Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tror folk det blir noe av Ellen Page's Jack And Diane. Leste nettopp en blog hvor det sto at de slet med å finne noen som ville finansiere filmen. Når jeg leser litt om den kan jeg egentlig skjønne det men tror den har noe dypere tanke enn det virker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bare synd oss PS3-eiere må høre DTS HD Master Audio som DTS Core, da. Maskinen kan ikke dekode signalet enda. Men snart kommer det nok en firmware som fikser det. Jada, jeg er klar over dette. Det var derfor jeg ble "ekstra" imponert når Core-sporet var såpass bra som det var. Mye bedre enn Pro-Logic i hvertfall! :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da har jeg akkurat sett The nemy below fra 1957 og jeg lurer på hva FAEN vi skal med dagens effekter nå man har sånne dialoger...? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hmm, DC-versjonen av Payback virker interessant, for å si det mildt. Får sjekke den ut så kjapt jeg kan da. Takk for svarene. God Jul. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Da har jeg akkurat sett The nemy below fra 1957 og jeg lurer på hva FAEN vi skal med dagens effekter nå man har sånne dialoger...? Hvis du likte The Enemy Below så bør du også ta en titt på Run Silent Run Deep den er minst like god, hvertfall i mine øyne Endret 26. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som vet om butikkene er åpne i dag? Har et gavekort på platekompaniet som brenner i lomma. Men det er vel først i morgen at det er vanlig hverdag igjen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Må nok vente til i morgen for å kvitte seg med gavekortet ja... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som har tips til filmer som ligner på Hooligans og The Football Factory? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvis du likte The Enemy Below så bør du også ta en titt på Run Silent Run Deep den er minst like god, hvertfall i mine øyne Har sett den før og den er nok allerede på vei til en pc nær meg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da har jeg sett I Am Legend. Veldig bra film, men hadde litt dårlig slutt. Fikk rimelig mange tårer i øynene da Sam døde Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fantastisk. Her skal jeg dra i kveld for å se den så klarer jeg å se i spoileren likevel. Jaja,får håpe resten er bra. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fantastisk. Her skal jeg dra i kveld for å se den så klarer jeg å se i spoileren likevel. Jaja,får håpe resten er bra. Jeg klarte å holde meg unna alt av spoilere i flere måneder, heldigvis. Men fortvil ikke, filmen er kongebra uansett. Og den 'spoileren' er ikke så ille, hvis det er alt du vet. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fikk Gudfaren 2&3, Heat og Pulp Fiction til jul, hvilken av dem skal jeg se i kveld? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ny spoiler for tards som ikke klare a la dem vaere: Please say hello to me-scenen er noe av det beste jeg har sett i nyere tider Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fikk Gudfaren 2&3, Heat og Pulp Fiction til jul, hvilken av dem skal jeg se i kveld? Alle så klart. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heat eller Pulp Fiction som kos ikveld? Tar heller og ser Gudfaren med Pappa i helga, siden han og bare har sett enern. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Heat er i mine øyne en bedre film enn Pulp Fiction, men det kan uansett ikke gå feil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heat er i mine øyne en bedre film enn Pulp Fiction, men det kan uansett ikke gå feil. To av tidenes beste filmer uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå