Aleks Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Var ikke langt unna, husker jeg felte en tåre når jeg så den siste samurai Som er en sabla bra film! Endret 8. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Griner til McGyver og Armageddon jeg...... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Var en episode på McGyver som var sabla trist.. Det var når bikkja til hun ene forskeren daua. Syns det alltid er trist når Kjæle dyr dør, også i Cast away da, når han mister fotballen sin Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Ja når han oppdager at Wilson forsvinner uten at han kan gjøre noe med det, blir nok jeg også litt vemodig. Star Wars (de gamle) kaprer meg til tider også. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg var ironisk, men en film som i det siste nesten fikk meg til å ta til tårene, var Mar Adentro (Havet innenfor) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 The Green Mile og Ladder 49 er filmer som man begynner å grine av. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 The Green Mile og Ladder 49 er filmer som man begynner å grine av. Braveheart er heller ingen hemmelighet at man kan grine av. Alle jentene (samt noen gutter) griner som faen av "The Notebook". Tar dette i spoiler: Skjønner ikke hvorfor! Endingen er jo "good", og de dør jo som gammelt ektepar i senga! KAN det ende bedre?? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg går snart bananas. Jeg sitter med en uåpnet blu-ray med Blade Runner: Final Cut, men har lovt meg selv å ikke se den før jeg er ferdig med kjemieksamen (tirsdag den 11.). Må bare få ut litt frustrasjon her jeg sitter. Så forresten Superbad i dag, den anbefales på det sterkeste. Seth Rogen er fremtiden i komedieverdenen, et skikkelig geni! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Noen som kan anbefale noen Kampsport filmer? Så blodsport her om dagen, var jo underholdene, men var veldig dårlige effekter og kampsport stiler.. Noen anbefalinger? Edit: Ekstra bra om det er noe jujutsu med i den men det er ingen must Endret 8. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Ong Bak og Tom yum goong er strålende actionfilmer med mildt sagt imponerende kampscener. Dessuten er jo Mortal Kombat en gammel favoritt. /drool Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Synes vi bør snakke om djevel filmer nå som vi er på side 666.. Daredevil for eksempel. Noen som synes han som spiller kingpin er "inapropriate" ? Han har jo aldri vert afro-american i tegneseriene lissom Endret 9. desember 2007 av Moff Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Det var om å finne den største skuespilleren man kunne finne, som også kunne litt skuespill. Så så ikke helt problemet med det. Men i etterpåklokskapens ånd burde de kanskje brukt litt LOTR triksing for å få opp størrelsen enda litt. Men det kolliderer litt med troverdigheten. Ser bra ut i tegneserien med en slik gigant, men i filmverden med NY som setting så ser det nok litt teit ut. Muligens Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Ong Bak og Tom yum goong er strålende actionfilmer med mildt sagt imponerende kampscener. Dessuten er jo Mortal Kombat en gammel favoritt. /drool Ong Bak anbefales, til tross for dårlig skuespill! Det sies at alle scener er 100 % ekte, inkludert alt blod. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, det de sier når de mener at det er "ekte", er at de ikke bruker noen vaiere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Den ser fet ut da. Edit: En trailer til^^ Endret 9. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Sweet. Den så utrolig fet ut. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, det de sier når de mener at det er "ekte", er at de ikke bruker noen vaiere. Noe de tydelig prøver å vise med overdreven bruk av slow motion og vising av samme stunt flere ganger. ..men filmen er veldig underholdende den (Ong Bak, ikke Tom Yung Goong). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Tom Tum Goong har tidenes kampscene (evt så deler den førsteplassen med Oldboy). Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Både Tom Yum Goong og Ong-bak har mye sinnsykt kule fight scener. Tony Jaa kan vel nesten sees på som den nye Jet Li. Litt anderledes stil, men like underholdende fight scener som i de litt eldre Jet Li filmene. En liten snutt fra Ong-bak Se filmen hos Youtube Og en liten snutt fra Tom Yum Goong Endret 9. desember 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Tom Yum Goong er for meg klart den beste og underholdene filmen av de to. Ong-bak ble litt mye se på meg klipping som ødela ganske mye av filmen for min del, men den er ikke dårlig for å si det sånn. De luket heldigvis bort det til Tom Yum Goong og vi fikk en sinnsykt kul film i retur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå