Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

skal det lages hjernedød action film med masse bang bang og fine damer så er Bay rette man. Skal det lages episk film eller noe som helst annet, er han ikke rette man.

Min mening

Lenke til kommentar
Lucas er rett og slett en for dårlig skuespillerinstruktør(hvis man kan kalle det det), noe som kommer til syne i alle de nye SW-filmene spør du meg, det visuelle har han dog veldig god snøring på.

Synes ikke han har så spesielt greie på det visuelle heller. De nye SW-filmene har ofte utrolig glatte og sjelløse omgivelser, mens de fleste slagsekvensene er bare en eneste stor kjedelig suppe. Nei, Lucas håper jeg holder seg unna Hobbiten.

Er litt enig med deg. Det visuelle var mer imponerende i de som kom først, det virket mer ekte. Ble for mye CGI og slikt sjelløse ting i de nyeste. Se på del Toro, både i Hellboy og Pan's Labyrinth maktet han å få en helt særegen atmosfære. "Varm" er vel det beste ordet jeg kommer på.

Kan jo slenge James Cameron inn i diskusjonen også, han er jo begynt å regissere igjen :new_woot: Selv om han er alt for opptatt (og for dyr?)

Michael Bay burde uten tvil regissert Ringenes Herre. Gjort de tre bøkene om til én film på 2 timer med rå action og hotte babes.

Hehe, ikke spøk med det engang. Jeg elsker Bay når han lager sin popcornaction, for der er han ubestridt konge. Men ikke noe eventyrfilm på mannen, jeg ser for meg at Gandalf skyter bomber ut fra staven. Bay trenger filmer som har biler i.

For ordens skyld må jeg si jeg likte ærligheten man så i intervjuene på Transformers DVD'en. De sa rett utt at de lette etter den hotteste baben de kunne finne. Spielberg messet i vei om en film om "en gutt og hans første bil", så kom Bay og co. og messet om at de skulle finne de flotteste damene og de skulle ha så og så mange gigantiske eksplosjoner. Elskbar kjemi og kontraster det der :wee:

Lenke til kommentar

Megan Fox er ikke helt min type, men å si at man mislykkes er å overdrive så til de grader. Hun er en meget attraktiv jente for de fleste mannfolk. Så Bay og co. lykkes så absolutt, fordi så mange fant henne så attraktivt. At noen få, som Wh1te, ikke var enig endrer således lite. De store massene vil jeg påstå mente annet og således lykkes de.

Se filmen hos Youtube

Men Bay har, rent personlig, hatt mer attraktive jente i en tidligere film. Scarlett <3 (hun kan til og med spille noenlunde bra, i motsetning til Fox). Men Fox gjorde nå jobben sin, slik det var meningen (eyecandy og fint lite annet).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

På videoen til Dotten, hvor Fox kommer inn så ser det ut som han siste karen (vet ikke hvem det her), er klar til å gi hun en klem. Men det fikk han vist ikke. Mulig jeg som ser feil, men synes nesten litt synd i karen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
"Noenlunde"? Scarlett er den nye Jodie Foster.

Bare vakrere ...... og dyktigere.

Vakrere kan jeg gå med på, men Foster i Contact er den beste kvinnelige skuespillerprestasjonen jeg noengang har sett. Andreplassen går til Julianne Moore i Magnolia - en film som også inkluderer Cruise, Hoffman, Reilly og Macy sine beste roller. Den er ikke en av mine topp 5 uten grunn. ^^

Når det gjelder Scarlett, så var det Lost in Translation og Match Point som gjorde at jeg fikk opp øynene for noe annet enn utseendet.

Lenke til kommentar
På videoen til Dotten, hvor Fox kommer inn så ser det ut som han siste karen (vet ikke hvem det her), er klar til å gi hun en klem. Men det fikk han vist ikke. Mulig jeg som ser feil, men synes nesten litt synd i karen.

That would be Seth Rogen, og, ja, jeg er enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...