Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nah, om det er slik at den ikke er ønsket grunnet copyright så får det heller være. Merkelig, trodde det var poenget med trailere. Men de vil vel vente til de slipper den selv i skikkelig kvalitet? Rart at den ikke ble sluppet samtidig med kinotraileren, men kanskje de ønsker å trekke publikum til I Am Legend.

Lenke til kommentar
Er ganske snowboard fan, og mange i klassen sa den var bra, som en karatekid film der karate er byttet ut med Snowboard!

Hvis du skal se filmer fordi du liker snowboard er det da bare å se snowboardfilmer. Ikke filmer med snowboard.

Har ikke fulgt med så mye i det siste, så jeg vet ikke om det har kommet ut noen råe. Du får finne selv eller spørre på tacky.no.

Lenke til kommentar
Hvis du skal se filmer fordi du liker snowboard er det da bare å se snowboardfilmer. Ikke filmer med snowboard.

Tullprat!

Ellers så jeg Eastern Promises i kveld, og ble kanskje litt skuffet i forhold til forventningene, og også i forhold til A History of Violence. Jeg syntes karakterene ble litt småkjedelige, men kommer nok til å gi filmen en sjanse til.

Lenke til kommentar
Ellers så jeg Eastern Promises i kveld, og ble kanskje litt skuffet i forhold til forventningene, og også i forhold til A History of Violence. Jeg syntes karakterene ble litt småkjedelige, men kommer nok til å gi filmen en sjanse til.

Synes den var bedre enn A History of Violence. Slåss-scenen på slutten av filmen er kanskje noe av det mest intense jeg har sett på kino i år..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...