deaktivert443556 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Det er vel gjerne fra den første filmen, når Neo og Trinity kommer for å hente Morpheus som blir avhørt av agentene. Jeg vet ikke hvor langt ut i filmen scenen befinner seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Hvilken Matrix-film har den syke scenen der det dukker opp et helikopter utenfor en skyskraper og tømmer våpnene sine bokstavelig mot personene i bygningen. (gjerne vite når i filmen det er også) første filmen, siste 15 minuttene av den Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Og forøvrig så er den også den beste av Matrix filmene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Syns Reloaded er bedre.. Mer action Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Det er jo sant at den har mer action men ikke en garanti for at filmen er bra,ihvertfall ikke i dette tilfellet. Reloaded er ihvertfall på en god andreplass.Jeg rangerer Matrix filmene sånn: 1.The Matrix 2.The Matrix Reloaded 3.The Matrix Revolutions Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Rent action messig så er kanskje Reloaded bedre, men alt i alt er Matrix 1 Myyyye bedre.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Det er jo sant at den har mer action men ikke en garanti for at filmen er bra,ihvertfall ikke i dette tilfellet. Reloaded er ihvertfall på en god andreplass.Jeg rangerer Matrix filmene sånn: 1.The Matrix . . . . . . . 2.The Matrix Reloaded . . . . . 3.The Matrix Revolutions Det bør se mer sånn ut for å si det sånn... Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Fikk The Green Mile i pakkekalenderen idag, har ikke sett den enda. Hva syns dere om den? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Fikk The Green Mile i pakkekalenderen idag, har ikke sett den enda. Hva syns dere om den? The Green Mile er en av mine favoritt filmer. Skikkelig bra film. Det er jo sant at den har mer action men ikke en garanti for at filmen er bra,ihvertfall ikke i dette tilfellet. Reloaded er ihvertfall på en god andreplass.Jeg rangerer Matrix filmene sånn: 1.The Matrix . . . . . . . 2.The Matrix Reloaded . . . . . 3.The Matrix Revolutions Det bør se mer sånn ut for å si det sånn... Jeg syns Reloaded burde vær litt nærmere første filmen.Og Revolutions kunne for min del bare vært ute av listen,så bra er den. Da er vi enige. Endret 7. desember 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 3'eren var jo ikke så dårlig da... Jeg gir 1'erenen 5'er det samme med 2'eren, og 3'eren en 4'er. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg syns hele trilogien er møkk. aillt e sjiit! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 eneren er kjedelig, første gang man ser den er det OHHH når man kommer til lobby senen, men alle andre ganger man ser filmen venter man nemelig bare på lobby senen, resten av filmen er kjedelig. 2 og 3 er så dårlige at de er ikke vært å nevne en gang Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg syns hele trilogien er møkk. aillt e sjiit! Infidel! Jeg må seriøst slutte med den godeste Achmed :/ Matrix som trilogi er for meg svak, men den første er god og er blitt bedre med årene (var ikke særlig imponert første gang jeg så den). Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Nettopp kommet hjem fra kino hvor jeg har sett The Golden Compass. Meget god film. Syntes den klarte å få med det meste fra boken veldig bra. Lenge siden jeg har lest boken da, men husker en del. Gleder meg til oppfølgeren kommer! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Den første er en av de største opplevelsene jeg har hatt på kino og filmen er like bra hver gang jeg ser den den dag i dag. Toeren hadde jeg vel litt vel store forventinger, noe som bare var å regne med etter den første. Så den har bare blitt en god action film nå i etterkant uten å gi meg noe stort mer enn det. Treern er bare en håpløs avsluttning, på det som kunne ha blitt en fantastisk triologi. Men som stort sett har endt opp med en fantastisk førtse film med et par filmer som bare ble verre og verre i forhold til den første. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 eneren er kjedelig, første gang man ser den er det OHHH når man kommer til lobby senen, men alle andre ganger man ser filmen venter man nemelig bare på lobby senen, resten av filmen er kjedelig. 2 og 3 er så dårlige at de er ikke vært å nevne en gang Kan ikke skjønne at du syntes første filmen er kjedelig!? Den er jo rett og slett RÅ.. Men men egne meninger.. Men om Matrix generelt. Om man forstår Matrix, og man virkelig forstår den og profetien i den, så er alle filmene rett og slett rå! Og da sier jeg det igjen, som de som virkelig forstår den, og det er ikke lett. Jeg så triologien 3-4 ganger, og ble helt oppslukt! Sinnsykt bra! Så, om noen ikke liker Matrix, da anbefaler jeg å se dem om igjen! Uansett hvor mye du kjeder deg, prøv å hold fokus, og følg med på hva som skjer, og når Morpheus snakker om Neo. Rørende, vakkert, fantastisk, kall det hva du vil! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Anbefaler og se Matrix serien flere ganger.. har sett den 2 eller 3 ganger tror jeg.. Det er en film man må skjønne litt av for at den skal bli bra Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Nettopp kommet hjem fra kino hvor jeg har sett The Golden Compass. Meget god film. Syntes den klarte å få med det meste fra boken veldig bra. Lenge siden jeg har lest boken da, men husker en del. Gleder meg til oppfølgeren kommer! Faktisk første person som har lest boka som sier det, som jeg har hørt. Har ikke lest boka selv, og gleder meg til å se den. Bor på en drittplass da, så kinoene kommer jo ikke før 3mnd etter storbyene.. Sigh Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Nå skal det sies at jeg husker veldig lite fra boken, men det jeg husker var gjenfortalt veldig bra. Har lest mye at folk synes den ikke er mørk nok og blir for barnevennlig og sånt, men jeg syntes det var en meget underholdende film! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg forsøkte forresten å se Live Free Or Die Hard i dag, men jeg måtte gi tapt etter 26 minutter. Det ble rett og slett for idiotisk. Blodet begynte å koke allerede da vi fikk se en dataskjerm, hvor det stod "Uploading Virus", og det toppet seg fullstendig da de med et par tasteklikk hacket seg inn på børsen og sende alle aksjene nedover. I tillegg kommer alle de idiotiske tingene i mellom disse scenene. Det burde vært forbudt å portrettere data i det store hele på film. Det hjelper heller ikke når rollefigurene er som om de ble skrevet av en ivrig barneskoleelev. Da tenker jeg spesielt på rollen til Timothy Olyphant (Thomas Gabriel), som er så generisk og klisjé-full som den kan bli. Hadde de byttet ut Bruce Willis med Steven Seagal, da tipper jeg denne filmen hadde gått inn i historen som en av de største kalkuner gjennom tidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå