Fredrik Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Black Sheep fanget meg ikke helt i traileren, egentlig. Shark vs. Eagle virket som om den hadde sine øyeblikk, så den må vel anskaffes når den kommer. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Black Sheep er konge. Holdt på å le meg fillete, men har vel en del med innstilling og hvem du ser den med. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Shit, No Country For Old Men er på 22. plass på imdb-lista allerede. Nye, hypa filmer har en tendens til å fyke opp på lista rundt premieredato, men jeg har aldri sett noen gå så høyt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg sjekka i går, da var den på 27. Det er helt bisarr, egentlig. Selv om lista skal leses med en kasse salt, er det sykt å se en så ny film oppe blant de 25 beste. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Shit, No Country For Old Men er på 22. plass på imdb-lista allerede. Nye, hypa filmer har en tendens til å fyke opp på lista rundt premieredato, men jeg har aldri sett noen gå så høyt. Snittet dens på rottentomatoes.com (fra filmkritikere) er på 8.6, så jeg tror denne kommer til å leve opp til sitt rykte, og er nok den heteste kandidaten til årets film. (ja selv om den ikke kommer før 08 i Norge) Snittet på 8.6 er kalkulert ut ifra 159 anmeldelser. Endret 2. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Ser spennende ut, gleder meg til å se den. Sjelden Coen-brødrene skuffer, så tror nok ikke hypen er helt ubegrunnet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 A Guide to Recognizing Your Saints En sterk og selvbiografisk debutfilm med en alltid god Shia LeBeouf i hovedrollen. Stilsikker og uhyre velspilt. En film om følelser, forhold og familielivets komplikasjoner. 9/10 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.imdb.com/title/tt0438488/ T4 med Bale, i alle dager? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.imdb.com/title/tt0438488/ T4 med Bale, i alle dager? Mener å ha lest at det ikke ble noe av. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Christian Bale (rumored) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 "No Country for Old Men" er nå på 21. plass (og fortsatt på stigende kurs) på IMDB Top 250. Kan ikke huske sist en ny film gikk så langt opp på denne listen... Noen som har tro på at den kommer inn på blant top 15? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hvor er "I just want to say one word to you - just one word.... 'plastics" fra? Søkt på imdb.com, finner nada. Jeg hørte noe lignende på The Graduate, men jeg er ikke sikker. Endret 4. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Et raskt søk på Google sier meg at det er fra The Graduate, kan det stemme? Har ikke sett den. Edit: Du fant det ja. Kan vel stemme med Graduate da. Endret 4. desember 2007 av Bob_3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Måtte nesten få det bekreftet... da var den grei. Bare jeg som ble litt skuffet over Amelie? En veldig fin og annerledes film, men noe særlig mer enn det var den ikke. Nå har det kanskje noe å gjøre mine forventninger før jeg så filmen. (den var jo kritiker/publikumsfavoritt over alt) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Forventninger er en bitch. Har selv opplevd å bli skikkelig skuffa over filmer som 'er så utrolig fantastisk'! Det beste er å prøve å ikke lese noe særlig om filmen først. Selvfølgelig ikke lett å blokkere ut all hype rundt en film, men man må begrense så langt det er mulig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Forventninger er en bitch. Har selv opplevd å bli skikkelig skuffa over filmer som 'er så utrolig fantastisk'! Det beste er å prøve å ikke lese noe særlig om filmen først. Selvfølgelig ikke lett å blokkere ut all hype rundt en film, men man må begrense så langt det er mulig. Det er jo vanskelig å "blokke ut" en så stor suksess som Amelie, lite hjelper det at vi har jobbet med den i fransken (men ikke sett den) American Gangster var en fin-fin film, men dessverre langt fra perfekt. Den kan i hvertfall anbefales til alle som trenger en påfylling av gangsterfilm. Endret 4. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6571 Nice. Endret 5. desember 2007 av Dotten Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Pans Labyrinth var jo bare rett og slett F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Enormt bra! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Noen som har Fried Geen Tomatoes? Blir nødt til å se den på skolen i morgen. Ser at den faktisk har fått 7.3/10 på IMDb, noe som forsåvidt er ganske bra. Endret 5. desember 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Varm drama-komedie om en kafe i sørstatene og to kvinners historie Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Les: chick-flick) Endret 5. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå