Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Haha. Fiffig. Dotten: Hvordan kan Batman være badguy innerst inne? Hevngjerrig? Ja. Kynisk? Ja, men det kan vel sies om de fleste businessmenn. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Jeg håper på at Batman vinner. Jepp, han er rik. Og tjeneren til Bruce Wayne kan jo skaffe ''alt'' til han. Hva er det Superman ikke tåler igjen, er det en stein fra Krypton (kryptonstein?)? Edit: Leif. Endret 24. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jepp det er det, kast en stein i hode på Superman og han er nede for telling Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hadde lett heiet på Batman. Måtte han vinne over alle superhelter. Endret 24. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Man ma heie pa underdogen. Det er derfor jeg har vanskelig for a heie pa Supermann, skurken er tross alt Lex, en businessmann uten superkrefter, og likevel driver Supe og denger pa ham. Det er bare darlig gjort. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hehe, ser ut som om det blir en Batman vs. Supermann film om noen år, skal vi tro på I Am Legend. Stusset litt på den jeg også. Superbatman kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 25.12. er det 30 år siden Chaplin døde.... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Chris er under stor tvil. Han har fått så mange filmer til jul at han vet ikke hvilken han skal se. Bare tanken på å ha så mange gjør han vill. Nå ligger Chris' skjebne i filmdelens hender. Hvilken film skal han se i slike mørke nattetider, når det er stille i huset og familien sover? Alternativene er som følger: Hannibal 12 Angry Men Hot Fuzz De Syv Samuraiene The Prestige Star Wars I Den skjulte trussel Star Wars II Klonene angriper Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Da var det ingen flere bra ubåt filmer enn U571, Das Boot, Jakten på Rød Oktober? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Submarinemovies.com. Der bør du vel finne noe som passer deg PS: Hvor god og hvor enkelt det er å få fatt i disse titlene er en annen sak. Endret 25. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Chris er under stor tvil. Han har fått så mange filmer til jul at han vet ikke hvilken han skal se. Bare tanken på å ha så mange gjør han vill. Nå ligger Chris' skjebne i filmdelens hender. Hvilken film skal han se i slike mørke nattetider, når det er stille i huset og familien sover? Alternativene er som følger: Hannibal 12 Angry Men Hot Fuzz De Syv Samuraiene The Prestige Star Wars I Den skjulte trussel Star Wars II Klonene angriper Blant dem, så syntes jeg personlig 12 Angry Men, og The Prestige. 12 Angry men er litt eldre, men fremdeles en virkelig god film. The Prestige syntes jeg var fantastisk, nyskapende og perfekt laget. Tror du burde se begge dem, i alle fall. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bør Das Boot sees på tysk? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bør Das Boot sees på tysk? Alle filmer burde sees på orginalspråket. Det går jo fint bare du har undertekst. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Alle filmer skal sees på originalspråket. Dubbing er djevelens verk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har akkurat sett 2 filmer.. i natt.. Så I am Legend, som jeg synes var decent enough.. Ga den en 6'er på IMDb.. MEN.. Jeg så også Rush Hour 3.. som er den desidert MEST CRAPPY filmen jeg har sett, ever! Jeg har store problemer med å komme på en dårligere film, akkurat nå.. og jeg har prøvd! Kan IKKE skjønne at den har fått 6,3 på IMDb.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Så Rush Hour 3 på kino og jeg syns den var drit bra jeg Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg så også Rush Hour 3.. som er den desidert MEST CRAPPY filmen jeg har sett, ever! Jeg har store problemer med å komme på en dårligere film, akkurat nå.. og jeg har prøvd! Kan IKKE skjønne at den har fått 6,3 på IMDb.. Så så... den er ikke så dårlig, da har du nok ikke sett nok dårlig film Den falmer i forhold til Rush Hour (I), selv om den heller ikke er virkelig bra, har i hvertfall Rush Hour (I) sjarm. Endret 25. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Så Rush Hour 3 selv her om dagen. Omtrent like bra som ett hardt tilfelle av diarè. Var direkte smertefult å sitte å se hele filmen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Skal snart se "Da Vinci Code", er filmen en skuffelse i forhold til boka? Boka var jo genial, i likhet med "Engler og demoner". Vil jeg bli skuffet over filmen? Så Die Hard 4.0 for tre dager siden jeg, den var jo pokker meg ganske god. Helikopter vs bil-scenen eide Matt Farrell: You just killed a helicopter with a car! John McClane: I was out of bullets. Fy faen, altså... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja urealistisk action er alltid gøy^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå