Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Green Mile og Ladder 49 er filmer som man begynner å grine av.

Braveheart er heller ingen hemmelighet at man kan grine av. Alle jentene (samt noen gutter) griner som faen av "The Notebook". Tar dette i spoiler:

Skjønner ikke hvorfor! Endingen er jo "good", og de dør jo som gammelt ektepar i senga! KAN det ende bedre??

Lenke til kommentar

Jeg går snart bananas. Jeg sitter med en uåpnet blu-ray med Blade Runner: Final Cut, men har lovt meg selv å ikke se den før jeg er ferdig med kjemieksamen (tirsdag den 11.). Må bare få ut litt frustrasjon her jeg sitter.

Så forresten Superbad i dag, den anbefales på det sterkeste. Seth Rogen er fremtiden i komedieverdenen, et skikkelig geni!

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale noen Kampsport filmer? Så blodsport her om dagen, var jo underholdene, men var veldig dårlige effekter og kampsport stiler..

Noen anbefalinger?

Edit: Ekstra bra om det er noe jujutsu med i den :p men det er ingen must

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Det var om å finne den største skuespilleren man kunne finne, som også kunne litt skuespill. Så så ikke helt problemet med det. Men i etterpåklokskapens ånd burde de kanskje brukt litt LOTR triksing for å få opp størrelsen enda litt. Men det kolliderer litt med troverdigheten. Ser bra ut i tegneserien med en slik gigant, men i filmverden med NY som setting så ser det nok litt teit ut. Muligens :)

Lenke til kommentar

Tom Yum Goong er for meg klart den beste og underholdene filmen av de to. Ong-bak ble litt mye se på meg klipping som ødela ganske mye av filmen for min del, men den er ikke dårlig for å si det sånn. De luket heldigvis bort det til Tom Yum Goong og vi fikk en sinnsykt kul film i retur :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...