Rabbid Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Carl Barks på toppen? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Carl Barks på toppen? Ja, får det knapt bedre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) No Country for Old Men er #15 på imdbs top 250. [email protected]: 95 %, Average rating: 8.6/10 (for ordens skyld: Reviews Counted: 162)Cream of the Crop: 89 % Average rating: 8,2/10 Jeg setter en knapp på There Will Be Blood og No Country for Old Men som favoritter til årets film. (Oscar) 'No Country for Old Men' Tops With Critics' Awards Slikt gjør noe med forventningene en har til filmen Endret 10. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Carl Barks på toppen? Ja, får det knapt bedre. Don rosa pwner gamle Barks. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvilke zombie-filmer må man se? Har sett igjennom The Evil Dead-filmene. Konge! Mine Favoritter: -Shaun of The Dead -Fido -Alle til George A. Romero -Grindhouse Hahaha! Jeg satt å så på rollelista til Garden State da jeg kommer over denne: http://www.imdb.com/name/nm1653130/ Scenen i filmen er jo også hysterisk morsom etter min mening... Akkurat min type humor! :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Carl Barks på toppen? Ja, får det knapt bedre. Don rosa pwner gamle Barks. Rosa bygger jo bare på Barks arbeid :---P Endret 11. desember 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvilke zombie-filmer må man se? Har sett igjennom The Evil Dead-filmene. Konge! De fleste som George A. Romero har laget er jo verdt å få med seg. Dawn of the Dead, Day of the Dead osv. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvilke zombie-filmer må man se? Har sett igjennom The Evil Dead-filmene. Konge! De fleste som George A. Romero har laget er jo verdt å få med seg. Dawn of the Dead, Day of the Dead osv. Braindead ftw... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvilke zombie-filmer må man se? Har sett igjennom The Evil Dead-filmene. Konge! Fulci. Fulci. Fulci. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er ikke helt sikker på om jeg liker at filmen har kommet så langt opp på listen nå. Jeg har fått skyhøye forventninger til den. Da er det desto større sjanse for at jeg blir skuffet. Men får håpe den lever opp til ryktet sitt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 De fleste som George A. Romero har laget er jo verdt å få med seg. Dawn of the Dead, Day of the Dead osv. Notert. Skal sees. Fulci. Fulci. Fulci. Litt ukjent... hvor kan man få tak i han? Er ikke helt sikker på om jeg liker at filmen har kommet så langt opp på listen nå. Jeg har fått skyhøye forventninger til den. Da er det desto større sjanse for at jeg blir skuffet. Men får håpe den lever opp til ryktet sitt. Hvilke film? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du kan få tak i greier av Lucio Fulci overalt. Zombi 2 og trilogien hans er det du skal se etter. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er ikke helt sikker på om jeg liker at filmen har kommet så langt opp på listen nå. Jeg har fått skyhøye forventninger til den. Da er det desto større sjanse for at jeg blir skuffet. Men får håpe den lever opp til ryktet sitt. Hvilke film? No Country for Old Men Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nyinnspilling av Metropolis Kreativiteten er virkelig på topp i statene, må jeg si. Noen som har trua? Personlig ser jeg for meg en fiasko. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Notert. Skal sees. Det er lite som slår Evil Dead-trilogien, men hvis du ikke har sett Planet Terror enda, anbefaler jeg den. Sjeldent ledd så mye som da jeg så den. Nevnte Braindead er selvsagt også en sikker vinner. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Nyinnspilling av Metropolis Kreativiteten er virkelig på topp i statene, må jeg si. Noen som har trua? Personlig ser jeg for meg en fiasko. Stumfilm i 2008? Det hadde vært noe... Endret 11. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nyinnspilling av Metropolis Kreativiteten er virkelig på topp i statene, må jeg si. Noen som har trua? Personlig ser jeg for meg en fiasko. Nah, kan nok bli fin den der. Men selvfølgelig, om man venter seg et nytt a-ha øyeblikk så blir det nok fiasko. Men selve filmens handling tar nå ikke skade av å komme i nyversjon. Om ikke annet så kan filmen gjøre folk oppmerksom på originalen. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Stumfilm i 2008? Det hadde vært noe... Ehh, The Call of Cthulhu? Rokket både bein og marg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvilke zombie-filmer må man se? Har sett igjennom The Evil Dead-filmene. Konge! Se Braindead, Land of the Dead og Night of the Living Dead. For all del ikke se House of the Dead. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Stumfilm i 2008? Det hadde vært noe... Ehh, The Call of Cthulhu? Rokket både bein og marg. Såpass? Jeg som trodde de hadde "droppet" stumfilmen helt. Nuvel, angående Metropolis, blir det en stumfilm eller blir det m/lyd? (hvis det blir noe av) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå