Batnobbit Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja men tror dere den finnes i norge? tviler sterkt på det egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja men tror dere den finnes i norge? tviler sterkt på det egentlig Kan du ikke bare bestille den på nett? http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3475708/Orgazmo/Product.html Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ops, den er visst 18. Jaja da får vel bare storebror eller onkel bestille den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 On to more important matters - etter jeg nylig oppdaget at Tom Hanks var "rumored" til å spille Guy i den nye Fahrenheit 451-filmen så begynte jeg å tenke på noe jeg irriterer meg over innimellom, nemlig at regissører velger ut favorittskuespilleren sin til å spille en rolle framfor en annen som kanskje passer bedre i rollen. Det er ikke like ille når det er Philip Seymour Hoffman eller William H Macy i småroller i filmene til Paul Thomas Anderson, men jeg merket hvor irritert jeg ble da jeg leste at Burton hadde fått rettighetene til Sweeney Todd. Jeg visste at det ikke hadde noe å si hvem som ville ha rollen, den ville gå til Depp uansett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Sikkert fordi Depp er mer visuell? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 For all del, jeg setter pris på mise-en-Depp "as much as the next guy", men jeg hadde satt pris på at andre også fikk sjansen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nuvel, Depp spilte tross alt ikke Batman, ei heller i Planet of the Apes, Big Fish, Beetlejuice eller Mars Attacks!. Men når det er nevnt, var det sikkert åpenbart at Depp ville få rollen i Burtons nye film. Av de filmene jeg har sett hvor de samarbeider, er det kun Charlie and the Chocolate Factory som har vært småkjip. De andre er gode filmer. Men jeg skjønner godt poenget ditt, det kan fort bli for kjedelig med sånne forhold. Uansett så ruler jo mise-en-Depp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Noen har sine faste, både på banen og på benken. Burton har Depp som sin winning team-formula. Og den endrer han vel nødig på. De fleste regissører har jo en kjerne av skuespillere som ofte brukes. Burton er en, Tarantino en annen. Men stallen til Tarantino er vel en god del større ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) som f.eks Robert Rodriguez bruker ALLTID Danny Trejo Trejo er kul da,så i dont mind. og til vis grad Salma Hayek Endret 17. november 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Animasjon eller ikke? Artig problemstilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg foretrekker uanimert. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hun er animert for mye Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hehe, en rapper vil spille Green Lantern, O.C's Adam Brody vil være The Flash og Supermann spilt av.... en indisk sanger? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9932102 Det er lekket ut mye merkelig om denne filmen her, helt klart for å skape forvirring. Også Bay har nå sagt at han vil spre mye falsk informasjon om den kommende Transformers 2. Vistnok den taktikken filmskaperne går for når de skal holde på hemmeligheter. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Animasjon eller ikke? Artig problemstilling. Så latterlig dårlig ut. Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Mulig å få kjøpt/ bestilt denne fra et sted? http://imdb.com/title/tt0064482/ Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du kan kjøpe den herfra men det er sone 1. Har lyst på denne selv, spesielt etter at jeg leste om den i 1001 filmer du må se før du dør. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg Så Shawshank Redemtion i kveld, med pappa. Fytti fadar for en bra film. Beste filmen jeg noen gang har sett. Rett etter kommer Forrest Gump, etterfølgt av Saving Private Ryan på min liste. Forstår ikke hvorfor jeg ikke har sett denne før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen har sine faste, både på banen og på benken. Burton har Depp som sin winning team-formula. Og den endrer han vel nødig på. De fleste regissører har jo en kjerne av skuespillere som ofte brukes. Burton er en, Tarantino en annen. Men stallen til Tarantino er vel en god del større ^^ Fortell meg gjerne hvilke skuespillere Tarantino resirkulerer. Uma og han selv teller selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg Så Shawshank Redemtion i kveld, med pappa. Fytti fadar for en bra film. Beste filmen jeg noen gang har sett. Rett etter kommer Forrest Gump, etterfølgt av Saving Private Ryan på min liste. Forstår ikke hvorfor jeg ikke har sett denne før. Second the last sentence there. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fortell meg gjerne hvilke skuespillere Tarantino resirkulerer. Uma og han selv teller selvsagt ikke. http://en.wikipedia.org/wiki/Quentin_Tarantino#Casting ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå