Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Synes den var bedre enn A History of Violence. Slåss-scenen på slutten av filmen er kanskje noe av det mest intense jeg har sett på kino i år..

Joda, den hadde definitivt sine øyeblikk, men alt i alt liker jeg Ahov bedre. Synes Viggos karakter fremsto som mer interesant der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eastern Promises

Må si at EP ikke er noen film jeg kommer til å huske lenge. OK, volden kommer jeg nok til å huske, men resten var temmelig forglemmelig. Filmen lider virkelig av klisjeer og forutsigbarhet - Cronenberg tørr virkelig ikke å gjøre noe uventet lenger, hvis en ser bort ifra nevnte vold. Mortensen og Stahl spiller godt mens Cassel spiller kun på en note og blir veldig fort kjedelig. Hovedproblemet med filmen er det todelte plottet. Det ene er intr mens det andre ikke. Hadde den fokusert på ett av dem tror jeg filmen kunne blitt bedre. Hele plottet med Tatiana og babyen er for meg likegyldig. Jeg kunne i alle fall ikke bry meg veldig om hva som skjedde med babyen. Den antiklimatiske slutten gjorde ikke respekten for Cronenberg større. Han har i mine øyne feilet med både denne og AHoV. Koste meg men ble skuffet.

4/6

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
http://youtube.com/watch?v=mgOi9sXSY6I <== Ny The Dark Knight teaser som ikke er fjernet enda.

Den er fake, er fanmade, noen av klippene er fra den fan batman filmen som jeg ikke husker hva heter.

For å ikke snakke om klippet fra Thank you for smoking

(00.19-00.21)

Ok. Noen som har link til den ekte da ? Den som blir vist før I Am Legend nå. Var en som ble postet på youtube som ble fjernet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det er lenge siden jeg så den nyeste Harry Potter filmen på kino. Derfor skal det bli ganske så gøy å fyre den opp på anlegget i kveld. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Happy Gilmore er veldig bra, men: Jeg og en annen skulle se den fordi vi husket den som "utrolig vittig" da vi så den noen år tilbake. Det kom som et slag for brystet da den ikke lenger var like morsom.

Lenke til kommentar

DC-en inneholder en hel drøss med små-scener som var klipt bort fra den teatriske versjonen, som til sammen blir ett par minutter, eller så. Disse små-scenene gjør seg absolutt i filmen og gjør den bedre enn den teatriske, men det er egentlig ikke all verdens forskjell.

De 6o minuttene refererer til ekstramateriale.

Lenke til kommentar
Har ikke sett den orginale. For vel se DCen i morgen etter jeg har vært og jogget av alle ting.

Er btw Dreamcatcher god?

Jeg likte ikke dreamcatcher noe særlig. En av de dårlige Stephen King filmatiseringene.

Jeg ser faktisk veldig fram til I Am Legend nå som jeg tror kan bli veldig bra. Noen flere som skal se denne i jula? Og noen som vet om det blir vist noe Batman-trailer her i Norge?

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...