Cuneax Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Takk! Får håpe det gjør jobben lettere å komme inn på master i filmvitenskap. PS: Apocalypto rocker! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Grats. Skulle ønske man kunne få tilsvarende oppg. på vgs allmennfag Satser på noe liknende som særoppg. tenker jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Takk! Får håpe det gjør jobben lettere å komme inn på master i filmvitenskap. PS: Apocalypto rocker! Apocalypto er en kjempefilm ja! Gibson takler virkelig regissør rollen.. igjen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har enda ikke sett Death Proof pga Grindhouse-greia, men jeg kjøpte akkurat en t-skjorte med postern foran. Kanskje på tide å se filmen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sett sammen filmene selv ved hjelp av f.eks. VirtualDub. Rip trailere fra YouTube og sleng inn dem i mellom også (crappy kvalitet, men det gjør vel strengt talt ingenting?). Jeg skulle opprinnelig vente selv, men gadd ikke lenger pga frykt for spoilere/etc. Syns ikke det gjorde noe, ettersom begge filmene var stas. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vurderer å bare kjøpe begge DVD-ene og ha tidenes filmkveld. Trailerne kan jeg se direkte på youtube i pausen. Får bare vente til etter jul og se om jeg har penger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er ikke no artig å laste ned dvd'r..de må KJØPES. Basta. Har man ikke råd er man en wanker. Sånn er det. Jeg har talt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er ikke no artig å laste ned dvd'r..de må KJØPES. Basta. Har man ikke råd er man en wanker. Sånn er det. Jeg har talt. Det viktigste er å se film. Basta. Du er en wanker. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Second. Filmen er like bra kjøpt eller "funnet". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke vær en blei, kjøp filmene! Mye bedre kvalitet, og mye bedre enn å sitte og sture ved dataen. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Ikke vær en blei, kjøp filmene!Mye bedre kvalitet, og mye bedre enn å sitte og sture ved dataen. Gjør begge deler da, mann! Som Tjalla sa, det viktigste er å se film. Endret 14. desember 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Må ærlig innrømme at jeg har alt for masse brente dvd-filmer, men den tiden jeg brente mest, hadde jeg enten valget mellom å kjøpe mat eller filmer.. Har man dårlig råd så er man ingen wanker uansett.. Har man dårlig råd, så har man dårlig råd og enkelte ting må prioriteres. Men de aller fleste av de filmene som jeg har brent, har jeg også kjøpt orginale i ettertid. Men omtrent 80% av alle filmene mine er orginalfilmer, så jeg har heller ikke noen dårlig samvittighet for de få brente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva er dårlig råd? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Å ha dårlig råd betyr at man må velge mellom enten mat eller film. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som har forventninger til denne filmen? http://www.apple.com/trailers/lions_gate/t...e2007/high.html Virker som enda en teit "grøsser"... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Å ha dårlig råd betyr at man må velge mellom enten mat eller film. Så hvis man liksom ikke klarer seg uten film ,stjel mat og kjøp film! wohoo ! Endret 14. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som har forventninger til denne filmen? http://www.apple.com/trailers/lions_gate/t...e2007/high.html Virker som enda en teit "grøsser"... Så ut som "enda en teit grøsser" ja. Men Alba gjør jo filmen verdt å se likevell da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Etter å ha lest en del poster på dette forumet og rundt omkring ellers på internet, så kan det se ut som at Planet Terror på mange måter har blitt en ny generasjons Braindead. Endret 14. desember 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kall meg da "gammel", men jeg hører enda til Braindead generasjonen! wohoo! \,,/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 braindead vil alltid være braindead, planet terror er årests beste film, og kanskje en klassiker om noen år, men braindead vil alltid være kongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå