Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shit, No Country For Old Men er på 22. plass på imdb-lista allerede. Nye, hypa filmer har en tendens til å fyke opp på lista rundt premieredato, men jeg har aldri sett noen gå så høyt.

Snittet dens på rottentomatoes.com (fra filmkritikere) er på 8.6, så jeg tror denne kommer til å leve opp til sitt rykte, og er nok den heteste kandidaten til årets film. (ja selv om den ikke kommer før 08 i Norge)

Snittet på 8.6 er kalkulert ut ifra 159 anmeldelser.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

A Guide to Recognizing Your Saints

En sterk og selvbiografisk debutfilm med en alltid god Shia LeBeouf i hovedrollen. Stilsikker og uhyre velspilt. En film om følelser, forhold og familielivets komplikasjoner. 9/10

Lenke til kommentar

Måtte nesten få det bekreftet... da var den grei.

Bare jeg som ble litt skuffet over Amelie?

En veldig fin og annerledes film, men noe særlig mer enn det var den ikke.

Nå har det kanskje noe å gjøre mine forventninger før jeg så filmen. (den var jo kritiker/publikumsfavoritt over alt)

Lenke til kommentar
Forventninger er en bitch. Har selv opplevd å bli skikkelig skuffa over filmer som 'er så utrolig fantastisk'! Det beste er å prøve å ikke lese noe særlig om filmen først. Selvfølgelig ikke lett å blokkere ut all hype rundt en film, men man må begrense så langt det er mulig.

Det er jo vanskelig å "blokke ut" en så stor suksess som Amelie, lite hjelper det at vi har jobbet med den i fransken :p (men ikke sett den)

American Gangster var en fin-fin film, men dessverre langt fra perfekt.

Den kan i hvertfall anbefales til alle som trenger en påfylling av gangsterfilm.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...