Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A Love Song for Bobby Long (2004) var jo en skikkelig fin film det (gikk nettopp på TV2). Travolta gjør en god jobb her, kjekt å se en film hvor han presterer etter at jeg ble lettere sjokkert over hans dårlige/uinteressante prestasjon i Wild Hogs. Fikk sansen for Gabriel Macht også og Scarlett er jo bare nydelig, i tillegg til å kunne spille. :)

Lenke til kommentar

Så nettopp ferdig Fido. Var en virkelig god zombie film det. Ganske morsom. På høyde med Shaun of the dead. :)

Well, she is over sixty-five, Helen, and old people can't be trusted. Ain't that right? Yeah, we've had a lot of trouble with old people. :p

Haha skulle jeg laget en film engang så skulle det vært en zombie film. :!:

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen filmer som handler om ungdommer og alkohol?

Har sett Superbad, og følte den var veldig bra og likte sjangeren :p

Elsker sjangeren jeg også. Ungdommer som er ute å driver helvete, fantastisk underholdning. Sjekk ut Dazed and Confused! Helt klart en av de beste.

Kan også anbefale:

-Lords of Dogtown

-Porky's

-American Graffiti

Da blir det Dazed and Confused på meg ihvertfall! Gleder meg :)

Jeg vil anbefale Ghostworld på det sterkeste. Kanskje ikke helt i samme gata. Men jeg føler at den alikevel hører til i sjangeren. Denne og superbad står ihvertfall høyt på min liste.

Lenke til kommentar
Forrest Gump, LotR, Schindlers List og Shawshank er blant de som man like greit kan kåre til tidenes film, da de stiller i en egen klasse når det gjelder kvalitet, bred appell og det faktum at folk flest faktisk har sett dem.

Jeg synes faktisk ikke LotR er så utrolig bra at det gjør noe. Filmene ER bra, men for all del ikke mine favoritter.

Sitter å ser dem igjen nå faktisk.

Lenke til kommentar

Death Proof og Planet Terror henger vel ikke sammen overhodet? Det er bare to helt separate filmer som skulle vises etter hverandre på kino. Bare for å imitere den gammeldagse "Sett opp to b-filmer på en kveld"-tradisjonen i USA som ikke eksisterer lengre. Trenger ikke ha noe med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...