Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke Beckham med i eneren da, med et par replikker? Så lenge siden jeg så den, husker ikke. Men det jeg husker er at filmen fulgte klisjeformelen fra punkt til prikke, og at vi tidlig forutså hvordan den siste timen ville forløpe, og ikke minst den store finalen. For lenge siden jeg så den til at kan bedømme den ordentlig, men den havner laangt nede på karakterskalaen.

Starten på Fargo er bare tøys. Ganske spenstig grep.

Lenke til kommentar
Er ikke Beckham med i eneren da, med et par replikker? Så lenge siden jeg så den, husker ikke. Men det jeg husker er at filmen fulgte klisjeformelen fra punkt til prikke, og at vi tidlig forutså hvordan den siste timen ville forløpe, og ikke minst den store finalen. For lenge siden jeg så den til at kan bedømme den ordentlig, men den havner laangt nede på karakterskalaen.

Joa, stemmer det Beckham hadde et par replikker på eneren. Men han har ingen på toern..

Lenke til kommentar

Joa, stemmer det Beckham hadde et par replikker på eneren. Men han har ingen på toern..

Jo, han har en eller 2 tror jeg :p i alle fall mange scener med han.

Men jeg lurer på en ting. Hvordan har de fått med alle de stjernene i filmene? Det er jo 20-30 storstjerner med i filmene!

Ser også at de blir sponset av blandt annet Adidas. Har sponsningen noe med at alle stjernene blir med?

Lenke til kommentar

Jo, han har en eller 2 tror jeg :p i alle fall mange scener med han.

Men jeg lurer på en ting. Hvordan har de fått med alle de stjernene i filmene? Det er jo 20-30 storstjerner med i filmene!

Ser også at de blir sponset av blandt annet Adidas. Har sponsningen noe med at alle stjernene blir med?

Ja, jeg også lurer på hvordan di har fått med alle stjernene. Kan hende at Adidas sponsingen får med alle Real Madrid stjernene. Men Arsenal osv da ?

Lenke til kommentar

Hei

Er det noen her som kunne slenge ut noen filmer som kunne være julegave-aktuelle til en jentevenn? Sånn for eksempel ikke American Pie -ish, men gjerne noe mer koselig. Kanskje noe fransk, noe ala Amelie fra Montemartre(?)?

(riktig tråd å poste i?)

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar
Så Fargo for første gang for noen dager siden. Likte den veldig godt. Innledningsvis sies det jo at handlingen er basert på en sann historie, men slik jeg har forstått det, så er det ikke noe sant i handlinga i det hele tatt? :p

Det er i alle fall IKKE slik de snakker i North Dakota!

Dialekten deres er helt på trynet i forhold til hvordan de virkelig snakker der.

Lenke til kommentar
Hei

Er det noen her som kunne slenge ut noen filmer som kunne være julegave-aktuelle til en jentevenn? Sånn for eksempel ikke American Pie -ish, men gjerne noe mer koselig. Kanskje noe fransk, noe ala Amelie fra Montemartre(?)?

(riktig tråd å poste i?)

The Notebook

&

A Walk to Remember er to gode valg, som alle mine jentevenner liker veldig godt :)

Lenke til kommentar

Så Transformers i går. Var utrolig høy underholdningsfaktor på den. Faktisk høyere enn noen andre i den 'sjangeren'. Men.. alltid et men..

Den lille roboten... Akkurat samme 'greie' som ødela Star Wars 1-2-3. Tøvete greier som skuffer totalt og ødelegger hele sekvensen. (Vel, det var masse cheesy i filmen.. noe kunne man tygge, men roboten... helt forjævlig ødeleggende)

Underholdningskurve:

post-29246-1197326952_thumb.jpg

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...