atsjoo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mente det ble sagt at Willis ikke skal være med i 2'eren Da er det ikke Die Hard lenger. Nei, riktig, for det er snakk om Sin City. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Lite å gjøre i disse juletider og nå har jeg sett det meste av filmer jeg har. Håpet kanskje noen her kunne foreslå noe jeg kan gå til anskaffelse av. Er først og fremst ute etter krigs-filmer, har sett på IMDB sin war-kategori, men den består av filmer som Schindler's List og The Pianist, som etter min mening ikke hører til annet enn i en historie-time på skolen. Likte Black Hawk Down og We Were Soldiers veldig godt da jeg så de, finnes det noen andre i samme sjanger? Endret 23. desember 2007 av Jonas Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva har Equilibrium med Black Hawk Down å gjøre? Og hvis du skal ha en liste over krigsfilmer erre bare å bruke den berømte søkemotoren på forumet. Er noen tråder om temaet her inne.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nå husker jeg ikke eksakt hvem det var, men til den som anbefalte å ta en titt på "Freaks and Geeks", tusen takk. Helt fabelaktig bra serie. Kjenner jeg sitter med klump i halsen enda etter siste episode. Utrolig synd at det bare ble 1 sesong, men på en annen side så var det en perfekt sesong. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du har rota deg inn på feil forum Hille. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 noken som har sett den store labowski? såg den for andre gang i går, garantert ein av dei beste filmene eg har sett Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Lebowski. Og ja, utrolig god film. Shut the fuck up, Donny. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You are entering a world of pain! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg kom nettopp fra I Am Legend, og det tok noen filmer, men Will Smith er endelig godkjent i min bok. Fantastisk film og enestaende Castaway-spilling av Big Willy. Was? Fresh Prince-serien, kombinert med Independence Day, gjorde at han ble en av mine favoritter. Merkverdig nok presterte han som skuespiller i tillegg i filmene som fulgte, sett bort fra den elendige Wild Wild West. Jeg trodde han og Jim Carrey skulle bli mine komihelter, akkurat slik Arnold og Sly var actionheltene. Men så var de såpass frekk å gjøre flotte skuespillerprestasjoner på andre områder også så de ble ikke stereotypiske. Så nå får jeg sette min lit til Will Ferrell som min stereotypiske komiklovn. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Se Will Smith i filmen Ali. Han spiller bokseren Mohammed Ali. Han spiller enestående i den filmen. Absolutt en må se film. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Will Smith har vært godkjent i min bok siden Fresh Prince of Bel Air. Endret 23. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Så nettopp "I am legend" med Will Smith. Den var kul, men likte ikke monstrene (som alle var like og CGI'ete). (Mild spoiler fra filmen) I boka fra 1950 tallet har historien fra filmen en mye, mye bedre slutt, mens i filmen (som er basert på boka) er det den standard, helten-ofrer-seg-og-redder-verden slutten, som vi alle har sett variasjoner av fra før. Men ellers var det en bra film. Will Smith har vært godkjent i min bok siden Fresh Prince of Bel Air. Ja, det er faktisk en av de eneste bra 80/90 talls afro-amerikanske komiseriene som det er uhorvelig mange av. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hehe, flirte litt når jeg så at dagbladet hadde gitt Tre Nøtter til Askepott terningkast 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Du har rota deg inn på feil forum Hille. Det var her tipset kom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg snakker godkjent som i at han er en ekte skuespiller, ikke at jeg liker ham. Jeg digget ham i ID4, MIB, Fresh Prince, osv, men akkurat som med Jim Carrey og Robin Williams sa var jeg skeptisk til ham i mer alvorlige roller. Jeg var skeptisk til Carrey, men han overbeviste med en gang med Truman Show. Robin Williams tok litt mer tid, men da jeg endelig somlet meg til a se Good Will Hunting skjonte jeg at han ogsa var knallgod. Med Will Smith, derimot, tok det flere filmer for jeg sa hva andre sa i ham. Men som sagt, han spiller utrolig bra i I Am Legend. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Med Will Smith, derimot, tok det flere filmer for jeg sa hva andre sa i ham. Men som sagt, han spiller utrolig bra i I Am Legend. Ja. Han klarer faktisk å få det til å se ut som han er redd og ikke har bortimot null håp. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk akkurat 12 Angry Men i julestrømpa. Skal kose meg med den. 8,8 i rating på IMDB http://imdb.com/title/tt0050083/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk blant annet Goodbye Bafana i sokken. Gleder meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hehe, ser ut som om det blir en Batman vs. Supermann film om noen år, skal vi tro på I Am Legend. Klipp fra filmen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ser dere tre nøtter til askepott da? Noen som klarer å finne den på IMDB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå