Dotten Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har nevnt tidligere at det verste som kan skje med Sin City-serien er at det blir en ny Depp-vehicle. Jeg føler at han som skuespiller trekker for mye oppmerksomhet, og på den måten overskygge resten av ensemblet. Ikke mer enn hva Tom Cruise, Brad Pitt, DeNiro, Pacino og Jack Nicholson gjør. For ikke å snakke om kongen av 90-tallet; Tom Hanks. Den mannen ble ikke uten grunn blockbusterkongen det tiåret og sanket inn en haug med statuetter og stjal det meste av oppmerksomheten. Ganske velfortjent. Ikke uten grunn han roet ned tempoent inn i det nye tiåret, for å få pusten litt tilbake. Tror Depp også føler det noenlunde lignende, han har aldri vært kjent for å like oppmerksomheten. I starten av sin karriere brøt han og en kompis seg faktisk inn på et området for å ødelegge en stor reklameplakat av han selv. Han likte ikke hvordan han ble avbildet med skytevåpen i forbindelse med 21. Jump Street. Ble tatt på fersken av en sikkerhetsvakt, som så på gigantplakaten og så han selv og lot han heller slippe unna Det er ikke du som henger deg litt for mye opp i Depp og mister fokuset på resten? Det er tross alt ingen som nekter deg å rette fokusen mot andre elementer. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg vet ikke om dette er riktig sted å spøre , men søker gode filmer : Ubåt Filmer! Jeg har : U571 eller den DasBot Jakten på rød Oktober ( likte jeg veldig godt =D ) Er det noen andre filmer som jeg burde fått meg meg ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har nevnt tidligere at det verste som kan skje med Sin City-serien er at det blir en ny Depp-vehicle. Jeg føler at han som skuespiller trekker for mye oppmerksomhet, og på den måten overskygge resten av ensemblet. Ikke mer enn hva Tom Cruise, Brad Pitt, DeNiro, Pacino og Jack Nicholson gjør. Jeg hadde vaert mer opprort om Cruise fikk rollen som Wallace, sannsynligvis Pitt ogsa. Det gjelder ogsa navn som Affleck, Bloom, Hartnett (hadde han ikke allerede hatt en rolle i den forste) og Jake Gyllenhaal. Du har rett i det du sier, jeg er helt enig. Hadde det kommet inn et slikt navn, f eks som na med Depp, sa hadde det blitt "den nye Johnny Depp-filmen" og ikke den nye Sin City-film. Det er ikke du som henger deg litt for mye opp i Depp og mister fokuset på resten? Det er tross alt ingen som nekter deg å rette fokusen mot andre elementer. Jeg vet at jeg ikke burde bli sa irritert. Jeg vet at jeg ikke burde henge meg opp i hva andre mener om filmen. Det er bare at jeg fortalte noen om den nye Sin City-filmen nylig, og han svarte "den med Johnny Depp? Ma jeg se den forste for a se den?". Etter det har jeg hatet Depp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Når jeg sier Sin City så pleier folk å svare "Den med Bruce Willis?". Jeg klarer ikke irritere meg over det. Jeg regner med at Sin City 2 vil ha så mange store navn at det sikkert blir et bikkjeslagsmål bare å få navnet sitt til å komme først i starten av filmen. Det er vel ikke helt utelukket at Bruce Willis har en rolle heller, det finnes historier i det universet som tar til før handlingen i den første filmen. Er vel "A dame to kill for" som vil være en av historiene som får stort fokus i oppfølgeren. Det er en prequel og John Hartigan er med i den, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg vet ikke om dette er riktig sted å spøre , men søker gode filmer : Ubåt Filmer!Jeg har : U571 eller den DasBot Jakten på rød Oktober ( likte jeg veldig godt =D ) Er det noen andre filmer som jeg burde fått meg meg ? Rødt Hav (Crimson Tide) er også verdt å se. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da var det på tide med julestemning i filmversjon, og da må jeg se Hook, som jeg alltid har gjort siden jeg var liten. Den og Back to The Future er synonymt med julestemning for min del. Dessverre fant jeg ikke DVDen, så da ble det å se scenene som jeg liker best på Youtube i stedet. Og selv når jeg ser dem der kjenner jeg klumpen i halsen komme når musikken kommer i denne scenen: Se filmen hos Youtube Første gangen jeg så de første 2 minuttene av den scenen så var slaget tapt og jeg forelsket meg i film for livet. Fantastisk film, spesielt Dustin Hoffman som Kaptein Krok. Flere scener: Legg spesielt merke til nr. 2 og 4 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Steven Spielbergs aller mest undervurderte film. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har ingen spessielle julefilmer, men Flåklypa og Home Alone er vel noe som går igjen. Hvis jeg ikke husker feil så var "julefilmene" i fjor Night of the living dead, Dawn of the dead og Day of the dead det var en fin start på julen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 blir die hard på meg i kveld. så skal jeg se plar express i mårra Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mente det ble sagt at Willis ikke skal være med i 2'eren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har strengt tatt bare sett den nyeste Die Hard-filmen. Hvordan er de andre filmene i forhold til den? Dårligere/Bedre? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 De tre andre filmene er langt barskere, røffere og mer tro til Die Hard-stilen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har ikke sett noen av Die Hard-filmene, anbefales de? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Selvsagt anbefales de. Det er must-see for alle som vil ha noe med actionsjangeren å gjøre. Film 1 og 3 er seriens høydepunkter. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mente det ble sagt at Willis ikke skal være med i 2'eren Willis har sagt han ikke er med i filmen, men gjerne vil komme tilbake i en av filmene om Miller skriver han inn. Så det er jo helt og holdent opp til Miller og co. Angelina Jolie var det jo ryktet skal spille i filmen og at graviditeten hennes spilte inn på forsinkelsen av filmen. Men hun skal jo ta en pause i 2008 så tviler på at hun blir å finne i filmen. Wallace karakteren i filmen ble skrevet, ifølge Rodrguez, med Depp i tankene. I tillegg er det vel planlagt at Antonio Banderas er med. Men det spørs jo om det i det hele tatt blir noe av Sin City 2. Den har jo blitt utsatt en rekke ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Selvsagt anbefales de. Det er must-see for alle som vil ha noe med actionsjangeren å gjøre. Film 1 og 3 er seriens høydepunkter. Såpass ja. Da bør jeg vel vurdere en tur på senteret snart. Men venter først til i morgen kveld for å se hva som dukker opp. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Selvsagt anbefales de. Det er must-see for alle som vil ha noe med actionsjangeren å gjøre. Film 1 og 3 er seriens høydepunkter. Hehe, får vel ta å se filmene da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har ikke sett noen av Die Hard-filmene, anbefales de? Die hard 1 er den beste action filmen laget, så ja de anbefales Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hallo! Jeg lurer på om noen vet om filmer som eg lik The Da Vinci Code? Så den i går og synest den var ganske bra.. (liker godt filmer med mysterier og lignende) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg kom nettopp fra I Am Legend, og det tok noen filmer, men Will Smith er endelig godkjent i min bok. Fantastisk film og enestaende Castaway-spilling av Big Willy. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mente det ble sagt at Willis ikke skal være med i 2'eren Da er det ikke Die Hard lenger. Jeg har ikke sett noen av Die Hard-filmene, anbefales de? Alle har sett de, du vet det bare ikke, for de var for bra =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå