Cuneax Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Godard stjal penger for å lage film Her snakker vi om en entusiastisk filmskaper. Minner meg om Werner Herzog som stjal kamera fra filmskolen han gikk på. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bytex skrev: Meet the feebles er syk. Det er en dukkefilm i muppet show-stil med masse blod og gørr-effekter. Bamser som spruter ut gørr når de blir overkjørt, rotter som er tunge dopmisbrukere, en homofil rev..det handler om en teatergruppe der hovedsangeren (en flodhest) blir bestemt byttet ut, og hun går litt berserk, når hun finner at gubben (en hvalross) har seg med damer på kontoret. Og så viser det seg at flere i ensemblet har diverse problemer med mafia og dop. Det er..ja..muppet show på crack/heroin/speed. Har den i hyllen. Totalt brukt 10 timer på den. Helt forjævlig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jackson ville uansett alltid lage tre filmer. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Sjekk dette Jokre Bilde. Klarer nesten ikke og vente Vis skjult innhold *La bildet i spoiler - Cuncuetzan* Edit: Hvorfor står det på Imdb at Sin City 2 kommer ut i 2009 mens 3ern kommer ut i 2008? Endret 30. november 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Flere som har sett The Marine? Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gissan skrev: Flere som har sett The Marine? Anbefales på det sterkeste! Jepp, at ikke John Cena fikk oscar for den rollen er for meg uforstålig. Vis skjult innhold Filmen er så dårlig at den får Rambo 3 til å virke som oscar matriell. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 JimRamse skrev: Gissan skrev: Flere som har sett The Marine? Anbefales på det sterkeste! Jepp, at ikke John Cena fikk oscar for den rollen er for meg uforstålig. Vis skjult innhold Filmen er så dårlig at den får Rambo 3 til å virke som oscar matriell. Hahaha.. Neeei, du sier ikke det? - Oi, her lå det visst en kniv... Hmm.. - *Lukte* - Oi, der er kona mi! - *Løpe i tohundre km/t* Haha.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det der hørtes ut som når Arnold lukter at fiender er i nærheten av hytta hans i Commando. For der er fjellufta så vanvittig ren, at svettelukten fra andre mennesker oppdages umiddelbart. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Off sat å kjeda meg i andre halvdel av the new world. synes begynnelsen , stemninga og oppbygninga var skikkelig bra, men så ble det hele bare en suppe av kunstneriske bilder av planter med vann på som drypper, kjærlighet og alt for lange stille stunder. Noen som er enig her ? Så : Er Queen elisabeth filmen som denne ? Tenkte jeg skulle se den i morgen. Noen som kan se likheter mellom denne og the new world ? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 The New World er en fantastisk vakker og poetisk film.. jeg er overhodet ikke enig. Hadde du et "feil sett forventninger" før filmen startet kanskje? Tenker du på Stephen Frears The Queen? Den er langt fra så poetisk og suggerende som The New World, det eneste de har til felles er at begge er veldig gode filmer og verdt en titt. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ja ut i fra traileren hadde jeg vel forventninger til filmen som for eksempel "cutthroat island" med mystikkTenkte hvist på aktuelle Elizabeth: The Golden Age Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gissan skrev: Flere som har sett The Marine? Anbefales på det sterkeste! Filmen er konge den, men man ser den jo ikke på grunn av John Cena, jeg har sure sokker som har mere talent en den mannen. Robert Patrick er überfet i den filmen og er grunnen for at jeg faktisk kommer til å se den mer enn en gang og annbefale andre og se den... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Moff skrev: Off sat å kjeda meg i andre halvdel av the new world. synes begynnelsen , stemninga og oppbygninga var skikkelig bra, men så ble det hele bare en suppe av kunstneriske bilder av planter med vann på som drypper, kjærlighet og alt for lange stille stunder. Noen som er enig her ? Filmen begynte bra og endte enda bedre. Så suggerende poetisk film er bare deilig å gi seg hen til innimellom. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Manx skrev: Filmen er konge den, men man ser den jo ikke på grunn av John Cena, jeg har sure sokker som har mere talent en den mannen. Robert Patrick er überfet i den filmen og er grunnen for at jeg faktisk kommer til å se den mer enn en gang og annbefale andre og se den... Haha, hør hør. Robert Patrick er bestandig en nytelse. WWE bør forresten fortsette med filmproduksjonene sine, makan til höjdare skal man lete lenge etter. Foruten The Marine så har de også laget See no Evil og The Condemned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ikke et nytt fenomen dette hær. Hulk Hogan har jo mange filmer under sitt belte, samme med The Rock. Tilogmed Roddy Piper har spilt i en(dårlig) film Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 LarsP skrev: Foruten The Marine så har de også laget See no Evil og The Condemned. Ikke si at de er like gode? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev: Tilogmed Roddy Piper har spilt i en(dårlig) film Må du gi deg. Denne filmen er jo kanon Har en av de mest kule scenene noensinne. I'm here to chew bubble gum and kick ass.............and I'm all out of bubble gum Endret 1. desember 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 JimRamse skrev: I'm here to chew bubble gum and kick ass.............and I'm all out of bubble gum Er ikke det klippet fra John Carpenters They Live? Jeg må få sett den filmen snart Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Manx skrev: JimRamse skrev: I'm here to chew bubble gum and kick ass.............and I'm all out of bubble gum Er ikke det klippet fra John Carpenters They Live? Jeg må få sett den filmen snart Stemmer det vet du Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Haha, nå kommer Batman Begins fanboys til å gå av hengslene av raseri. Den nye Batman, i Justice League filmen, er nok Bale fysisk overlegen med sine 1,98 (!) meter og en basstemme som få andre. Det lover jo bra. Men så kan vi her se på alderen: 21-år. En 21-åring skal altså spille en Batman i 30-årene! Tar man med det at Wonder Woman skal spilles av en modell som er 10 år eldre (dvs 31 år for de som ikke kan regne), så blir det smått ganske absurd. Det beste med det hele? Mannen (eller gutten) som skal spille Batman har det fantastiske navnet Armie Hammer. Lurer på om han ble mobbet for det i sin barndom. Så blir det artig å se hvem som ender opp som Supermann. Blir sikkert en kar på under 1.90m, slik at han må se opp på Batman. Ingenting skulle forundre meg nå. Hammer kan man se spille i dette klippet av Desperate Housewives, ironisk nok sammen med "Lois Lane": Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå