Snurreleif Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hellboy II er et must uansett! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Må innrømme at jeg gleder meg til oppfølgeren Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Uten tvil. Traileren fikk meg til å grave frem eneren igjen. Blir nok å se den imorgen kveld Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Holy crap. Den teaseren var awesome =D Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg har planer om å kjøpe en Pioneer Kuro 50''. Har noen av dere sett denne live? Når det gjelder plasmaskjermer til 55 000, slik som den, da ville jeg nesten ha funnet den i butikken og prøvetestet den grundig. Endret 20. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=AOBFqlJp2js...feature=related 05:38 kan man se godeste Wong....bare en screen test ble filmet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tror jeg nettopp greide og ødelegge en meget god film.. Hadde skaffet meg filmen Se7en(Seven) på en måte som vi ikke snakker om, den var delt i 2 deler. Tror du ikke jeg greier og se del 2 først eller. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvordan i svarte alpakka skal det være mulig? Med mindre du er dopet eller lettere tilbakestående, skal du vel merke ganske raskt at du befinner deg midt i en film? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har ikke sagt han har noen stor rolle, la bare plutselig merke til ham i alle filmene jeg så om dagen Men trenger du virkelig en unnskyldning for å se Donnie Darko igjen? Er ikke filmen i seg selv verdt å bli sett fire-fem ganger? Det har jeg vel allerede gjort Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 skal du vel merke ganske raskt at du befinner deg midt i en film? Tydeligvis ikke.. stussa bare litt når han sa at han duden hadde killa 5 av 7. og jeg bre hadde sett 2 døde elns Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Haha, da skal jeg bruke min 800. post på å gratulere deg med ukas prestasjon. Way to go! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Og derfor kjøper man dvd i butikken og IKKE fra bagarsjerom av en Audi! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Takker og bukker Utrolig frustrerende da.. Hadde til og med potetgull og brus og skulle kose meg skikkelig.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 En ny Fritt Vilt kommer ut på Kino.... En film jeg gleder meg veldig til. også rovdyr som er en lignende villmark film, for de som har sett den. Fra filmweb Vinteren 2006 møtte fire ungdommer en brutal død i Jotunheimen. Kun en ung kvinne overlevde. Nedkjølt og svak kjemper Jannicke seg tilbake til sivilisasjonen. På det lokale lille sykehuset aner personalet fred og ingen fare. Men så blir den blodige og forslåtte unge kvinnen brakt inn. Litt senere våkner Jannicke til liv i sykesengen. Sykehuset er mørklagt og ikke en levende sjel er å se. Alene lister hun seg ut i de tomme korridoren. Er marerittet likevel ikke over? Fritt vilt 2 starter der nr 1 sluttet. Hva skjedde egentlig med Jannicke? Utslitt, blodig og gjennomfrossen sitter hun apatisk igjen midt inne i fjellheimen. Alle hennes venner er døde og hun har ingen idé om hvor hun er. Film to går direkte inn i handlingen der hvor film 1 slutter, forteller produsenten, og lover en enda mer actionfylt film enn forgjengeren. Premiere høsten 2008! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Norges første sequell? Lokter Nedtur,men gleder meg likevell Endret 21. desember 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis man ser bort fra Elling, som er basert på bøker, fikk Kamilla & Tyven en oppfølger en gang i tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 ellings oppfølger var vel en prequell Kamilla og tyven hadde jeg glemt Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Lenge siden jeg har sett Elling-filmene, men den ene av dem var vel en oppfølger? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Gud som jeg begynner å forelske meg i Del Toro. Hellboy II teaser er her, den skriker av Del Toro sin fantastiske atmosfære. Fy som jeg gleder meg til denne oppfølgeren: http://www.comingsoon.net/films.php?id=15870 (teaser er nederst) Den mannen kan det å lage effekter som ikke virker sjelløs. Eneste som trakk ned med teaseren er at det gigantiske blekksprutlignende krypet på slutten ikke helt lyste Del Toro kvalitet. Men nå er jeg virkelig hypet Syns ikke Hellboy 1 var så bra, men den der så ganske fet ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hellboy er en av de mest undervurderte "superheltfilmene". Kun en "over-the-top" slutt ødelag helhetsinntrykket på den. Det fine med del Toro er at han ikke får det til å virke sterilt, selv med mye CGI. Edit: Må si jeg gleder meg til å se mer av denne karen i Hellboy II: Veldig "Pan's Labyrinth". Endret 21. desember 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå