Dagon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Synes den var bedre enn A History of Violence. Slåss-scenen på slutten av filmen er kanskje noe av det mest intense jeg har sett på kino i år.. Joda, den hadde definitivt sine øyeblikk, men alt i alt liker jeg Ahov bedre. Synes Viggos karakter fremsto som mer interesant der. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Akkurat sett Shawshank Redemption for første gang. (Eller, tror jeg kanskje har sett den før, men det er nok en god del år siden...) Utrolig bra syns jeg. 6/6. http://youtube.com/watch?v=mgOi9sXSY6I <== Ny The Dark Knight teaser som ikke er fjernet enda. Endret 15. desember 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Eastern Promises Må si at EP ikke er noen film jeg kommer til å huske lenge. OK, volden kommer jeg nok til å huske, men resten var temmelig forglemmelig. Filmen lider virkelig av klisjeer og forutsigbarhet - Cronenberg tørr virkelig ikke å gjøre noe uventet lenger, hvis en ser bort ifra nevnte vold. Mortensen og Stahl spiller godt mens Cassel spiller kun på en note og blir veldig fort kjedelig. Hovedproblemet med filmen er det todelte plottet. Det ene er intr mens det andre ikke. Hadde den fokusert på ett av dem tror jeg filmen kunne blitt bedre. Hele plottet med Tatiana og babyen er for meg likegyldig. Jeg kunne i alle fall ikke bry meg veldig om hva som skjedde med babyen. Den antiklimatiske slutten gjorde ikke respekten for Cronenberg større. Han har i mine øyne feilet med både denne og AHoV. Koste meg men ble skuffet. 4/6 Endret 15. desember 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=mgOi9sXSY6I <== Ny The Dark Knight teaser som ikke er fjernet enda. Den er fake, er fanmade, noen av klippene er fra den fan batman filmen som jeg ikke husker hva heter. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=mgOi9sXSY6I <== Ny The Dark Knight teaser som ikke er fjernet enda. Den er fake, er fanmade, noen av klippene er fra den fan batman filmen som jeg ikke husker hva heter. For å ikke snakke om klippet fra Thank you for smoking (00.19-00.21) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Skal bruke formiddagen på en film, men har to valg: Skal jeg se Apocalypse Now Redux eller The Thin Red Line? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Skal bruke formiddagen på en film, men har to valg:Skal jeg se Apocalypse Now Redux eller The Thin Red Line? To veldig gode filmer, men jeg holder kanskje en knapp på Apocalypse Now Redux som i mine øyne kanskje er tidenes krigsfilm. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=mgOi9sXSY6I <== Ny The Dark Knight teaser som ikke er fjernet enda. Den er fake, er fanmade, noen av klippene er fra den fan batman filmen som jeg ikke husker hva heter. For å ikke snakke om klippet fra Thank you for smoking (00.19-00.21) Ok. Noen som har link til den ekte da ? Den som blir vist før I Am Legend nå. Var en som ble postet på youtube som ble fjernet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er lenge siden jeg så den nyeste Harry Potter filmen på kino. Derfor skal det bli ganske så gøy å fyre den opp på anlegget i kveld. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du bor ikke under noen sure gamlinger skjønner jeg. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nå skal Pappa og jeg ha en koselig kveld. Spise og se film. Jeg har lånt noen dvder av en kompis. Følgende er Dodgeball, Rush Hour, Rocky og Happy Gilmore. Vi skal se en av dem ikveld, hvilken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Happy Gilmore er veldig bra, men: Jeg og en annen skulle se den fordi vi husket den som "utrolig vittig" da vi så den noen år tilbake. Det kom som et slag for brystet da den ikke lenger var like morsom. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fikk Natural Born Killers DC (Additonal 60minutes). Hva kan jeg forvente? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 DC-en inneholder en hel drøss med små-scener som var klipt bort fra den teatriske versjonen, som til sammen blir ett par minutter, eller så. Disse små-scenene gjør seg absolutt i filmen og gjør den bedre enn den teatriske, men det er egentlig ikke all verdens forskjell. De 6o minuttene refererer til ekstramateriale. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har ikke sett den orginale. For vel se DCen i morgen etter jeg har vært og jogget av alle ting. Er btw Dreamcatcher god? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Har ikke sett den orginale. For vel se DCen i morgen etter jeg har vært og jogget av alle ting.Er btw Dreamcatcher god? Jeg likte ikke dreamcatcher noe særlig. En av de dårlige Stephen King filmatiseringene. Jeg ser faktisk veldig fram til I Am Legend nå som jeg tror kan bli veldig bra. Noen flere som skal se denne i jula? Og noen som vet om det blir vist noe Batman-trailer her i Norge? Endret 16. desember 2007 av Dimitrij Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En liten julehilsen fra Sly, Steven, Arnold og Jean-Claude... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En liten julehilsen fra Sly, Steven, Arnold og Jean-Claude... Haha så genial. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvordan ligger det egentlig ann med oppfølgeren til Sin City ? Blir den/de noe av? Ser på imdb at Sin City 3 har release før Sin City 2 bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå