wo0ly Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 ...Dog jeg må si at jeg savner en Boondock Saints oppfølger. Både og. Eneren er jo fantastisk, spørsmålet er da om konseptet er godt nok til en film til, og om den blir god nok til å gi navnet rettferdighet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Så på imdb.com at deler av The Golden Compass er filmet i Norge. Hvorfor har ikke det kommet opp som en nyhet diverse steder og sånt? Filmet de det i skjul kanskje? Må nå vertfall ha vært en dekning av det hvis noen visste om at de skulle komme. Noen som vet hvor de filmet det? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Det ble filmet på bryggen i Bergen. Det meste ble datagenerert, og ingen av skuespillerne var der. Men det ble en sak i bergensavisene. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Ok... Leste at skuespillerne ikke fikk lov til å spille der ja. De var redde for at de skulle bli syke på grunn av den ekstreme kulden. :!: Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Også filmet på Svalbard. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Så på imdb.com at deler av The Golden Compass er filmet i Norge. Hvorfor har ikke det kommet opp som en nyhet diverse steder og sånt? Filmet de det i skjul kanskje?Må nå vertfall ha vært en dekning av det hvis noen visste om at de skulle komme. Noen som vet hvor de filmet det? Det var en "mini-sak" om det på nyhetene og i VG om jeg ikke husker feil. Endret 8. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 ...Dog jeg må si at jeg savner en Boondock Saints oppfølger. Både og. Eneren er jo fantastisk, spørsmålet er da om konseptet er godt nok til en film til, og om den blir god nok til å gi navnet rettferdighet. Jo så klart, men så lenge Billy Conolly hadde vært med så hadde vel jeg egentlig vært solgt fra starten av. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som har særlig forventninger til den nye norske skrekkfilmen Rovdyr ? En ny Villmark? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Skal se The Guardian ikveld eller i morra, bør jeg glede meg? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) En kar som står støtt mot alle odds. Kan nok sies om samtlige actionfilmer Die Hard 1/2 (lenge siden jeg har sett 3) er bedre filmer enn Die Hard 4.0, men de ligger ikke lysår foran DH 4.0. Det var 12 år siden forrige Die Hard film når Die Hard 4.0 ble laget, jeg vet rett og slett ikke om DH 4.0 hadde blitt en like stor suksess hvis den var helt "lik" de andre filmene. Endret 8. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som har særlig forventninger til den nye norske skrekkfilmen Rovdyr ? En ny Villmark? Det jeg har mest forventninger til er å få vite hva foreldrene til Jørn-Bjørn Fuller-Gee tenkte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det må du nesten spørre faren hans Kåre Johnny om... Edit: Skal tro de lo godt når han ble døpt Endret 8. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Skal se The Guardian ikveld eller i morra, bør jeg glede meg? Du burde glede deg, og ett lite tips; ta med lommetørkle! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Vet dere om Transfomers har kommet ut på Blu-Ray? Edit: Eller om det kommer ut i det hele tatt på Blu-Ray. Endret 8. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Vet dere om Transfomers har kommet ut på Blu-Ray? EDIT: Feil EDIT2: Iallfall på HD-DVD EDIT3: Ser ut som at den skulle komme 22 november, iallfall ifølge denne Endret 8. desember 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Vet dere om Transfomers har kommet ut på Blu-Ray? Kommer ikke. Er HD DVD exclusive. http://www.engadget.com/2007/08/20/paramou...-hd-dvd-exclus/ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Huff. Det var synd. Edit: Tenkte jeg skulle benytte meg av ''ta 3 betal for 2 Blu-Ray-filmer''-tilbudet hos Amazon.co.uk. Endret 8. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Nettopp sett The Guardian, Anbefales! Mange bra skuespillere! Og god historie^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Nettopp sett The Guardian, Anbefales! Mange bra skuespillere! Og god historie^^ Kjempebra film ja! En av de få lange filmene jeg faktisk følte dro på hele tida Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Nettopp sett The Guardian, Anbefales! Mange bra skuespillere! Og god historie^^ Begynte du å grine? Jeg felte en tåre første gangen jeg så den.. Første filmen jeg noen gang har felt en tåre til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå