Dotten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg vil nå tippe at den blir ganske så annerledes med tale osv. Litt absurd å tenke på at det faktisk er 80 år siden den filmen ble laget. Edit: 8 ble til 9, som seff er feil. Endret 11. desember 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mine Favoritter:-Shaun of The Dead -Fido -Alle til George A. Romero -Grindhouse Tre av dine zombiefavoritter er parodier? -- Jeg ser ikke helt mangelen på kreativitet, for å være helt ærlig. Folk har laget film av bøker, teaterstykker, historiske hendelser, osv i over hundre år. Et overveldende flertall av IMDbs toppliste består av filmer basert på noe som var skrevet tidligere, hvorfor kan man ikke ta utgangspunkt i en film? Dette gjelder spesielt hvis det er en særdeles god historie som kan fortelles på nytt på en helt annen måte. Det er en god del år siden Metropolis kom ut, og i riktige hender (dvs en regissør som ikke ser filmen for første gang etter han oppdager at han har fått jobben) så kan det bli en ganske imponerende affære. Jeg er ikke så glad i remakes som kommer ut 20-30 år etter originalen, det er ikke så mye å tjene på det - filmverden har ikke endret seg nok til å man kan rettferdiggjøre det. I dette tilfellet, derimot, så tror jeg at det kan fungere utmerket. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Var innom viasat.no i dag, og kom over dette. Viasat Gull-kunder kan se film gratis på Viasat OnDemand. Man kan velge mellom 26 gratisfilmer, bl.a. Lucky Number Slevin, Traffic, The Illusionist, Babel osv. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mine Favoritter:-Shaun of The Dead -Fido -Alle til George A. Romero -Grindhouse Tre av dine zombiefavoritter er parodier? Ja jeg kan ikke komme på noen andre som har gjort like stort inntrykk. Nå glemte jeg å nevne 28 Days Later. Men den er egentlig ikke en skikkelig zombiefilm slik jeg ser det. Og zombier fra helvete er heller ikke helt min greie. Så da sitter jeg igjen med listen min. Har jeg gått glipp av noen perler? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Remaken av Dawn of the Dead er jo kul nok. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen her som har erfaring med sonefri hdd-opptaker? Skal få det til jul, men mor hadde fått beskjed i butikken(e) om at noe slikt ikke finnes. Høres rart ut, med tanke på at jeg bruker 2 sekunder på å finne haugevis på nettet. Udugelig butikkhjelp, eller reklamasjonsfeil på nettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Er du sikker på at du ikke blander DVD-opptaker med HD-avspiller med HD-opptaker? Jeg finner ingen HDD-opptakere i prisguiden. Endret 11. desember 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mulig jeg er ute og kjører nå, skal ikke se bort fra det. Jeg er ute etter en spiller som kan ta opp fra harddisk(heter ikke det hdd-opptaker?), og som kan spille sone 1-dvder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette er vel det du tenker på. Ser ikke ut som om det har kommet ut i butikkene enda. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan ikke se at han nevner HD noen sted, regner med han snakker om vanlig opptak fra DVD og TV til en harddisk? Det er mange av dem som kan gjøres sonefrie... vet det er mulig på f.eks. de fleste Pioneer modellene. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Nei, jeg skal ha en spiller som tar opp i vanlig kvalitet, og som har mulighet til å spille sone 1 Fra produktinfo om random spiller: "Sonefri, innspillingsbar DVD med harddisk på 160GB". Edit: _crs_ er med meg! Men hvis jeg gjør den sonefri selv, ryker jo garantien? Tenkte å bestille en på nettet, men tenkte kanskje det var feilreklamasjon, siden ingen i butikkene hadde hørt om noe slikt. Endret 11. desember 2007 av Bob_3 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Edit: _crs_ er med meg! Men hvis jeg gjør den sonefri selv, ryker jo garantien? Tenkte å bestille en på nettet, men tenkte kanskje det var feilreklamasjon, siden ingen i butikkene hadde hørt om noe slikt. Hvis du har tenkt å bestille på nett, hør med Elgiganten. Jeg har bestilt mange sonemodifiserte DVD-spillere derifra, antar de gjør det med harddisk/dvd-opptakere også om det er mulig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Okei, takk for tips! Da hører jeg der, og hvis ikke, så bestiller jeg fra Sverige. Så lenge de reklamerer med at de har det, blir det jo pengene tilbake hvis det ikke skulle stemme Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Garantien går ikke fordi man gjør den sonefri. På veldig mange merker nå til dags, så er det bare å trykke inn en spesiell kode fra fjernkontrollen, så blir den helt sonefri. Gjelder ihvertfall mange av modellene til Yamaha, Pioneer, Harman Kardon og sikkert en hel haug med andre også. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Okei, var en butikkansatt som sa det(husker ikke hvilken kjede). Han sa han kunne gi meg en kode for å gjøre den sonefri, men da ville garantien oppheves. Jeg er mer eller mindre helt grønn når det kommer til dvd-spillere, så jeg stolte på at han hadde peiling. Men det skulle ikke forundre meg et døyt om brukerne på forumet kan mer enn de fleste butikkarbeidere. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvis man snakker med personer som jobber på Expert og Elkjøp osv. Kan du slett ikke sette din lit til deres solide kunnskaper om produkter, de kan det som den "vanlige forbruker" vil spørre om, sjelden noe mer. Det er min erfaring i alle fall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Så et bra tilbud på platekompaniet i Strømmen i dag. Var en samling av Quentin Tarantino sine filmer, 10 filmer totalt for 199 kroner. Både Kill Bill vol 1 og 2 var med og flere godbiter^^ Endret 11. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Så et bra tilbud på platekompaniet i Strømmen i dag. Var en samling av Quentin Tarantino sine filmer, 10 filmer totalt for 199 kroner. Både Kill Bill vol 1 og 2 var med og flere godbiter^^ 10 filmer av Tarantino. Han har bare laget fem (seks hvis du regner Kill Bill som to filmer) ^^ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Var vell sikkert 10 disker eller noe sånt. 10 filmer for 200-hundrelappen er jo et røverkjøp. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 5kg snop for 50kr er ikke et røverkjøp om snopet er japansk og har rekesmak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå