Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Å diskutere mot en som setter ord i munn er direkte meningsløst. Om du er lei stråmenn så er det ikke værre enn å slutte å legge ord i munnen på andre som ikke har noe der å gjøre. For det begynner å bli en stygg uvane ;)

Om du klarer å konkludere med at om man velger en kvalitetsrolle så er det synonymt med at det er rollen som er kvalitet og ikke mannen som spiller den så er det beyond me. Det er nok av tilfeller hvor kvalitetsskuespillere har gjort dårlige rollevalg. Dette har med å lese manuset man får tilsendt og se på hva rollen faktisk innebærer. Om du ikke forstår det så spør Dennis Hopper om han angrer på å takke ja til en rolle i Super Mario Bros. Det er faktisk de skuespillerne som er kjent for å gjøre hjemmeleksen sin og som prøver å finne gode roller å spille.

Konsekvensanalysen er totalt på bærtur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Å diskutere mot en som setter ord i munn er direkte meningsløst. Om du er lei stråmenn så er det ikke værre enn å slutte å legge ord i munnen på andre som ikke har noe der å gjøre. For det begynner å bli en stygg uvane ;)

Om du klarer å konkludere med at om man velger en kvalitetsrolle så er det synonymt med at det er rollen som er kvalitet og ikke mannen som spiller den så er det beyond me.

:

Jeg tror du forveksler Bale er kjent for å velge kvalitetsroller med Bale er kjent for å gjøre kvalitetsroller :)

Nei.

Her påstår du at Bale velger roller som er av høy kvalitet og ikke at han gjør rollene med høy kvalitet - som jeg mener. Jeg legger absolutt ingenting i munnen din, men hvis du føler deg misforstått så må du gjerne forklare hva du egentlig mener.

Er Bale kjent for å velge kvalitetsroller? Da kan du også svare på spørsmålet jeg stilte tidligere:

Så du mener Quinn Abercromby, Mandras, Walter Wade Jr, Jim Luther Davis og til og med Bruce Wayne er kvalitetsroller uansett hvem som spiller dem?

Jeg synes det blir ganske tåpelig å hevde at en rolle er av høy kvalitet uansett hvem som spiller den.

For disse rollene er jo blant dem du påstår er av høy kvalitet. Og hva mener du egentlig med det? Og hva gjør egentlig Alfred Borden og Patrick Bateman til kvalitetsroller? Jeg påstår det er mannen som spiller dem, men det gjør ikke du (se tidligere sitat).

Hvis du har uttrykt deg dårlig og jeg ikke har skjønt hva du har tenkt oppe i hodet ditt, så kan du ikke kaste stråmann-lenker etter meg og påstå at jeg putter ord i munnen din. Sorry mac.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg hadde ingen forventninger og syns det var en middelmådig film. Det kan umulig være bra. I dag så vi favorittfilmen til Manx på skolen, Lady in the Water. Jeg forstår godt hvorfor det kan være Manx' yndlingsfilm, for å si det sånn.

Hva synes du da?

Lenke til kommentar
Jeg hadde ingen forventninger og syns det var en middelmådig film. Det kan umulig være bra. I dag så vi favorittfilmen til Manx på skolen, Lady in the Water. Jeg forstår godt hvorfor det kan være Manx' yndlingsfilm, for å si det sånn.

Hva synes du da?

Hvis du visste hva Manx syns om filmen, ville det være liten tvil om hva jeg syns om den ;)

Temmelig kjedelig, barnslig og uengasjerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...