Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Så et bra tilbud på platekompaniet i Strømmen i dag. Var en samling av Quentin Tarantino sine filmer, 10 filmer totalt for 199 kroner. Både Kill Bill vol 1 og 2 var med og flere godbiter^^

"Touch of Tarantino" du mener? Fin samling det, og du får mye for pengene. Tenkte jeg skulle kjøpe denne boksen selv om den dukker opp i en butikk nær meg.

Men det er jo bare filmer der han har hatt en finger med i spillet, han har vel laget 4 av de(?). Selv har han bare laget 6 filmer totalt (Kill Bill vol 1 & 2, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Jackie Brown og Death Proof).

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har no formening om DENNE?

Med en så kjent forfatter som Stephen King og en så anerkjent regissør som Frank Darabont syns jeg det er rart at denne filmen ikke har fått mer omtale enn den har fått. Jeg hadde rett og slett ikke hørt om filmen før jeg kom over den på slump på imdb. Den kommer vel heller ikke på kino i Norge.

Da er det vel bare å glede seg til DVD-en da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Å lage en Tarantino-boks, og utelate Pulp Fiction, er jo direkte flaut. Men uansett, du får mye for pengene i den pakka, kanskje derfor den selger som hakka møkk.

Det var derfor det kun ble til at jeg tenkte å kjøpe den i går.. Pulp Fiction manglet så da ble det ikke noe av det..

Venter heller til de tar til vettet og gir ut en komplett samling...... med mindre det allerede er en ute.... :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Det var derfor det kun ble til at jeg tenkte å kjøpe den i går.. Pulp Fiction manglet så da ble det ikke noe av det..

Venter heller til de tar til vettet og gir ut en komplett samling...... med mindre det allerede er en ute.... :hmm:

Da må du nok vente lenge.

Ikke vær for sikker. Denne inneholder alle filmene, med unntak av Death proof - som nettopp kom ut.

Edit: Hadde kjøpt den selv om det ikke var for tollen.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...