L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg likte 1'eren. Resten er som med alle andre serie-filmer. Dårlig! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er 15 år.. Lurer bare på om de blir litt for gamle for meg kanskje? Hvorfor i allverden skulle de være det? Rocky 1 eier, forresten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Har bare fått for meg at de er veldig gamle filmer.. Edit: sjekka Imdb.com 1'eneren kom ut på 70 tallet.. Nå er jo Scarface favoritt filmen min da Så får vel kanskje gi denne serien en sjanse også Endret 7. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har bare fått for meg at de er veldig gamle filmer..Alien er også gammel. Det samme er Den lengste dagen og Blade Runner. det gjør dem fortsatt ikke til dårlige filmer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Har bare fått for meg at de er veldig gamle filmer..Alien er også gammel. Det samme er Den lengste dagen og Blade Runner. det gjør dem fortsatt ikke til dårlige filmer Den lengste dagen? hva er den engelske tittelen? er det sci-fi? Endret 7. desember 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja vet det.. Som sagt Scarface er favoritt filmen min, og den er jo lagd på 70 eller 80 tallet, men har også sett mange gamle filmer som består av veldig dårlige effekter og skuespillere og sånne ting som trekker ned. Så feks. Jaws eller Haisommer som den heter på norsk, eneren var vel grei, 2'eren besto av dårlige skuespill og historie syns jeg , mens spesial effektene i 3'eren var jo helt latterlige. Har også prøvd og se Goodfellas flereganger, men syns den blir for langtekkelig og kjedelig, selv om den er jo kjent for og være veldig god. Jeg har bare vært litt uheldig sålangt med gamle filmer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Prøv deg på 2001: A Space Odyssey! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den lengste dagen? hva er den engelske tittelen? er det sci-fi? The longest day WW2 action Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den lengste dagen? hva er den engelske tittelen? er det sci-fi? The longest day WW2 action Aldri hørt om den. Den er ihvertfall notert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er en av de største og bedre ww2-produksjonene. Svart/hvitt men det tåler man. Kritikerrost og ganske historisk korrekt. Absolutt severdig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den lengste dagen? hva er den engelske tittelen? er det sci-fi? The longest day WW2 action er ikke noe action film, er en 3timer ww2 epos/semi dokumentar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det har du kanskje rett i Gunfreak. Men det gjør ikke filmen noe dårligere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Man må aldri begi seg ut på en diskusjon om krigsfilmer eller våpen i film med gunfreak uten tilstrekkelig trening. Forumvettregel nummer tre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 3 timer Heter ikke The longest day uten grunn altså Neida, bare jeg som er lei andre verdenskrig nå, har hatt litt for mye om det i det siste på skolen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Endel folk her virker tilbringe veeeeldig mye tid i denne tråden og andre film-tråder... Tid jeg heller ville brukt (og bruker) på å faktisk se film i stedet. Madammen klager merkelig nok over at jeg ser for mye film, men bryr seg heller lite om jeg bruker tid på pc'en. Sikkert fordi hun lettere får kontakt med meg da (nikker bare, eller sier "mhm" uten å egentlig følge med^^). Men nå er hylla tom for filmer som jeg ikke har sett. Må gå inn til ny storbestilling, men får vente til over nyttår. Har ikke sett så mye filmer som i år siden jeg var ungdom. Blir jo aldri lei heller. Men å diskutere film er en god form for "nachspiel" og gir bedre innsikt i filmen fremfor å kun være utsatt for sitt eget synspunkt på den opplevelsen siste film var. I tillegg til at jeg lærer et nyt fremmedord hver dag av Cun Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det har du kanskje rett i Gunfreak. Men det gjør ikke filmen noe dårligere nei det gjør det så absolutt ikke, en av mine yndlings filmer om WW2, bare bridge too far jeg liker bedre Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så akkurat 2001: A Space Odyssey for første gang. Veldig merkelig slutt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Angående krigsfilm så lurer jeg på om jeg skal grave frem Memphis Belle, den er lenge siden jeg har sett. Er ikke så mange krigsfilmer som fokuserer på flyvåpenet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Man må aldri begi seg ut på en diskusjon om krigsfilmer eller våpen i film med gunfreak uten tilstrekkelig trening. Forumvettregel nummer tre. Jeg skal skrive meg det bak øret. Jeg er en stor tilhenger av GODE krigsfilmer, men blir det diskusjon rundt noen spesielle våpen så forbeholder jeg meg retten til å hente inn hjelp fra min lillebror som er like våpenfiksert som Gunfreak. Jeg tror seriøst ikke det er et eneste spørsmål om våpen han ikke har svar på Angående krigsfilm så lurer jeg på om jeg skal grave frem Memphis Belle, den er lenge siden jeg har sett. Er ikke så mange krigsfilmer som fokuserer på flyvåpenet. Memphis Belle kan man aldri grave frem for ofte. Kanskje jeg skal gjøre det selv. Tror jeg har den DVD-en liggende et sted. En personlig favoritt rett etter 12 o'clock high Endret 7. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvilken Matrix-film har den syke scenen der det dukker opp et helikopter utenfor en skyskraper og tømmer våpnene sine bokstavelig mot personene i bygningen. (gjerne vite når i filmen det er også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå