Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Anmeldelse av Shoot 'Em Up på Rotten Tomatoes:

The whole thing is supposed to be played for laughs, but it is too bloody, too brutal and too sadistic to be remotely amusing.

Ærlig talt, dette er det nærmeste man kommer oppskriften på en perfekt film. Jeg vil le høyt av blodige, brutale, sadistiske drap, og deretter få dårlig samvittighet fordi jeg lo. Beat still, my heart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The whole thing is supposed to be played for laughs, but it is too bloody, too brutal and too sadistic to be remotely amusing.

Ærlig talt, dette er det nærmeste man kommer oppskriften på en perfekt film. Jeg vil le høyt av blodige, brutale, sadistiske drap, og deretter få dårlig samvittighet fordi jeg lo. Beat still, my heart.

Hellz yeah. Shoot 'Em Up er nødt for å være über.

Lenke til kommentar

Seth Rogen i Donnie Darko? Artig, dette visste jeg ikke. Men jeg husker faktisk hvem han spiller sånn når jeg tenker meg om, må nesten få sett DD igjen.

Ang. Scarlett Johansson, så hadde jeg aldri helt skjønt hypen rundt henne (ikke synes jeg heller at hun er så overdrevent deilig som mange vil ha det til) før jeg her om dagen så Lost In Translation, og ble øyeblikkelig betatt. Hun har helt klart talent, så heldigvis kommer vi utvilsomt til å se en god del til henne i tiden som kommer.

Endret av athorb
Lenke til kommentar
Ang. Scarlett Johansson, så hadde jeg aldri helt skjønt hypen rundt henne (ikke synes jeg hun er så overdrevent deilig som mange vil ha det til) før jeg her om dagen så Lost In Translation, og ble øyeblikkelig betatt. Hun har helt klart talent, så heldigvis kommer vi utvilsomt til å se en god del til henne i tiden som kommer.

Velkommen i Scarlett Johansson :dribble: klubben :)

Lenke til kommentar

Jeg husker at jeg en gang i tiden ikke skjønte hva som var det store med Scarlett Johansson, jeg hørte om hvor fin hun skulle være, og så noen bilder, men jeg skjønte ikke hypen.

Det var først da jeg så henne i en Calvin Klein TV-reklame på MTV at jeg for alvor forstod hva det var med henne, jeg ble umiddelbart betatt, en følelse som en stund senere ble ytterlig forsterket da jeg så henne i Lost in Translation.

Det skal bli meget interessant å se hva hun vil bringe oss i fremtiden.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Den fikk 10/10 hos Kulturo, skapte en liten storm ser det ut til :wee:

Jeg er nødt til å se den filmen asap.

Lenke til kommentar
Seth Rogen ubevisst fra min side opp i nesten alle filmene jeg har sett i det siste, Knocked Up, Superbad og Donnie Darko.. Morsom type da, passer fint til rollene sine.

WTF....hvem er det han spiller i Donnie Darko?

Mener å huske at han spiller en feit liten gutt sammen med en annen karakter som driver å erter på Donnie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Whong Ing Sik er IKKE død , falsk rykte i følge hans egen hjemmeside.

Vedkommende som spredde dette ryktet burde bli hengt opp etter sine Buster Browns :(

Lenke til kommentar
Seth Rogen ubevisst fra min side opp i nesten alle filmene jeg har sett i det siste, Knocked Up, Superbad og Donnie Darko.. Morsom type da, passer fint til rollene sine.

WTF....hvem er det han spiller i Donnie Darko?

Mener å huske at han spiller en feit liten gutt sammen med en annen karakter som driver å erter på Donnie.

Lenge siden jeg har sett den nå...da har jeg en "unnskyldning" for å se den igjen :p

Lenke til kommentar

Gud som jeg begynner å forelske meg i Del Toro. Hellboy II teaser er her, den skriker av Del Toro sin fantastiske atmosfære. Fy som jeg gleder meg til denne oppfølgeren:

http://www.comingsoon.net/films.php?id=15870 (teaser er nederst)

Den mannen kan det å lage effekter som ikke virker sjelløs. Eneste som trakk ned med teaseren er at det gigantiske blekksprutlignende krypet på slutten ikke helt lyste Del Toro kvalitet. Men nå er jeg virkelig hypet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...