Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 George Lucas? Hvilke gode eventyrfilmer har han regissert? Star Wars V og VI, som er de beste i serien, er ikke hans verk - sånn regissørmessig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hva med Ridley Scott, han har ikke akkurat gjorde seg bort de gangene han har laget episke filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 George Lucas? Hvilke gode eventyrfilmer har han regissert? Star Wars V og VI, som er de beste i serien, er ikke hans verk - sånn regissørmessig. Episode 3, som er litt mer relevant mtp utgivelsesår, er blant de beste i serien (jeg liker den bedre enn Return, selv om Empire er favoritten), så han har uten tvil det som skal til. That being said, så ville han ikke vært førstevalget mitt. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 For å ikke snakke om Indiana Jones. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 For å ikke snakke om Indiana Jones. Jo, la oss snakke om Indiana Jones. Hvem har regissert dem, mener du? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Føler det blir for "pompøst" med Lucas. Han havner lengre ned på min liste når det gjelder å regissere Hobbiten. Raimi kan gå begge veier, Jackson er det mest sikre kortet. Rent litterært så var det jo en viss forskjell på Hobbiten og LOTR-bøkene, stemningen og historien fra Hobbiten vil nok måtte tilpasses mer for å stemme overens med stilen til LOTR-trilogien. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jo, la oss snakke om Indiana Jones. Hvem har regissert dem, mener du? Nå er ikke jeg noen filmgeek, men jeg vet han ikke regissert den, men han skrev den eller noe? EDIT: ok, jeg skjønner... >..< Endret 19. desember 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg tror en regissør som Alex Proyas også hadde vært spennende å se som Hobbit-regissør. Kommer aldri til å skje, men det er en tanke. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 George Lucas? Hvilke gode eventyrfilmer har han regissert? Star Wars V og VI, som er de beste i serien, er ikke hans verk - sånn regissørmessig. VI er overhode ikke bedre enn IV: A New Hope. V er selvsagt best dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 A New Hope var et stort gjesp. Kanskje jeg skifter mening når jeg ser den igjen - om et par år... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Lucas er rett og slett en for dårlig skuespillerinstruktør(hvis man kan kalle det det), noe som kommer til syne i alle de nye SW-filmene spør du meg, det visuelle har han dog veldig god snøring på. Sam Raimi er kanskje min favoritt til denne filmen, han har vist at han klarer eventyrfilm(hvis Spiderman kan ses på som det) og har et særpreg som jeg liker. I SM2 kan man for eks. se klare referanser til hans tidlige filmer. Alex Proyas hadde også vært kult, da tror jeg filmen hadde blitt en del mørkere enn hvis for eks. Spielberg tok jobben. Filmen kommer nok til å se bra ut uansett hvem som regisserer, også fordi PJ er produsent, det spennende blir å se om de klarer å få en som klarer å ha oversikt over historien og klarer å få liv i alle skapningene, noe PJ klarte bra. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Nå har jeg gått til anskaffelse av Cassavetes-boksen på PK, og dne inneholder Shadows, Faces, Opening Night, The Killing of a Chinese Bookie og A Woman Under The Influence. Noen som har en formening om hvor man bør starte? Tja. Kun sett A Woman Under The Influence og Faces av nevnte titler, men... ...førstnevnte likte jeg godt, veldig godt. Faces var mer eller mindre potent søvnmedisin for min del ()... Knalltilbud, though. Bestilte'n sjøl. Endret 19. desember 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Lucas er rett og slett en for dårlig skuespillerinstruktør(hvis man kan kalle det det), noe som kommer til syne i alle de nye SW-filmene spør du meg, det visuelle har han dog veldig god snøring på. Synes ikke han har så spesielt greie på det visuelle heller. De nye SW-filmene har ofte utrolig glatte og sjelløse omgivelser, mens de fleste slagsekvensene er bare en eneste stor kjedelig suppe. Nei, Lucas håper jeg holder seg unna Hobbiten. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tja. Kun sett A Woman Under The Influence og Faces av nevnte titler, men... ...førstnevnte likte jeg godt, veldig godt. Faces var mer eller mindre potent søvnmedisin for min del ()... Knalltilbud, though. Bestilte'n sjøl. Har lest litt rundt, mange som mener at Woman Under The Influence er et fint startpunkt, men samtidig blir den hyllet så sinnsykt, så jeg lurer på å spare den litt. Tror jeg går for Opening Night. Nå skal jeg jo strengt tatt se alle filmene uansett, men, greit med et startpunkt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Dette blir nesten like festlig diskusjon som når hele internett spekulerte i om Sean Connery skulle være Gandalf i LOTR. Han bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bli gandalf, altså, for connery LIGNER jo på gandalf til og med, også har han den kuuuuuuule stemmen. Det kan ikke BLI noen andre, sa alle sammen..også dukka en "ukjent" engelsk homofil gubbe opp istedet. Da sa alle "hæ? No Connery?! Suxxors!" Syns jeg hører gandalf snakke med skotsk connery-aksent... Endret 19. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) En Micheal Bay? Er nok ikke EN sjanger han ikke takler. Fantastisk regissør etter min mening! En blanding av Jackson, Bay/Speilberg kunne vært noe Kanskje vi får litt Transformers følelse i bildet? Endret 19. desember 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Michael Bay burde uten tvil regissert Ringenes Herre. Gjort de tre bøkene om til én film på 2 timer med rå action og hotte babes. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 En Micheal Bay? Er nok ikke EN sjanger han ikke takler. Jupp, det er nok mange flere sjangre enn én enkelt han ikke takler. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Michael Bay burde uten tvil regissert Ringenes Herre. Gjort de tre bøkene om til én film på 2 timer med rå action og hotte babes. Åja det hadde vært noe. Med Nick Cage som Aragorn og Will Smith som Gimli. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Regner med med den ironien at det var et dårlig forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå