Manx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Black Sheep er konge. Holdt på å le meg fillete, men har vel en del med innstilling og hvem du ser den med. Helt Harald det skal sies, lo så tårene trillet et par ganger... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Christian Bale (rumored) http://www.kulturo.no/nyheter/film/bale_be...om_connor/46020 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dangerous Days: Making Blade Runner er en av de bedre filmdokumentarene jeg har sett på lenge. De 3 og 1/2 timene den varte gikk unna på rekordtid. Definitivt i liga med Hearts Of Darkness (til Apokalypse Nå) og den 4 timer lange dokumentaren til The Frighteners. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Christian Bale (rumored) http://www.kulturo.no/nyheter/film/bale_be...om_connor/46020 Når jeg skrev innlegget hadde ikke nyheten dukket opp ennå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skal se film i fransken i morgen. 18 ans après Er det noe å se fram til? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Klarer bare ikke og vente .l.bmp *Lagt i spoilertags. Jeg ønsker ikke å se hvordan Jokeren kommer til å se ut - Cuncuetzan* Endret 5. desember 2007 av Cuncuetzan Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Så akkurat Hot Rod, faen meg konge film, hahahahaha Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Christian Bale (rumored) http://www.kulturo.no/nyheter/film/bale_be...om_connor/46020 Når jeg skrev innlegget hadde ikke nyheten dukket opp ennå. Det skjønte jeg jo,men tenkte bare at det var greit å følge opp sitatet med et svar. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Pans Labyrinth var jo bare rett og slett F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Enormt bra! You speak teh truth. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Pans Labyrinth var jo bare rett og slett F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Enormt bra! You speak teh truth. No you don't ! Jeg pleier aldri å slå av en film. Men denne har jeg prøvd å komme meg igjennom to ganger uten å klare det. Vet mange liker den, men i mine øyne var den bare helt forferdelig kjedelig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Pans Labyrinth er en god film, i mine øyne. Jeg vil ikke gå så langt som å kalle den FANTASTISK, men jeg ble positivt overraska. Holdt på interessen min gjennom hele filmen, og det synes jeg er ganske godt gjort, med tanke på at jeg ikke har noe særlig til overs for rare skapninger som bor i skogen og under bakken. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Enig med deg Bob_3. Jeg synes den er faktisk meget god. Langt fra fantastisk selvsagt, men en av de bedre de siste årene. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ang. Fishing with John som i skrivende stund figurerer i Bildequiz-tråden; noen utgivelser av serien som er å få tak i her i Norge? Eller er det bare Criterion? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Platekompaniet selger den. Riktignok som Criterion, men den koster kun 200,- Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ikke mer? Som regel koster Criterion-utgivelsene på PK rundt 300 eller mer i noen tilfeller. Serien koster bare ca. 150 NOK fra criterion.com, men det innebærer gjerne shippingkostnader og slikt. Men 200 er jo fabelaktig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jepp, 200,- med Sone 0(da kan du spille uavhengig av spilleren din). Fullt mulig du finner den billigere andre steder, men når noen spør, pleier jeg å anbefale arbeidsgiveren Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tviler litt på at jeg finner en criterion billigere enn dette her i Norge, takk for anbefalingen. Nå blir PK 200,- rikere en gang i nær framtid, minus innkjøpspris. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://www.imdb.com/title/tt0438488/ T4 med Bale, i alle dager? T4 med Bale, i alle dager? :---P Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://www.imdb.com/title/tt0438488/ T4 med Bale, i alle dager? T4 med Bale, i alle dager? :---P Regner med Arnold begynner å bli gammel.. Istedet for store fine male-tits, har han fått slike som menn over 50 får, nemlig slaske mannepupper.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vin Disel er ryktes som badguy\terminator, som tilsier at jeg IKKE skal se den. Fatal fyr (Pitch black var bra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå