Dotten Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) The Dark Knight trailer i crappy kvalitet Edit: Den ble fjernet fra youtube Endret 14. desember 2007 av Dotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 "This video is no longer available due to a copyright claim by Warner Bros. Entertainment Inc" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe, de var kjapp der ^^ Fikk nå sett den, var lovende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Si fra om du finner den noe annet sted da. Er flere her som vil se Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Nah, om det er slik at den ikke er ønsket grunnet copyright så får det heller være. Merkelig, trodde det var poenget med trailere. Men de vil vel vente til de slipper den selv i skikkelig kvalitet? Rart at den ikke ble sluppet samtidig med kinotraileren, men kanskje de ønsker å trekke publikum til I Am Legend. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som har hørt noe mer om Grindhouse slippes på DVD i Norge? ..og er det bare jeg som har stoore forventninger til 8 Februar ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 "The Rock" er lastet ned, så i kveld blir det kos. Hvis jeg er våken nok, ser jeg "The man from earth" (enda en gang). Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 nÅR SLIPPES Snowboard filmen switch...ønsker meg den Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 nÅR SLIPPES Snowboard filmen switch...ønsker meg den http://www.jm-data.no/DVd_new/(akzoqmuewmu...px?filmID=29129 Release.no er en fin side. Men hvorfor ønsker du deg den? Syns du det ser ut som en bra film? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er ganske snowboard fan, og mange i klassen sa den var bra, som en karatekid film der karate er byttet ut med Snowboard! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Switch er teit, men det er nå min mening det da. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Switch er teit, men det er nå min mening det da. kk..har du noen andre gode snowboard filmer? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Switch var grei, slutten sugde, men mange fete snowboard scener. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er ganske snowboard fan, og mange i klassen sa den var bra, som en karatekid film der karate er byttet ut med Snowboard! Hvis du skal se filmer fordi du liker snowboard er det da bare å se snowboardfilmer. Ikke filmer med snowboard. Har ikke fulgt med så mye i det siste, så jeg vet ikke om det har kommet ut noen råe. Du får finne selv eller spørre på tacky.no. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som har sett "Harold & Kumar go to white castle".. er den bra? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja om man liker amerikanske highschool komedier. Typisk popcornfilm men helt ok Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Harold & Kumar Go To White Castle er veldig morsom, spesielt om du ser den sammen med venner, gleder meg til toeren. Har sett litt lite komedier i det siste, får vel finne fram noen her Endret 14. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det ikke slik at Terje Håkonsen m. fler skal lage/holder på å lage en snowboardfilm? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvis du skal se filmer fordi du liker snowboard er det da bare å se snowboardfilmer. Ikke filmer med snowboard. Tullprat! Ellers så jeg Eastern Promises i kveld, og ble kanskje litt skuffet i forhold til forventningene, og også i forhold til A History of Violence. Jeg syntes karakterene ble litt småkjedelige, men kommer nok til å gi filmen en sjanse til. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ellers så jeg Eastern Promises i kveld, og ble kanskje litt skuffet i forhold til forventningene, og også i forhold til A History of Violence. Jeg syntes karakterene ble litt småkjedelige, men kommer nok til å gi filmen en sjanse til. Synes den var bedre enn A History of Violence. Slåss-scenen på slutten av filmen er kanskje noe av det mest intense jeg har sett på kino i år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå