Deathie Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er det noen som har link til denne traileren? Har bare sett den en gang, og da fikk jeg virkelig ikke de assosiasjonene jeg forventet å få til et slik FPS-spill. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er det noen som har link til denne traileren? Har bare sett den en gang, og da fikk jeg virkelig ikke de assosiasjonene jeg forventet å få til et slik FPS-spill. 7480155[/snapback] Ja traileren er pen den, og av en eller en annen grunn passer Gary Jules' Mad World rett bra. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja traileren er pen den, og av en eller en annen grunn passer Gary Jules' Mad World rett bra. 7480349[/snapback] Den passer jo bra til alt da... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 http://www.imdb.com/title/tt0417148/ Snakes on a Plane .. Hørt så mye om den.. mest i negativ retning.. men, så fikk den 7.3 på IMDb.. så da tenkte jeg at jeg skulle spørre her; Er den ræva, eller er den OK? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hørte om den ett eller annet sted, masse hysteri rundt den også plutselig kom den og... Ingenting Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Snakes on a Plane er pur unerholdning, hvis du besitter evnen til å skru av hjernen i en 90 minuters tid, og er villig til å ta filmen for det den er, vil du ikke under noen omstendigheter bli skuffet. Jeg synes det var veldig fint å se en film som ikke gir seg ut for å være noe mer en den er. Ja traileren er pen den, og av en eller en annen grunn passer Gary Jules' Mad World rett bra. 7480349[/snapback] Den passer jo bra til alt da... 7481435[/snapback] Hmmm, det er faktisk mulig at du kan ha rett i det. EDIT: Nesten litt sprekt å trykke på svar, istedefor rediger, men det er faktisk svært tidlig om morgenen. Endret 12. desember 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Flere som gleder seg til Aune Sands siste epos Dådyr ? Han har fått med seg Aylar og som førstelsker stiller selvsagt hans attenårige sønn. Sand om Aylar: Hun er et av de klokeste menneskene jeg har møtt i mitt liv.Hun er et internasjonalt stortalent. Hun er det største talentet Norge har sett siden Liv Ullmann. Dette bare må bli bra, eller hva tror dere? Les mer her. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Gleder seg er vel kanskje å ta i, når norsk film endelig har begynt å få et godt rykte så kommer denne mannen tilbake. Og jeg har sett Aylars "skuespillertalent" og det ligger på samme nivå som paris hilton's "talent"... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Flere som gleder seg til Aune Sands siste epos Dådyr ? Han har fått med seg Aylar og som førstelsker stiller selvsagt hans attenårige sønn. Sand om Aylar: Hun er et av de klokeste menneskene jeg har møtt i mitt liv.Hun er et internasjonalt stortalent. Hun er det største talentet Norge har sett siden Liv Ullmann. Dette bare må bli bra, eller hva tror dere?Les mer her. 7483120[/snapback] Å si at Aylar har er den smarteste personen han har møtt er ganske imponerende. Denne filmen vil gå på kino? Må se den.. Må få sett Dis også. Endret 12. desember 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Og jeg har sett Aylars "skuespillertalent" og det ligger på samme nivå som paris hilton's "talent"... 7483184[/snapback] :!: Faen jeg hater Aune Sand, like stoper inbilsk klyse som Pia Haraldson Endret 12. desember 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg sitter her og ser på Before Sunset, og uansett hva dialogen er så hører jeg kun: Jesse: Yeah, you know! I mean, yeah, really, 'cause like, well you know, it's.. yeah. Celine: Imperialist capitalist triggerhappy swine! Slavelabouring explotation of third world victims! Greed and money and guns, oh my! Jeg blir sliten, jeg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg sitter her og ser på Before Sunset, og uansett hva dialogen er så hører jeg kun:Jesse: Yeah, you know! I mean, yeah, really, 'cause like, well you know, it's.. yeah. Celine: Imperialist capitalist triggerhappy swine! Slavelabouring explotation of third world victims! Greed and money and guns, oh my! Jeg blir sliten, jeg. 7483814[/snapback] As in "ikke-bra-film"? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg liker Linklaters måte å skrive på, men Celine er tidenes mest usjarmerende karakter. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 http://www.imdb.com/title/tt0417148/ Snakes on a Plane .. Hørt så mye om den.. mest i negativ retning.. men, så fikk den 7.3 på IMDb.. så da tenkte jeg at jeg skulle spørre her; Er den ræva, eller er den OK? 7481974[/snapback] Det lages for få slike filmer. God skuespiller som vet å ikke ta seg selv for seriøst og som takker ja til en useriøs film som satser på å være latterlig. God underholdning og jeg må si jeg har tatt skrekken et par ganger når katten vår har kommet borit bena mine når jeg sitter og ser tv.... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Og jeg har sett Aylars "skuespillertalent" og det ligger på samme nivå som paris hilton's "talent"... 7483184[/snapback] Ingen tvil om at de to jentene er begavet, ja. Mht. Aylar er det jo flott at hun opptar filmkarrieren sin igjen.La oss gi jenta en sjanse, folkens. Kanskje hun er så bra som Aune vil ha det til..... Her er et lite sitat fra Sands nye mesterverk (undertittel: "I will have them all"): «Jeg forguder stemmen, ansiktet, brystene. Når hun løper, gråter, elsker og ler. Hele livet har jeg ventet på å møte henne - å suge kraften fra skjødet hennes, og kjenne de myke lårene klemme seg sammen som trodde man at man var evigheten.» Dette kan bli en klassiker! Endret 12. desember 2006 av Montag Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 ...Om jeg elsker X-Files, og generelt sett liker Chris Carter's arbeid, vil da Millennium være noe for meg? Jeg tenkte å skaffe meg de tre sesongene fra DDD sitt gode salg, men nå blir jeg litt skeptisk. Serien har fått blandet kritikk. Noen mener at serien generelt sett er veldig bra, mens andre påstår at serien faller i kvalitet etter sesong 1. What to do? Er serien noe å satse på? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du kan satse på sesong 1? ^^ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg fant nettopp et klipp fra Dådyr. Se under Aunes profil her. Vakkert, ikke sant? Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jess da har akkurat sett: I know what you did last summer I still know what you did last summer I always know what you did last summer Disse filmene var kjempebra syntes jeg, er det flere som har sett disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg fant nettopp et klipp fra Dådyr. Se under Aunes profil her. Vakkert, ikke sant? 7484730[/snapback] Så ikke de to løpende kvinnene på slutten litt vel tynne ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå