Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On to more important matters - etter jeg nylig oppdaget at Tom Hanks var "rumored" til å spille Guy i den nye Fahrenheit 451-filmen så begynte jeg å tenke på noe jeg irriterer meg over innimellom, nemlig at regissører velger ut favorittskuespilleren sin til å spille en rolle framfor en annen som kanskje passer bedre i rollen. Det er ikke like ille når det er Philip Seymour Hoffman eller William H Macy i småroller i filmene til Paul Thomas Anderson, men jeg merket hvor irritert jeg ble da jeg leste at Burton hadde fått rettighetene til Sweeney Todd. Jeg visste at det ikke hadde noe å si hvem som ville ha rollen, den ville gå til Depp uansett.

Lenke til kommentar

Nuvel, Depp spilte tross alt ikke Batman, ei heller i Planet of the Apes, Big Fish, Beetlejuice eller Mars Attacks!. Men når det er nevnt, var det sikkert åpenbart at Depp ville få rollen i Burtons nye film. Av de filmene jeg har sett hvor de samarbeider, er det kun Charlie and the Chocolate Factory som har vært småkjip. De andre er gode filmer. Men jeg skjønner godt poenget ditt, det kan fort bli for kjedelig med sånne forhold. Uansett så ruler jo mise-en-Depp.

Lenke til kommentar

Hehe, en rapper vil spille Green Lantern, O.C's Adam Brody vil være The Flash og Supermann spilt av.... en indisk sanger? :wee:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9932102

Det er lekket ut mye merkelig om denne filmen her, helt klart for å skape forvirring. Også Bay har nå sagt at han vil spre mye falsk informasjon om den kommende Transformers 2. Vistnok den taktikken filmskaperne går for når de skal holde på hemmeligheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen har sine faste, både på banen og på benken. Burton har Depp som sin winning team-formula. Og den endrer han vel nødig på. De fleste regissører har jo en kjerne av skuespillere som ofte brukes. Burton er en, Tarantino en annen. Men stallen til Tarantino er vel en god del større ^^

Fortell meg gjerne hvilke skuespillere Tarantino resirkulerer. Uma og han selv teller selvsagt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...