MetroN Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Torpedo med Jørgen Langhelle gir en fin kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Stilige rollenavn. Dette kan bli bra. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Da var American Gangster sett. Jeg slenger meg på resten og bøyer med i støvet for denne perle av en film. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 A Love Song for Bobby Long (2004) var jo en skikkelig fin film det (gikk nettopp på TV2). Travolta gjør en god jobb her, kjekt å se en film hvor han presterer etter at jeg ble lettere sjokkert over hans dårlige/uinteressante prestasjon i Wild Hogs. Fikk sansen for Gabriel Macht også og Scarlett er jo bare nydelig, i tillegg til å kunne spille. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 En film jeg av en eller annen grunn syntes så ytterst kjedelig ut. Har vel sikkert noe å gjøre med at den i utgangspunktet handler om livshistorien til en naiv person med lav IQ, kanskje? Elsker den uansett. Brilliant film. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Så nettopp ferdig Fido. Var en virkelig god zombie film det. Ganske morsom. På høyde med Shaun of the dead. Well, she is over sixty-five, Helen, and old people can't be trusted. Ain't that right? Yeah, we've had a lot of trouble with old people. Haha skulle jeg laget en film engang så skulle det vært en zombie film. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Forrest Gump, LotR, Schindlers List og Shawshank er blant de som man like greit kan kåre til tidenes film, da de stiller i en egen klasse når det gjelder kvalitet, bred appell og det faktum at folk flest faktisk har sett dem. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 jeg kjøpte noen fra amazon.com nå og nå ga de prisen i NOK, noe som var litt tøft Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Noen som vet om noen filmer som handler om ungdommer og alkohol? Har sett Superbad, og følte den var veldig bra og likte sjangeren Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Haha skulle jeg laget en film engang så skulle det vært en zombie film. :!: Oh yes. Det skal jeg lage etter nyttår. Det blir knakanes. Men jeg må få skaffa meg alle Evil Dead-filmene for å gjøre research. Finnes det noen pakker med alle filmene som er å anbefale? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har de liggende, stikk innom en dag. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Noen som vet om noen filmer som handler om ungdommer og alkohol? Har sett Superbad, og følte den var veldig bra og likte sjangeren Haha superbad er konge! bedre enn alle american pie filmene. Om du liker sånne filmer kan jo "not another teen movie" være noe? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Noen som vet om noen filmer som handler om ungdommer og alkohol? Har sett Superbad, og følte den var veldig bra og likte sjangeren Elsker sjangeren jeg også. Ungdommer som er ute å driver helvete, fantastisk underholdning. Sjekk ut Dazed and Confused! Helt klart en av de beste. Kan også anbefale: -Lords of Dogtown -Porky's -American Graffiti Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Noen som vet om noen filmer som handler om ungdommer og alkohol? Har sett Superbad, og følte den var veldig bra og likte sjangeren Elsker sjangeren jeg også. Ungdommer som er ute å driver helvete, fantastisk underholdning. Sjekk ut Dazed and Confused! Helt klart en av de beste. Kan også anbefale: -Lords of Dogtown -Porky's -American Graffiti Da blir det Dazed and Confused på meg ihvertfall! Gleder meg Jeg vil anbefale Ghostworld på det sterkeste. Kanskje ikke helt i samme gata. Men jeg føler at den alikevel hører til i sjangeren. Denne og superbad står ihvertfall høyt på min liste. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Funker det å se Death Proof uten Planet Terror, eller hvordan er det? Vurderer om jeg skal sette på Death Proof nå, men gidder ikke hvis de henger veldig sammen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Det funker fint. Go go go! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har de liggende, stikk innom en dag. Knall. Innom som på folkhøgskolen eller i Bergen? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Forrest Gump, LotR, Schindlers List og Shawshank er blant de som man like greit kan kåre til tidenes film, da de stiller i en egen klasse når det gjelder kvalitet, bred appell og det faktum at folk flest faktisk har sett dem. Jeg synes faktisk ikke LotR er så utrolig bra at det gjør noe. Filmene ER bra, men for all del ikke mine favoritter. Sitter å ser dem igjen nå faktisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Death Proof og Planet Terror henger vel ikke sammen overhodet? Det er bare to helt separate filmer som skulle vises etter hverandre på kino. Bare for å imitere den gammeldagse "Sett opp to b-filmer på en kveld"-tradisjonen i USA som ikke eksisterer lengre. Trenger ikke ha noe med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 De har ikke noe sammenheng nei, bortsett fra Grindhouse-stilen. Men jeg har stor tro på at filmopplevelsen blir 100 ganger bedre når man ser de sammen, med de falske trailerne. De ble lagd slik, så da skal de ses slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå