Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Haha, nå kommer Batman Begins fanboys til å gå av hengslene av raseri. Den nye Batman, i Justice League filmen, er nok Bale fysisk overlegen med sine 1,98 (!) meter og en basstemme som få andre. Det lover jo bra. Men så kan vi her se på alderen: 21-år. En 21-åring skal altså spille en Batman i 30-årene! Tar man med det at Wonder Woman skal spilles av en modell som er 10 år eldre (dvs 31 år for de som ikke kan regne), så blir det smått ganske absurd. Det beste med det hele? Mannen (eller gutten) som skal spille Batman har det fantastiske navnet Armie Hammer. Lurer på om han ble mobbet for det i sin barndom.

Så blir det artig å se hvem som ender opp som Supermann. Blir sikkert en kar på under 1.90m, slik at han må se opp på Batman. Ingenting skulle forundre meg nå.

Hammer kan man se spille i dette klippet av Desperate Housewives, ironisk nok sammen med "Lois Lane":

Dette blir bare verre og verre, det går mot boikott av JL for min del. Barnerumper som skal spille mannfolk blir bare for dumt :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette blir bare verre og verre, det går mot boikott av JL for min del. Barnerumper som skal spille mannfolk blir bare for dumt :mad:

Sant skal sies så var han ikke så ille som jeg først antok når jeg så bildet av han. Han ser så absolutt ikke ut som en 21-åring (madammen tippet at han var 30 år), men det blir uansett for ungt for min del. Han er også noe så absurd som litt for høy, spesielt da Supermann er ment å være den høyeste. Batman skal ligge på rundt 1,90 optimalt sett. Ser man klipp nr. 2 av han fra DH så står han ved siden av 1.85 høye karen som spiller Mike Delfino. Delfino ser ut som en minputt.

Han er en god kandidat om 5-6 år, men han blir litt for ung nå. Selv om stemmen hans var helt rå, dypere basstemme er vanskelig å finne. Skuespillet var jo ikke så alt for hakkende gale for en som er 21-år heller. I klipp to så ser man litt mer bad-ass av han. Bare for å slenge inn litt nyanser her.

Men jeg skulle så gjerne hatt Bale :(

Edit: Men skal ikke glemme at han er castet av karen som oppdaget Mel Gibson og Nicole Kidman. *klamre seg til halmstrå*

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Hvilke filmer vil dere si er en must-have i samlingen om jeg ber dere nevne komedier? Alt av interesse.

^_^

Monty Python-samlingen på 4 filmer skal nevnes, Animal House, A fish called Wanda, American Pie, Porky's, Shaun of the dead, Hot Fuzz og Blues brothers regner jeg også som klassikere. Ikke skyt meg for alle dem jeg har glemt.

Lenke til kommentar
Hvilke filmer vil dere si er en must-have i samlingen om jeg ber dere nevne komedier? Alt av interesse.

^_^

american pie er et must! så må du selvsagt skaffe deg harold & kumar go to white castle ( aka american high ) , Liar Liar.

var et par jeg kom på i farten som jeg syntes er et must :)

Lenke til kommentar

Mye bra er nevnt, men en må også ta med, Little Miss Sunshine, This Is Spinal Tap, Trainspotting, Clerks., Clerks 2, Mallrats, Office Space, Ferris Bueller's Day Off, Groundhog Day, O Brother Where Art Thou?, Raising Arisona, The Big Lebowski, og nå som det er jul blitt må jeg også nevne Christmas Vication, samt Home Alone 1 og 2 , også må en for guds skyld ikke glemme alle de filmene jeg ikke kommer på akkurat nå.

Lenke til kommentar

Takk for masse forslag!

For å ta litt eksempler på hva jeg selv liker: Napoleon Dynamite, 40 Year Old Virgin, Superbad, Hot Fuzz, Shaun of the Dead (selv om den er milevis unna HF^^), Super Troopers, Anchorman.

Hvordan er Beerfest, med tanke på at det er en Broken Lizard-produksjon?

American Pie er ålreit popkornunderholdning det òg (ser Beta House slippes om 10 dager).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...