Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit folka hvor man kan få kjøpt slike "støtter" å ha film på? Er et par av klassefilmene som skal inn i glasskapet og da ser det mye bedre ut om de står på noe.

 

Har sett enkelte har hatt / vist fram tidligere, men jeg husker ikke hvem. Husker heller ikke hvor man fikk tak i det. Anyone? :)

 

Edit: Har i det siste sett to filmer med Mark Wahlberg (The Italian Job (2003) og The Departed) og lurte på om noen hadde andre filmer med han å anbefale? Synes han spiller bra. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Pokker, jeg hadde helt glemt dvdprofileren min... har ikke oppdatert på en god stund. Dette kan ta tid.

 

Så forsåvidt at FreeRecord Shop fører Lady Vengeance nå om dagen. Fint at de selger litt kvalitetsfilm innimellom.

 

EDIT: Hva tjener man egentlig på betalingsversjonen av dvdprofiler? Er det en god investering?

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Noe her som har sett Oljeberget? Meninger?

7493140[/snapback]

Forbanna propagandafilm for å selge flere stemmer. Kort og godt.

7494094[/snapback]

Har du sett den eller er det bare noe du mener?

 

 

Min far som er aktiv politisk syns filmen var interessant selv om han ikke er enig i Jens Stoltenberg politisk.

Lenke til kommentar

Jeg hater hele systemet med politikk sånn generelt, og stemte blank på skolevalget, og nå som jeg er stemmerettig kommer jeg enten med å fortsette med det eller ikke stemme i det hele tatt, siden omtrent alle lederne er idioter.

 

Men filmen er veldig bra for min del. Se på den, og prøv å la være å tenke på politikken osv., og prøv å se det som ligger bak, så får du se en helt fantastisk film. Så den nettopp for 2. gang.

Lenke til kommentar
Men filmen er veldig bra for min del. Se på den, og prøv å la være å tenke på politikken osv., og prøv å se det som ligger bak, så får du se en helt fantastisk film. Så den nettopp for 2. gang.

7494293[/snapback]

Hva er så bra med den filmen hvis du "fjerner" det politiske i filmen? Jeg kan ikke se at en film om Stoltenberg akkurat kan være så fryktelig bra at d gjør noe.
Lenke til kommentar
Noe her som har sett Oljeberget? Meninger?

7493140[/snapback]

Forbanna propagandafilm for å selge flere stemmer. Kort og godt.

7494094[/snapback]

Har du sett den eller er det bare noe du mener?

 

 

Min far som er aktiv politisk syns filmen var interessant selv om han ikke er enig i Jens Stoltenberg politisk.

7494246[/snapback]

 

Jeg har ikke sett hele. Vi skulle se den på skolen en gang, men jeg dro bare etter hvert. Ble litt kvalmt. Stoltenberg & co. framstilles nesten som krigshelter. Jeg liker ikke politikk (spesielt norsk politikk), men jeg synes den filmen tok kaka.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har sett Mamoru Oshiis Avalon?

Bra saker, eller?

7494755[/snapback]

Jeg kjøpte den ved ren slump etter at jeg hadde sett et innslag om den i serien "Japanorama" (2002) (som forøvrig anbefales for alle som er interessert i japansk kultur).

 

Filmen er veldig interessant og uhyre stilig. Den lider tidvis av et aldri så lite Matrix-kompleks, men om man overser dette og alle de snodige "plot-holene" så er det abosolutt en god film. Filmmusikken er forøvrig veldig bra.

 

9$ (DVDpacific) er heller ingen dum pris for en slik film.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...