Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ny Fritt Vilt kommer ut på Kino....

En film jeg gleder meg veldig til. også rovdyr som er en lignende villmark film, for de som har sett den.

Fra filmweb

Vinteren 2006 møtte fire ungdommer en brutal død i Jotunheimen. Kun en ung kvinne overlevde. Nedkjølt og svak kjemper Jannicke seg tilbake til sivilisasjonen. På det lokale lille sykehuset aner personalet fred og ingen fare. Men så blir den blodige og forslåtte unge kvinnen brakt inn. Litt senere våkner Jannicke til liv i sykesengen. Sykehuset er mørklagt og ikke en levende sjel er å se. Alene lister hun seg ut i de tomme korridoren. Er marerittet likevel ikke over?

Fritt vilt 2 starter der nr 1 sluttet.

Hva skjedde egentlig med Jannicke? Utslitt, blodig og gjennomfrossen sitter hun apatisk igjen midt inne i fjellheimen. Alle hennes venner er døde og hun har ingen idé om hvor hun er. Film to går direkte inn i handlingen der hvor film 1 slutter, forteller produsenten, og lover en enda mer actionfylt film enn forgjengeren.

Premiere høsten 2008!

Lenke til kommentar
Gud som jeg begynner å forelske meg i Del Toro. Hellboy II teaser er her, den skriker av Del Toro sin fantastiske atmosfære. Fy som jeg gleder meg til denne oppfølgeren:

http://www.comingsoon.net/films.php?id=15870 (teaser er nederst)

Den mannen kan det å lage effekter som ikke virker sjelløs. Eneste som trakk ned med teaseren er at det gigantiske blekksprutlignende krypet på slutten ikke helt lyste Del Toro kvalitet. Men nå er jeg virkelig hypet :)

Syns ikke Hellboy 1 var så bra, men den der så ganske fet ut.

Lenke til kommentar

Hellboy er en av de mest undervurderte "superheltfilmene". Kun en "over-the-top" slutt ødelag helhetsinntrykket på den. Det fine med del Toro er at han ikke får det til å virke sterilt, selv med mye CGI.

Edit: Må si jeg gleder meg til å se mer av denne karen i Hellboy II:

HB2_STILLS0017r.jpg

Veldig "Pan's Labyrinth".

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...