Montag Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) http://imdb.com/title/tt0477348/ Har faktisk ikke fått med meg at Coens har mekket ny film. Heftig rating da, noen som har sett den? Jøss, med Tommy Lee Jones. Har stusset litt på hvor han har blitt av. Den blir nok sikkert sett bare pga det. Tommy Lee er oppskrytt. Nei, jeg gleder meg mest til Javier Bardems innsats i denne filmen. Hvem kan vel glemme hans fantastiske prestasjon i Mar Adentro? Endret 6. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Mener å huske den filmen ville snu litt på det og Sheriffen var The good guy? Eller noe i den dur? Er overhodet ikke sikker her, mener bare å ha lest noe i den dur for en tid tilbake. Men kanskje jeg bare babler tull. Ellers, for de som var redd Nolan var sinna grunnet ny Batman i Justice League og fryktet Nolan ville nekte å lage den tredje Batman-filmen, så kan man slappe av. Han har uttalt i intervju at han ikke er bekymret over at det kommer til å eksistere to versjoner av helten. Så enten er ryktene om at han var forbanna bare oppspinn (TDK-fans som finner opp for å prøve å skape negativ blest om JL), eller så lyver Nolan i intervjuet. Jeg velger å tro det er førstnevnte og at Nolan ikke går rundt og lyver og faktisk hadde gitt beskjed om han hadde noen bekymringer tilknyttet. Ellers så er nå Woody Naismith, en australsk skuespiller, ferskeste rykte som Batman. Langt bedre valg enn Armie Hammer (Naismith er 28, men ser strengt talt ut som om han nærmer seg 40). Miller sa i intervju nylig at WGA streiken ikke har noen effekt på Justice League og at han forventer å starte innspillingen på nyåret, men ville ikke kommentere noe angående cast. Så langt virker det ganske så sikkert at Adam Brody og Common er med i filmen. Mens de andre ryktene består av Megan Gale, Theresa Palmer, Armie Hammer, Woody Naismith, D.J. Cotrona og Daniel Cudmore. Endel spekulerer også at Mel Gibson (som Miller i sin tid oppdaget) vil spille bad-guy. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) står om ridley scott og robin hood i film magasinet nr 9 på side 27, men rett før jeg sovner, så kan quote dety i morrqqqqqqqqqqq Endret 6. desember 2007 av Moff Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) ok, det var hvist ikke mye men dette er hvertfall Ridley Scott om sin Robin Hood plan: -Den Første filmen jeg skal gjøre i 2008 er en film om Robin Hood, forteller Scott - HVorfor en ny Robin Hood film ? - Opp igjennom årene er det laget ett åttitall filmer om Robin Hood. Ingen av dem er gode. Dette skal bli den første gode Robin Hood filmen, forteller scott med et smil, men understreker at han mener det. - han er en interessant karakter - som ikke har eksistert. Fra normannerne invaderte i 1066 og frem til 1400 - tallet har det vært flere Robin Hood-er, Robin of Sherwood, også videre som har tatt fra de rike og gitt til de fattige. Går du på pub i mange av disse områdene, vil du oppd- age at flereav dem heter The Green man - og det er bare et annet navn på Robin Hood, slår Sir Rid- ley Scott selvsikkert fast. Etterpå det sier han at hver gang han lager film satser han på en oskar. Og her fra DigitalSpy Ridley Scott to direct new Robin HoodMonday, April 30 2007, 16:03 BST By David Cribb Ridley Scott will direct Russell Crowe's new film, a new adaptation of Robin Hood. The director will take charge of Nottingham, which approaches the traditional story from a new angle. In the new film, the character of the sheriff is transformed into a noble man who works for a corrupt king. Crowe will play the role of the sheriff, and Scott is now searching for an actor to play Robin Hood. Endret 7. desember 2007 av Moff Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Forhåpentligvis vil skuespilleren som skal spille Robin holde den engelske dialekten på plass, noe Kevin Costner ikke gjorde. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 gammelengelsk hadde jo vert litt fett =) Synes ikke kevin Costner versjonen var så aller verst jeg, så det blir spennede og se hvor mye bedre sir scott klarer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Kevin Costner sin var popcornversjon, grei underholdning. Den nye Robin Hood tv-serien er for ordens skyld ganske så dårlig. Men jeg er nødt til å se den uansett, fordi jeg var helfrelst på å lese Robin Hood-bøker som liten. Der er Robin Hood en kar som ser ut som om han kommer rett fra Boyband. Ikke så alt for dårlig skuespiller, men absolutt ikke en man skulle trodd var Robin Hood. Serien er ganske så populær i England. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Skulle han der være Robin Hood? Trodde Robin Hood skulle komme rett fra korstogene. Da hadde jeg sett for meg noen litt mer "hardbarka" enn det der... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 My thoughts excactly. Karen som spiller Guy of Gisbourne passer bedre. Han ser litt råere ut, spiller ikke så hakkendes dårlig. Ser bare tullete ut når han får bank av "guttungen" Hood. Trailer for sesong 2: http://www.youtube.com/watch?v=rbccz94VYHM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 One Nine Nine Four - steike den gleder jeg meg til. Regissert av en 84-modell. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) En annen ting jeg kom på når det er snakk om pinglete Robin Hood. I følge diverse dokumentarer jeg har sett så tilsvarer motstanden i de buene de brukte på den tiden vekten av en voksen mann. Ser han der ut som han hadde klart å skyte presis når han må hanskes med slike krefter? neppe Endret 7. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Det er en ting å synes han ser puslete ut, men flisespikkeri om buemotstand blir litt i teiteste laget. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Det er en ting å synes han ser puslete ut, men flisespikkeri om buemotstand blir litt i teiteste laget. Hva kan jeg si? Jeg er nerd. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Har Gunfreak skiftet nick? Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Har Gunfreak skiftet nick? Nope. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Da har han bitt L4r$ (eller noe slikt) i nakken under en fullmåne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kan skjønne at det er litt irriterende, men jeg har en tendens til å overanalysere ting i filmer. Spesielt historiske fakta. Er ikke få ganger jeg har fått beskjeden "Hold kjeft! Du ødelegger filmen!" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Vi har alle våre preferanser for hva som utgjør vårt normative syn på film. La aldri noen fortelle deg at dine er feil Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 haha. jeg har fått et nettrykte når det kommer til han Hood karen i den britiske serien er han helt feil, jeg så de 2-3 første episodene, og han er en fucking hippie. han vil ikke drepe og kommer med masse moderne tullball, jeg vil se en ekte robin hood, en som faktisk oppfører seg som en fra 1100tallet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 når det kommer til han Hood karen i den britiske serien er han helt feil, jeg så de 2-3 første episodene, og han er en fucking hippie. han vil ikke drepe og kommer med masse moderne tullball, jeg vil se en ekte robin hood, en som faktisk oppfører seg som en fra 1100tallet. Mulig serien er metaforisk? Ikke alle audiovisuelle uttrykk streber etter 100% realisme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå